barthek11 Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 witam- mam prośbę - czy ktoś kumaty w dziedzinie lpg może mi powiedzieć czy zestaw BRC składający się m.in - z reduktora genius mb 1500, i wtrysków mtm (z pomarańczowymi nalepkami) będzie o.k -w 1.8 t?
edekxp Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Czemu chcesz akurat to założyć? Masz jakoś tanio? Ja bym wstawił staga4+, reduktor AC-r01, wtryski hana Dobrze zamontować i ustawić i zapomnisz że masz lpg w aucie
jacek70 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Czemu chcesz akurat to założyć? Masz jakoś tanio?Ja bym wstawił staga4+, reduktor AC-r01, wtryski hana Dobrze zamontować i ustawić i zapomnisz że masz lpg w aucie Popieram. Mam właśnie taki zestaw i jest ok.
noxes Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Nie ładuj się w BRC bo póxniej problemy z ustawieniem, a i części drogie. Tak jak koledzy piszą tyle, że radziłbym uważać na acr-y(miały jakies wady) Wtryski każdy hany proponuje, a czemu nikt nie zaproponuje barakudy?
hary111 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Wtryski każdy hany proponuje, a czemu nikt nie zaproponuje barakudy? A dlaczego barakuda a nie Staga zapytam przewrotnie?
edekxp Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 W barakudach są dysze, może to dobrze ale działanie kojaży sie elektrozaworami a nie wtryskami. Listwa staga może i dobra ale niestety nie da się ich oddzielnie zamontować Tapatalk
darek995 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Ja mam barracudy i śmiało mogę polecić a dlaczego? bo rozmawiałem z tym i tamtym i po długich testach i opinii kupiłem Baraki zamiast han, ponoć hany lubią przylać na zimnym a w razie wzrostu mocy dyszę sobie rozwierci. I tak jak piszą Stag + arc01 ale ten 250.
edekxp Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 No i barracudy troszkę tańsze niż hany. Pochwalę się moją przeróbką na hany pojedyńcze z adapterami
Dev Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Za dlugie przewody od wtrysku do kolektora. Mogles wrzucic wtryski pod kolektor ---------- Post dopisany at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany at 23:08 ---------- Aaaaa sory, nie zauwazylem. Jest ok.
edekxp Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 wiem że trochę długie ale nic się nie dzieje wtryski pod kolektor owszem, ale żeby potem wymienić czy coś to tragedia długość wężyka hana - wkrętka to zaledwie 2cm (nie liczę tego co jest nasunięte)
barthek11 Opublikowano 28 Października 2013 Autor Opublikowano 28 Października 2013 o.k- dzięki chłopaki za podpowiedzi-, tak czy siak założyłem coś takiego jak pytałem- narazie jestem zadowolony - bo naprawdę nie widzę różnicy w jeździe - koszt 2.500,- pożyjemy - zobaczymy-, ale żeby nie było tak różowo to było też kilka wpadek: np gamonie po zamontowaniu nie sprawdzili połączeń przy elektrozaworze i mi śmierdziało gazem (wystarczyło mocniej dokręcić wężyk), no i naturalnie ustawili mi butle do jazdy tyłem- więc jak już było mało gazu to przy przyspieszaniu przerzucał na benzynę -, poświęciłem więc 20 min swojego czasu i ją obruciłem- i jest cacy-, ino jeszcze mnie denerwuje odstający kabel od tankowania (w miejscu jak wchodzi od spodu do wnęki koła zapasowego) no ale tak się temu przyglądałem i chyba nie było innej opcji jak to inaczej zrobić .
darek995 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 No i co wziąłeś w końcu? Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2
barthek11 Opublikowano 28 Października 2013 Autor Opublikowano 28 Października 2013 No i co wziąłeś w końcu?Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2 założyłem to - o co pytałem w 1 poście - czyli BRC:wink:
darek995 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Bedzie problem z samodzielna regulacja ale zestaw jak juz to może byc. Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2
darko Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 ciekawe jak wygląda,czy jest założone czy wrzucone ---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ---------- nie za bardzo jest tam co regulować
barthek11 Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 ciekawe jak wygląda,czy jest założone czy wrzucone---------- Post dopisany at 21:16 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ---------- nie za bardzo jest tam co regulować pod maską jakoś to wyszło pewnie mogło byc lepiej , ale ogólnie nie narzekam... grunt ,że przyjemność z jazdy jest nadal- tyle że dużo tańsza
Kraker Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 No i barracudy troszkę tańsze niż hany.Pochwalę się moją przeróbką na hany pojedyńcze z adapterami http://i3.photobucket.com/albums/y51/edekxp/Audi%20A4%20B6/IMG_20131021_132559_zpsce3c8d02.jpg http://i3.photobucket.com/albums/y51/edekxp/Audi%20A4%20B6/IMG_20131021_132425_zps809159a3.jpg Małe OT. A co to są za cewki, od czego i dlaczego takie?
pioteros Opublikowano 31 Października 2013 Opublikowano 31 Października 2013 cewki sa normalne w 1.8t po 2001 roku takie byly, wiec byly inne niz nasze kwadratowe, nie bylo tez modulu zaplonu ktory u nas siedzi na filtrze powietrza
barthek11 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2013 mam do Was pytanie- czy jak podniosę moc na ok. 180 km to te graty o których tu pisałem dadzą radę? znalazłem w necie , że wtryski i reduktor jest do 190km- i stąd pytanie czy te 10 km zapasu nie będzie za mało?
Dev Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 180kM zrobisz samym programem Jak chcesz to moge Ci w tym pomoc Zestaw bedzie ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się