Młody_drog Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Brysio ale młody mówił o czymś innym. O wbiciu 6 w miejscu, depnięciu obrotów do odcięcia i puszczeniu sprzęgła. A tak albo zadusisz każdy silnik albo spalisz sprzęgło...[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 19:32_________________________________________________to że 63amg z momentem ograniczonym elektronicznie do 1000Nm ślizga na 6 biegu to sie nie dziwie nie nie nie, bardziej chodziło mi o sytuacje, jedziesz 100 na godzine na 6stce, nagle sprzegło, obroty do fulla i strzał, oczywiście nikt normalny tak nie robi
variocustoms Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Siemian zmień auto na mocne PB w automacie ew. w sekwencji, wibracje będziesz miał tylko na wale i dużo lepsze przyspieszenie mniej grzebania pałeczką
siemian Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Brysio ale młody mówił o czymś innym. O wbiciu 6 w miejscu, depnięciu obrotów do odcięcia i puszczeniu sprzęgła. A tak albo zadusisz każdy silnik albo spalisz sprzęgło...[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 19:32_________________________________________________to że 63amg z momentem ograniczonym elektronicznie do 1000Nm ślizga na 6 biegu to sie nie dziwie nie nie nie, bardziej chodziło mi o sytuacje, jedziesz 100 na godzine na 6stce, nagle sprzegło, obroty do fulla i strzał, oczywiście nikt normalny tak nie robi też ni ma c**ja żebyś ślizgnął
Flyer Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Brysio ale młody mówił o czymś innym. O wbiciu 6 w miejscu, depnięciu obrotów do odcięcia i puszczeniu sprzęgła. A tak albo zadusisz każdy silnik albo spalisz sprzęgło...[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 19:32_________________________________________________to że 63amg z momentem ograniczonym elektronicznie do 1000Nm ślizga na 6 biegu to sie nie dziwie nie nie nie, bardziej chodziło mi o sytuacje, jedziesz 100 na godzine na 6stce, nagle sprzegło, obroty do fulla i strzał, oczywiście nikt normalny tak nie robi nawet jakbys mial 500 kuni to bys tak nie zrobil :gwizdanie:
H4mm3R Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 ale jeszcze jedno spostrzeżenie z jazdy niestety na minus. Na niskich obrotach (do 1600-1700) jednomas przenosi straszne wibracje. Przy dwumasie tego nie było. I żeby ktoś nie myślał że telepie budą czy coś. poprostu jednomas nie tłumi tak dobrze wibracji z silnika i przenosi się to dalej. Z auta klasy premium zrobiłeś AGROtjuning :polew:
siemian Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2010 ale jeszcze jedno spostrzeżenie z jazdy niestety na minus. Na niskich obrotach (do 1600-1700) jednomas przenosi straszne wibracje. Przy dwumasie tego nie było. I żeby ktoś nie myślał że telepie budą czy coś. poprostu jednomas nie tłumi tak dobrze wibracji z silnika i przenosi się to dalej. Z auta klasy premium zrobiłeś AGROtjuning :polew: w sensie...? :mysli: :mysli:
boseron Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Marek wyrastasz na tym forum na drugiego Kubicę kiedy odwiedzisz kraków bo nie mam partnera do bilarda i na gokardy , złoje Ci dupsko ( nie dosłownie )
siemian Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 może jakoś po zlocie [br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 12:47_________________________________________________to sobie kuurwa porezałem... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155650.0 ;( ;( ;( ;( Ale nie ma się co załamywać. Trzeba zbierać info i działać. Puki co Audi vs. Siemian 1:0
mk4 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 może jakoś po zlocie [br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 12:47_________________________________________________to sobie kuurwa porezałem... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155650.0 ;( ;( ;( ;( Ale nie ma się co załamywać. Trzeba zbierać info i działać. Puki co Audi vs. Siemian 1:0 Ale jedzie czy kaplica? całkowicie? masz jakieś błędy z vaga?? łączy się w ogóle z centralna elektroniką?
siemian Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 błędow nie ma. Jezdzi normalnie[br]Dopisany: 27 Sierpień 2010, 08:15_________________________________________________ale ze mnie d*pa wołowa... Dopiero teraz mnie olśniło... 51CH to nie 51CH a SICH czyli sicherung... Sprawdzałem zły bezpiecznik... Po wymianie bezpiecznika wszystko hula...
mystic.pl Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Ale z Ciebie doopa wołowa Dobrze że się wyjaśniło i to taka pierdoła błacha
siemian Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Powiedzieć Cielak to jakby mnie pochwalić :decayed: NIe no taka błahostka a tyle potrafi namieszać. To tylko pokazuje jak złożone są systemy elektryczne w naszych autach. Nigdy bym nie pomyślał że bezpiecznik zegarów będzie powodował np. to że nie działa czujnik deszczu, albo że połowa podświetleń w aucie działa a połowa nie... [br]Dopisany: 27 Sierpień 2010, 10:28_________________________________________________już działa :kox: :kox: Narazie podpiąłem jedną antene. Drugą będe montował w sobote
PABLO Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Siemian cielakowaty dobre :kox: Tylko nie oglądaj teraz pornosów na tym RNS-E bo dopiero będziesz miał przygody :gwizdanie: Tuner za***ista rzecz
Flyer Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 To czekamy na kolejny nowy zderzak Siemiana
PABLO Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 To czekamy na kolejny nowy zderzak Siemiana Myślę że następny setup zrobi => błotniki i zderzak od RS'a a tyłek pozostanie bez zmian
Brysio Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 ale sniegu w tym tunerze skad on syberia )))
wrclaguna Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 dawaj jakies foty koszta i wogole :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się