Łukasz 23 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Podawałeś VIN czy tylko tak zapytałeś o akcję serwisową ???
MARCIN607 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Pany no co wy??? Przecież jak cewka j**nieta to czuć w każdej kosteczce
Łukasz 23 Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 Pany no co wy??? Przecież jak cewka j**nieta to czuć w każdej kosteczce Jak padnie całkiem to czuć ale jak zaczyna padać to pluje co jakiś czas zapłonem i byś nie powiedział że to cewka pada . Nie mam tej cewki bo bym ci pokazał jak to wygląda .
bongod Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 Podawalem vin a odnosnie piątki pod górkę wszystko zdrowe z tą cewka to może i bym się zgodził ale to po zmianie biegu tylko by siadala ?? To takie jakby jebniecie polaczone z przyduszeniem hahaha nie wiem jak to oreslic no identycznie jak sprzeglo zwalone w koncu by zalapalo po zmianie biegu . Ale obroty nie lecą ---------- Post dopisany 11-11-2013 at 14:21 ---------- Poprzedni post napisany 05-11-2013 at 07:58 ---------- jaki powinien być max na gazie?? U mnie 200 i koniec a na benie dość lekko 230 . Tak ma być?? Spalanie minimalne 13l mniej nie moge zejść a praktycznie sama trasa przy pędkości 140 myślałem żę w trasie z 11 będzie ale 13 też nie jest źle:)
pioteros Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 ja powiem ci szczerze ze tez mam cos takiego co opisujesz, szczegolnie jak jest zimny, po zmianie biegu zmulenie i zalapanie, jest to takie glebokie ale plynne, taki zanik mocy ale nie jest to tez jakies szarpniecie, poki co nie zawracam sobie tym glowy bo rzadko to wystepuje i chyba tylko na zimnym czy niedogrzanym motorze
bongod Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 a ile Ci pali Twoje 1.8t w trasie i ile leci ?? Bo nurtuje mnie to czemu wolniejszy jest na gazie o 30km/h
pioteros Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 nie wiem jak z vmaksem spalanie tez mam nie dokonca ok bo mam wydmuchana uszczelka miedzy kolektorem a turbo i traci troche doladowania na tym miasto mam male, robie krotkie odcinki na niedogrzanym motorze to tak 14-15lpg licze ze sporadycznymi sprintami spod swiatel, w trasie ok 11l lpg z roznymi predkosciami od 100-120-140 czaasem wiecej i zauwazylem ze na wolnych obrotach delikatnei go zalewa na letnim silniku na LPG bo czuc delikatne przerwy jak np auto stoi - czyli norma w stagu raczej trzeba wziac pod uwage ze mam Q - a masy pewnie mamy podobne, b6 jest ciezkie ale masz ośke a ja mam bagaż w postaci tylnej zawiechy żeliwnej i napędu
bongod Opublikowano 11 Listopada 2013 Autor Opublikowano 11 Listopada 2013 11 w Q w trasie spoczko więc u mnie coś nie chalo jest skoro 13 mi wychodzi :/
rade Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 Podawalem vin a odnosnie piątki pod górkę wszystko zdrowe z tą cewka to może i bym się zgodził ale to po zmianie biegu tylko by siadala ?? To takie jakby jebniecie polaczone z przyduszeniem hahaha nie wiem jak to oreslic no identycznie jak sprzeglo zwalone w koncu by zalapalo po zmianie biegu . Ale obroty nie lecą ---------- Post dopisany 11-11-2013 at 14:21 ---------- Poprzedni post napisany 05-11-2013 at 07:58 ---------- jaki powinien być max na gazie?? U mnie 200 i koniec a na benie dość lekko 230 . Tak ma być?? Spalanie minimalne 13l mniej nie moge zejść a praktycznie sama trasa przy pędkości 140 myślałem żę w trasie z 11 będzie ale 13 też nie jest źle:) ja powiem ci szczerze ze tez mam cos takiego co opisujesz, szczegolnie jak jest zimny, po zmianie biegu zmulenie i zalapanie, jest to takie glebokie ale plynne, taki zanik mocy ale nie jest to tez jakies szarpniecie, poki co nie zawracam sobie tym glowy bo rzadko to wystepuje i chyba tylko na zimnym czy niedogrzanym motorze O panowie, dokładnie to samo zaobserwowałem wczoraj, jeszcze bardziej było czuć po zdjęciu nogi z gazu a potem but w podłogę. Właśnie też zimny był, po 2 nocach stania. U mnie to akurat ALT na gazie, po przełączeniu na benzynę ok. Stawiał bym na temperaturę przełączenia na gaz , bo przy 90 już gra gitara Oo
pioteros Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 dla staga im wyzsza temp przelaczania tym lepiej ja mam duza nizsza ustawiona - na 15 stopni ale staram sie bardzo delikatnie jezdzic w pierwszych minutach po rozruchu i poki co nic sie nie dzieje zlego
rade Opublikowano 11 Listopada 2013 Opublikowano 11 Listopada 2013 U mnie to akurat KME Nevo na 20 stopniach i niby fajnie bo z podwórka nie raz nie wydaję i jest gaz, no ale widać za nisko skoro takie kwiatki potem są. Przynajmniej teraz wiem, żeby nie szukać przyczyny w samochodzie tylko w ujowo ustawionym gazie
bongod Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Opublikowano 13 Listopada 2013 u mnie 27 hyba z tego co pamietam a jazdeczka jest na nagrzanym a nie zimnym ale fakt że żadko strasznie ---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ---------- coś mi się wydaje że może to mieć związek z tym większym spalaniem spalaniem .... Jadę po homologcję więc od razu ziomek posprawdza zobaczymy co powie pewnie że mi się wydaje hehehe ---------- Post dopisany 13-11-2013 at 07:48 ---------- Poprzedni post napisany 11-11-2013 at 20:40 ---------- Powiedzial że troche za bogato bylo i cos lało cos tam poprzestawial w mapach dzis testy
Łukasz 23 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Dziwne że nie poleci więcej niż 200na lpg ,ja swojego na starym parowniku do 235 pogoniłem a na nowym jeszcze nie testowany bo nie ma gdzie
rade Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 No i co kolego bongod ?? Wszystko gra ? Zalałem do pełna, nie szarpie tak żeby całą budą trzęsło, czyli resztka gazu to powodowała + niska temperatura przełączania, ale na LPG minimalnie czuć jednak jak się wciśnie but w podłogę = wizyta u gazownika w sobotę
bongod Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 narazie nie szarpie jutro maxa sprawdze bo mnie to irytuje . Potem butla na maxa i sprawdzam spalanie bo tez mnie to wpienia . Mam nadzieje że już będzie git ---------- Post dopisany 18-11-2013 at 08:15 ---------- Poprzedni post napisany 15-11-2013 at 19:28 ---------- Kolejne mam pytanko czy qbox po odlaczeniu klem aku zgubi mapy??
edekxp Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Może zgubić ale mnożnik zostaję, wiec narysują się jak pojeździsz
bongod Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 Nie znam się nie kumam czyli to co ustawił gazownik zostanie jakby ale sama harakterystyka sie dopasuje do tych ustawien po jakim czasie jezdzenia.? Czy sama automatyczna harakterystyka tylko bedzie ??
edekxp Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Po prostu nie ma tylko narysowanych map, wszystkie ustawienia zostają nic nie trzeba zmieniać oczywiście jak wszystko zostało dobrze zestrojone. Być może i mapy się nie wykasują. Możesz śmiało odłaczać akumulator Tapatalk
stomi Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 jaki powinien być max na gazie?? U mnie 200 i koniec a na benie dość lekko 230 . Tak ma być?? Spalanie minimalne 13l mniej nie moge zejść a praktycznie sama trasa przy pędkości 140 myślałem żę w trasie z 11 będzie ale 13 też nie jest źle:) Powinno być to samo co na PB.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się