Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rekord Polski na pompkach 073BA i GTB2260VK na ON :-)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Do tej mocy i momentu przydało by się odpychanie na 4 łapy i mocniejsze sprzęgło żeby to przenieść na koła. Gratulacje wyniku.

Niestety 4rech łap na tą chwilę nie przewiduje w tym aucie. Co do sprzęgła, temat jest już uzgodniony więc niedługo powinien być wynik na ~500nm.

moze wykres z hamowni wrzucisz
dla mnie po porostu jest dziwne że ponad 10 letnie wtryski ASZ mają wydajność lepszą niż fabryka... widać pewne prawa tutaj nie obowiązują.
bo na forach można napisać wszystko i nie jeden to łyknie.
gdzie ten wykres z hamowni stacjonarnej?

Był wykres z hamowni dynomet, jest i ze stacjonarnej obciążeniowej. Jak widać wszelkie prawa obowiązują i nikt nic nie musi łykać bo niestety albo stety takie są fakty.

Opublikowano

Gratuluje ! Fajnie ze obciazeniowka pokazala praktycznie to samo. Te drobne roznice to "piard" nie warty zastanawiania sie czemu w ta a czemu nie.

Opublikowano

nawet bardzo dobrego tunera,fajnie że mit BA jako że "tylko" 210Ps został obalony......nic tylko pogratulować chłopakom :hi:

ciekawi mnie jaki jest prawdziwy max AL :naughty:

Opublikowano
:

ciekawi mnie jaki jest prawdziwy max AL :naughty:

Liczę na 300+ ale od paru dni nie mogę się dodzwonić.

PS.Czekamy na umfal silnika.

Opublikowano
Czekamy na umfal silnika.

co?

Opublikowano

Gratulacje, mam tylko jedno pytanie . Czy mi się wydaje czy auto brzmi jak samolot odrzutowy podczas startu ? Słychać jakby turbo mocno pompowało na niskich obrotach ,jest głośniejsze od silnika ? Pozdrawiam.

Opublikowano
Gratulacje, mam tylko jedno pytanie . Czy mi się wydaje czy auto brzmi jak samolot odrzutowy podczas startu ? Słychać jakby turbo mocno pompowało na niskich obrotach ,jest głośniejsze od silnika ? Pozdrawiam.

to praca hamowni :)

Opublikowano

Gratulacje wyniku :thumbup1:. Prawda jest taka, że większość tych "dobrych" tunerów ma wyjebane na 1.9 TDI i nie chce im się za dużo kombinować żeby dobrze wystroić auto. Jak ktoś przyjeżdża nowszym wozidłem i wykłada 3k zł za softa to dopiero są łaskawi się przyłożyć (nie mam na myśli Roberta).

Opublikowano
Czekamy na umfal silnika.

co?

rozpieprzenie się silnika chyba :wink:

Opublikowano

Po śląsku:decayed:

Opublikowano
PS.Czekamy na umfal silnika.

Nie ma takiego słówka w języku niemieckim, jest natomiast unfall co znaczy wypadek/kraksa.

Przy mocy 200+ przejechane prawie 25tyś km, z czego 6tyś z 22ką. Co do awarii marewel określ się bo widocznie wiesz lepiej niż ja - ile ten silnik wytrzyma ? Konkretnie podaj ile km jeszcze przejedzie.

Co do maxa z AL. Są ~4% wydajniejsze niż BA, co na seryjnym silniku z GTB, FMIC i wydechem dało by ~260HP.

Trzymając się tematu docisk już wysłany więc jak da radę to w przyszłym tygodniu montaż.

Opublikowano

Rob doskonale to skomentował -trafił się zdrowy motor to i wynik ciekawy.A edc15 na każdym rogu już robią tyle info w sieci jest :grin:

Opublikowano
Rob doskonale to skomentował -trafił się zdrowy motor to i wynik ciekawy.A edc15 na każdym rogu już robią tyle info w sieci jest :grin:

Robic a robic to jest subtelna roznica......

Opublikowano

teraz jest ciśnienie na mega płaskie kreski jak od linijki i trzeba edc15 robić tak:

qhfe.jpg

inaczej to zły tuner :)

Opublikowano

Po co śmiecisz w wątku Darka? Na zamieszczenie wykresów jest odpowiedni dział.

Opublikowano

Kolego Darek szanuj się trochę ,bo znajomemu oferowałeś usługę za cenę po niżej pasa. Właśnie o tym pisałem wcześniej.

Opublikowano

Kolego Piotrek o kim konkretnie mówisz ?

Opublikowano
PS.Czekamy na umfal silnika.

marewel Konkretnie podaj ile km jeszcze przejedzie.

.

Wiem że jesteś młody ale to nie zwalnia Cię z zadawania poważnych pytań,na takie chętnie odpowiem.

Opublikowano

Nie no pieknie to wyglada,w fotel musi ladnie wciskac :decayed:. Jak dla mnie jest to wlasnie "szkola" ktorej powinno sie trzymac. Nie robienie tego czego robi wiekszosc pseudotuneruff(nie majac tutaj nikogo konkretnego na mysli!), czyli jak najwieksze pompki, jak najwiekszy booost wyje*any FMIC, itd...Tylko dopracowac to co sie wsadzi do auto badz tak jak tutaj co jest, juz seryjnie w samochodzie do mozliwie perfekcji by uzyskac jak najlepsze wyniki :wink: Swoja droga ja mialem AFN w ktorym wiekszosc uwaza osiagniecie 150KM na serii nie mozliwe, ja u dobrego Tunera wycislem na 147KM i 330NM 100%seria :wink:Takze miejmy nadzieje ze kolega Daron7 bedzie ciagle podnosil poprzeczke sobie jak i innym :D

Duze gratulacje :-):git:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...