słoniu Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 Panowie jak sprawdzić bez demontażu starej części który zestaw będzie do mnie pasował, z literką B lub C Posiadam avf+quattro 04r, przymierzam się do kompletowania części i nie mam jak tego zweryfikować.
chudy92 Opublikowano 5 Lutego 2019 Opublikowano 5 Lutego 2019 6 godzin temu, słoniu napisał: Panowie jak sprawdzić bez demontażu starej części który zestaw będzie do mnie pasował, z literką B lub C Posiadam avf+quattro 04r, przymierzam się do kompletowania części i nie mam jak tego zweryfikować. jeżeli chodzi Ci o zestaw z tego posta to skrzynie z B7 mają C, ale najlepiej sprawdź czy kulka ma od spodu dziurę czy nie, z dziurą jest B, bez dziury C. możesz nawet zrobić zdjęcie od spodu, spokojnie sięgniesz ręką z telefonem pod maską.
Emejcz Opublikowano 9 Lutego 2019 Opublikowano 9 Lutego 2019 Dziś wymieniłem płyn w wysprzęgliku. W moim przypadku pomogło na jedynkę. U mnie było jeszcze tak, że jak zmieniałem na inny bieg to jedynka stawiała opór przy wybijaniu. Zestaw do wybieraka też zrobię za jakiś czas, bo luzy na kulce są.
jolley Opublikowano 9 Lutego 2019 Opublikowano 9 Lutego 2019 Co za płyn tam idzie? Gdzie w ogóle jest wysprzeglik?
Emejcz Opublikowano 9 Lutego 2019 Opublikowano 9 Lutego 2019 No hamulcowy płyn. Jest obok tej kulki wybieraka przy skrzyni.
chudy92 Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 13 godzin temu, jolley napisał: Co za płyn tam idzie? Gdzie w ogóle jest wysprzeglik? Tutaj
greg2505 Opublikowano 10 Lutego 2019 Opublikowano 10 Lutego 2019 48 minut temu, chudy92 napisał: Tutaj odpowietrza się jak hamulce, tylko wciska się pedał sprzęgła
BartoszSoldier Opublikowano 28 Lutego 2019 Opublikowano 28 Lutego 2019 Pany mam problem w b7 1.8t z skrzynia GJW z biegami A dokładnie jedynka i dwojka, które wchodza za każdym razem z oporem. Wymiana oleju w skrzyni naprawila dwójkę ale została jedynka. Po przeczytaniu tematu odnośnie wybieraka postanowiłem wymienić zestaw naprawczy, który zamówiłem z ASO O numerach 8E0798151B ale napotkalem problem.... średnica otworu w nowej części jest większa niż starej/zdemontowanej z auta przez co ta kulka wchodzi bardzo luźno, wręcz wypada... gdzie jest problem?
chudy92 Opublikowano 1 Marca 2019 Opublikowano 1 Marca 2019 9 godzin temu, BartoszSoldier napisał: Po przeczytaniu tematu odnośnie wybieraka postanowiłem wymienić zestaw naprawczy, który zamówiłem z ASO O numerach 8E0798151B ale napotkalem problem.... średnica otworu w nowej części jest większa niż starej/zdemontowanej z auta przez co ta kulka wchodzi bardzo luźno, wręcz wypada... gdzie jest problem? Słabo czytałeś temat, bo do B7 jest 8E0798151C. 1
Ding4004 Opublikowano 9 Marca 2019 Opublikowano 9 Marca 2019 Witam. Podłączenie się do tematu mam a5 b6 18t bex Quattro Nr skrzyni GDZ. Mianowicie wszystko już rozebrałem i pytanie.. w aso audi zamówiłem to co idzie przy skrzyni. 8e0 798 15 1b. A resztę części gdzie kupić i jakie żeby pasowały. bo A aso tylko cały mechanizm koszt ponad 700zlmasakra.. Z góry dzięki za informację
chudy92 Opublikowano 10 Marca 2019 Opublikowano 10 Marca 2019 11 godzin temu, Ding4004 napisał: Witam. Podłączenie się do tematu mam a5 b6 18t bex Quattro Nr skrzyni GDZ. Mianowicie wszystko już rozebrałem i pytanie.. w aso audi zamówiłem to co idzie przy skrzyni. 8e0 798 15 1b. A resztę części gdzie kupić i jakie żeby pasowały. bo A aso tylko cały mechanizm koszt ponad 700zlmasakra.. Z góry dzięki za informację Skrzynie masz 6biegów więc powinno być to samo co w tdi. Kupić też w ASO, ale nr są z A4 B5. 8D0711279 - osadzenie jabłka (31,55zł) 8D0711901A - tłumik x2 (32,66zł) 8E0711118 - sworzeń (38,60zł)
Emejcz Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 Niestety muszę wrócić do tematu, bo wymiana płynu wysprzęglika nie pomogła - jakoś tak było, że po wymianie chwile było jakby lepiej, ale to mogło być tylko wrażenie. Czy ma ktoś też taką sytuację, że ciężko mu wchodzi jedynka i tylko jedynka? Dokładnie to obadałem i u mnie jest tak, że wchodzi ciężko jak wbija się z biegu jałowego. Jak mam np. dwójkę i wrzucam jedynkę to nie ma takiego oporu. Wystarczy wbić na jałowy, ponownie nacisnąć sprzęgło i jedynka wchodzi ciężko. Dodatkowo czuję, że przy wybijaniu jedynki jest nienaturalny opór tak jakby coś ją tam trzymało. Inne biegi wchodzą dobrze.
turzol Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 4 godziny temu, Emejcz napisał: Niestety muszę wrócić do tematu, bo wymiana płynu wysprzęglika nie pomogła - jakoś tak było, że po wymianie chwile było jakby lepiej, ale to mogło być tylko wrażenie. Czy ma ktoś też taką sytuację, że ciężko mu wchodzi jedynka i tylko jedynka? Dokładnie to obadałem i u mnie jest tak, że wchodzi ciężko jak wbija się z biegu jałowego. Jak mam np. dwójkę i wrzucam jedynkę to nie ma takiego oporu. Wystarczy wbić na jałowy, ponownie nacisnąć sprzęgło i jedynka wchodzi ciężko. Dodatkowo czuję, że przy wybijaniu jedynki jest nienaturalny opór tak jakby coś ją tam trzymało. Inne biegi wchodzą dobrze. Zły olej albo synchronizatory mówią już papa.
Emejcz Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 57 minut temu, turzol napisał: Zły olej albo synchronizatory mówią już papa. Raczej nie. Zrobiłem gruntowny test i wygląda to minimalnie inaczej niż wstępnie opisałem. Przykładowo: -naciskam i trzymam pedał sprzęgła-wbijam dwójkę - lekki opór-wybijam dwójkę i wbijam ponownie - brak oporu-wybijam dwójkę i wbijam trójkę - brak oporu Jak odpuszczę pedal sprzęgła i wcisnę ponownie to cykl się powtarza - pierwsze wbicie jest z jakimś tam oporem. Po prostu przy jedynce najczęściej się to odczuwa. Wygląda na to, że nie wysprzęgla dobrze, tylko nie wiem teraz czy to wina sprzęgła czy może coś z osprzętu np. wysprzęglik.
Langista Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 (edytowane) Synchronizatory. Padają od trzymania lewarka podczas jazdy. Edytowane 19 Marca 2019 przez Langista
Emejcz Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 W dniu 19.03.2019 o 12:25, Langista napisał: Synchronizatory. Padają od trzymania lewarka podczas jazdy. To jak wytłumaczysz taki fakt, że jak dam na luz, wcisnę sprzęgło do końca i dopompuję jeszcze pedał sprzęgła kilkukrotnie krótkimi szybkimi ruchami (takie jakby półsprzęgła) to bieg wchodzi już bez oporu? Dla mnie to jak byk nie wysprzęgla dobrze.
Langista Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 W takim razie spróbuj wymienić wysprzęglik. Ja mam podobnie ale u mnie problem znika jak olej w skrzyni się rozgrzeje.
Emejcz Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 U mnie brak zależności temperaturowych. Olej wymieniałem i w każdych warunkach pracuje podobnie.
greg2505 Opublikowano 20 Marca 2019 Opublikowano 20 Marca 2019 10 godzin temu, Emejcz napisał: U mnie brak zależności temperaturowych. Olej wymieniałem i w każdych warunkach pracuje podobnie. może spróbuj odpowietrzyć sprzęgło
Emejcz Opublikowano 21 Marca 2019 Opublikowano 21 Marca 2019 Sprawdziłem wysprzęglik. Nie cieknie i wygląda normalnie. Przepchnąłem ponad 100ml płynu odpowietrznikiem w stronę zbiorniczka, ale nic to nie dało. Cholera wie czy wymieniać to w ciemno...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się