firmalucky Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 WITAM jezeli temperatura spadniej ponizej 0, autko dosc dlugo mi kreci, ale po chwili odpala juz dobrze, ten piewrwszy raz jest najgorszy. mieszkam w niemczech bylem w salonie , powiedzieli mi ze ta glowna przepustnica szwankuje, i ze to moj problem, tyle co ja wiem to nie powinno byc nic wspolnego miedzy przepustnica a odpalaniem na zimno. swiece mam nowe akumulator dobry, doradzcie cos prosze
Arczi387 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Sprawdź pompę wtryskową oraz wtryski
firmalucky Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 dam rade sam to zrobic? ---------- Post dopisany at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ---------- wtryski mialem sprawdzane, wszystko ok, i po za tym z autem nic sie nie dzieje
Arczi387 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Jeśli masz program do diagnostyki to tak a jak nie to jedz do kogoś niech Ci sprawdzi ciśnienie na listwie i inne parametry
firmalucky Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 mysle ze w srwisie mi sprawdzali, nic na ten temat nie mowili,tylko o tej przeptnicy ---------- Post dopisany at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany at 22:06 ---------- przepustnicy
sowka998 Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 witam. ja też mam taki problem. rano długo kręci. czy już to naprawiłeś?
biggVv Opublikowano 7 Listopada 2013 Opublikowano 7 Listopada 2013 nie chce palnąć ale wygląda na to że skoro świece nowe, wtryski ok to zanim zacząłbym grzebać przy przepustnicy, sprawdziłbym dawkę paliwa. Czy czasem nie masz bąbelków powietrza w przewodzie paliwowym (przewód widać od góry, obok filtra oleju). Chodzi o to że zdarza sie przypowietrzyć po wymianie filtra paliwa i wtedy ciężko pali.
hutch1 Opublikowano 27 Listopada 2013 Opublikowano 27 Listopada 2013 U mnie jest to samo rano jak jest chłodniej to pierwszy raz nie ciężko ale dłużej kręci i powiedzieli że może to być wina czujnika temperatury paliwa. Tak jak u kolegi świece nowe beru wtryski ok.
przemtos Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Koledzy ja mam podobnie. Jak niższa temperatura to kręci dłużej zanim odpali. Wymieniłem przepustnice bo padła oraz wymieniłem wtryski. Ktoś uporał sie juz z ciężkim paleniem w zimnym silniku? Nie jest to straszne kręcenie ale dwa lub trzy obory zanim załapie Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk ---------- Post dopisany 12-12-2013 at 13:32 ---------- Poprzedni post napisany 08-12-2013 at 09:56 ---------- własnie jestem po logach wtryskiwacz, czujnik temperatury wymieniony. oto logi: Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A) 16:35:44 Grupa 072 0.0 ms Korekcja czasu 2.0 ms Korekcja czasu 0.0 ms Korekcja czasu 16:35:44 Grupa 073 2.0 ms Korekcja czasu 0.0 ms Korekcja czasu -26.0 ms Korekcja czasu 16:35:44 Grupa 074 0.0 ms Korekcja czasu 2.0 ms Korekcja czasu -4.0 ms Korekcja czasu -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A) 16:36:35 Grupa 075 0.0 ms Korekcja czasu 2.0 ms Korekcja czasu 0.0 ms Korekcja czasu 16:36:35 Grupa 076 0.0 ms Korekcja czasu 4.0 ms Korekcja czasu 0.0 ms Korekcja czasu 16:36:35 Grupa 077 0.0 ms Korekcja czasu 2.0 ms Korekcja czasu -2.0 ms Korekcja czasu Środa,11,Grudzień,2013,16:36:39:54893 Wersja VCDS: AKP 11.11.6 Wersja danych: 20130904 16:34:29 Grupa 012 11111111 Bity binarnie 0.00 s Czas 13.83 V Napięcie 53.1*C Temperatura 16:34:29 Grupa 013 -0.09 mg/suw Dawka paliwa -0.38 mg/suw Dawka paliwa 0.14 mg/suw Dawka paliwa 16:34:29 Grupa 014 0.19 mg/suw Dawka paliwa 0.47 mg/suw Dawka paliwa -0.28 mg/suw Dawka paliwa Środa,11,Grudzień,2013,16:35:45:54893 Wersja VCDS: AKP 11.11.6 Wersja danych: 20130904 czy możliwe ze głowna przeptnica powinna zostac zaadaptowana? bo ja tylko wymieniłem i skasowałem check??? ---------- Post dopisany at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany at 13:32 ---------- Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A) 09:23:28 Grupa 001 0 /min Obroty silnika 0.0 mg/suw Dawka paliwa 28.4 bar Ciśnienie 18.9*C Temperatura 09:23:28 Grupa 002 0 /min Obroty silnika 1.0 % Cykl pracy 0 01 Bity binarnie 18.9*C Temperatura 09:23:28 Grupa 003 0 /min Obroty silnika 1198.5 mg/suw Ilość powietrza/Obr. 0.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr. 94.6 % Cykl pracy -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A) 09:23:50 Grupa 004 0 /min Obroty silnika 0.0*KW Stab.b.jałowego 0.00 ms Czas 28.4 bar Ciśnienie 09:23:50 Grupa 005 0 /min Obroty silnika 25.5 mg/suw Dawka paliwa 2.0 (bez jednostek) 18.9*C Temperatura 09:23:50 Grupa 006 0.0 km/h Prędkość 00101100 Bity binarnie 0.0 km/h Prędkość 10000001 Bity binarnie -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A) 09:23:54 Grupa 004 0 /min Obroty silnika 0.0*KW Stab.b.jałowego 0.00 ms Czas 28.4 bar Ciśnienie 09:23:54 Grupa 005 0 /min Obroty silnika 25.5 mg/suw Dawka paliwa 2.0 (bez jednostek) 18.9*C Temperatura 09:23:54 Grupa 006 0.0 km/h Prędkość 00101100 Bity binarnie 0.0 km/h Prędkość 10000001 Bity binarnie
Pawelkiwi Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Każda przepustnica nowa, myta, czyszczona musi być zaadoptowana.
przemtos Opublikowano 16 Grudnia 2014 Opublikowano 16 Grudnia 2014 kolego w silniku BMK nie ma takiego czegoś jak adaptacja przepustnicy. dostepna jest adaptacja Turbo, klap kolektorów kickdowna oraz EGR.
sebastian_marat Opublikowano 17 Grudnia 2014 Opublikowano 17 Grudnia 2014 Każdy diesel będzie gorzej palił jak zimno słaby aku też powoduje dłuższy czas odpalania
Dawids Opublikowano 18 Grudnia 2014 Opublikowano 18 Grudnia 2014 Każdy diesel będzie gorzej palił jak zimno słaby aku też powoduje dłuższy czas odpalania Nie każdy ja trzymam auto w garażu co prawda nie grzanym i tez jest wszystko sprawne a np. mój teść trzyma auto tak samo też disla i pali mu na dotyk jak to wytłumaczyć
sebastian_marat Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 może ma zdrowszy silnik, świece wymieniałeś ostatnio?
Dawids Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 może ma zdrowszy silnik, świece wymieniałeś ostatnio? Oczywiście że wymieniałem silnik zdrowszy czy silnik który prawie nie jeździ może byc zdrowszy
sebastian_marat Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 może ma zdrowszy silnik, świece wymieniałeś ostatnio? Oczywiście że wymieniałem silnik zdrowszy czy silnik który prawie nie jeździ może byc zdrowszy Jeśli ma dużo mniejszy przebieg to będzie zdrowszy
Dawids Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 może ma zdrowszy silnik, świece wymieniałeś ostatnio? Oczywiście że wymieniałem silnik zdrowszy czy silnik który prawie nie jeździ może byc zdrowszy Jeśli ma dużo mniejszy przebieg to będzie zdrowszy no może i tak
jarfab0511 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 zwieksz dawke rozruchowa paliwa i bedzie palił od strzała. Przerabiałem to u siebie:)
Dawids Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 zwieksz dawke rozruchowa paliwa i bedzie palił od strzała. Przerabiałem to u siebie:) jaką instrukcje podrzucisz bo zieleń w tym temacie mnie ogarnia
sebastian_marat Opublikowano 24 Grudnia 2014 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Tylko kolega ma 2.0TDI gdzie palą ciężko na ciepłym i wtedy pomaga zmiana dawki startu. To jest badajże 1 grupa w adaptacjach, dzisiaj podepne swoją to sprawdze czy da się to zmienić w 3.0TDI
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się