Flyer Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 witam wczoraj zrobiłem 200km i zauwazyłem że zaraz po zatankowaniu jak miałem więcej niż pół zbiornika szedł super,gdy paliwa mi ubywało z każdym "butnieciem"było coraz więcej dymku i coraz mniej dynamiki czy możliwa jest jakaś teoria ze pompka paliwowa jak ma więcej w baku pracuje dobrze,a jak mniej paliwa w baku ma mniejszą wydajność?? Oczywiscie moze byc tak, ze pompa ma juz powoli dosyc... VP44 nie sa tak zywotne jak VP37. Jesli Ty lub poprzedni wlasciciel/e jezdzili na oparach, rezerwie to pompa dostala po tylku napewno mocno...
Orson000 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 kolego przemyj przeplywomierz cos zawsze pomoze mialem podobnie pozdrawiam:)
nebraska11 Opublikowano 2 Września 2008 Autor Opublikowano 2 Września 2008 witam niedawno wróciłem z Vagu.nie wykazał żadnych błędów.wszystkie parametry w normie(oprócz ciśnienia powietrza doładowania,powinno być 1700mg a jest 1300mg).człowiek który robił mi badanie sprawdził mi wszystkie przewody podciśnieniowe,zawór EGR, sztange na turbinie i mówi ze wszystko wporządku. radzi żeby jeszcze sprawdzic(sam niestety narazie nie ma na to czasu): 1.cały układ dolotowy,razem z intercoolerami 2.jeżeli NIC, dalej przepływomierz 3.w ostateczności poprostu turbina po regeneracji nie daje odpowiedniego ciśnienia. Co WY na to??CZY MOżE BYć COś JESZCZE POPSUTE??? druga sprawa:GDZIE W TRóJMIEśCIE ALBO OKOLICACH MOżNA ZREGENEROWAC INTERCOOLER????(W RAZIE GDYBY TO TO BYłO) jeszcze jedna rzecz jaka mnie niepokoi to to że na wolnych obrotach dym z czarnego robi sie w taki szaro-biały:((( czy tak moze być przy zbyt niskim ciśnieniu doładowania???czy tylko czarny jak sadza?i czy jazda na dłuzsza mete z takimi objawami(ok.1000km bedzie bardzo szkodliwa) licze na szczere,fachowe odpowiedzi które mogą pomóc mi oraz innym użytkownikom(bo w końcu po to jest to forum) POZDRAWIAM [br]Dopisany: 28 Sierpień 2008, 19:10_________________________________________________witam dolot niby mam sprawny,straty w intercoolerze znikome,dziś podpiąłem sie pod bosha z przepływomierzem od innego silniczka 2,5 tdi AFB i wykazał lepsze ciśnienie doładowania.zamówiłem już nowy oryginał,jutro bede montował! pozdrawiam
berciu Opublikowano 3 Września 2008 Opublikowano 3 Września 2008 witam wczoraj zrobiłem 200km i zauwazyłem że zaraz po zatankowaniu jak miałem więcej niż pół zbiornika szedł super,gdy paliwa mi ubywało z każdym "butnieciem"było coraz więcej dymku i coraz mniej dynamiki czy możliwa jest jakaś teoria ze pompka paliwowa jak ma więcej w baku pracuje dobrze,a jak mniej paliwa w baku ma mniejszą wydajność?? z tego co piszesz to pewnie ktos kiedyś lał ciekawostki do silnika i masz filtr (taką siatkę) z której pobiera pompa w zbiorniku zamuloną, jak jest sporo paliwa to pływa to w zbiorniku, zjedź do rezerwy i wyczyść tą siatkę w zbiorniku, miałem ją zawaloną i dziwności się działy jak miałem malo paliwka
nebraska11 Opublikowano 3 Września 2008 Autor Opublikowano 3 Września 2008 witam dziś wstawiłem nowy przepływomierz,samochód odzyskał świerzość,nawet niewielkie depnięcie na gaz powoduje wbijanie fotela w plecy bez żadnych przerywań i kopceń(poza takimi malutkimi czarnymi typowymi dla tdi)ale nie ma już takiej "turbodziury" mam inny mały problem na wolnych obrotach z rury wydobywa sie taki biały,prawie bezbarwny dymek,widoczny tylko na ciemnym tle samochodu albo w światłach samochodu stojącego za mną.co to może być? czy jest to początek zatykania się odmy?czy można ją "przedziurawić"żeby sie nie zatykała w nieskończoność i opary se leciały do dolotu turbiny?
Piterex Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 Można - przewierca się lub odwija jeden zwój plecionki , tylko się do niej dostać...
dark79 Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 wybaczcie ale to jest bez sensu, jak sie dostaniesz do odmy to nie lepiej ja wymienic na nowa i tyle, a nie kombinowac z jakims dziurawieniem
Piterex Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 wybaczcie ale to jest bez sensu, jak sie dostaniesz do odmy to nie lepiej ja wymienic na nowa i tyle, a nie kombinowac z jakims dziurawieniem Jak tego nie zrobisz to za kilka tysięcy km. zacznie się od nowa to samo... A roboty z tym od cholery.
nebraska11 Opublikowano 5 Września 2008 Autor Opublikowano 5 Września 2008 kolego Piterex mam tylko pytanko czy sam robiłeś w swoim autku przebicie odmy lub czy znasz dobrze kogoś kto robił i jakie sa tego konsekwencje?? czy nie bedzie turbina zasysac oleju? 2 pytanko: czy z przebiegiem 201 tyś km moge przejść z oleju 10W40 na 5W 40??czy to nie zaszkodzi mojemu silniczkowi i problemom z odmą?
Piterex Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 Znam dobrego fachera od 2.5 V6 po 2 latach poszukiwań - ale jest od Ciebie około 600 km. Ja mam założoną nową odmę, ale mechanik (który również posiada A4 2.5 TDI) swoją przedziurawił i mówi ,że jest OK. Następnym razem zrobie to samo. Co do przejścia z półsyntetyku na syntetyk - u mnie musiałem wymienić uszczelki pod deklami i czeka mnie uszczelnienie miski olejowej - tej wyżej (miałem ten sam przebieg). Turbina woli syntetyk .
nebraska11 Opublikowano 11 Września 2008 Autor Opublikowano 11 Września 2008 hmm rozumiem że te uszczelki wymieniałeś po przejsciu z 10W40 na 5W40??? czy to zupełnie inna bajka?skoro turbina woli 5w40 to powinno być dobrze chyba.[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2008, 20:47_________________________________________________ Znam dobrego fachera od 2.5 V6 po 2 latach poszukiwań - ale jest od Ciebie około 600 km. Ja mam założoną nową odmę, ale mechanik (który również posiada A4 2.5 TDI) swoją przedziurawił i mówi ,że jest OK. Następnym razem zrobie to samo. Co do przejścia z półsyntetyku na syntetyk - u mnie musiałem wymienić uszczelki pod deklami i czeka mnie uszczelnienie miski olejowej - tej wyżej (miałem ten sam przebieg). Turbina woli syntetyk . kolego Piterex mam jeszcze jedno pytanko: czy Twój mechanik po przedziurawieniu filtra odmy w swoim 2,5tdi v6,weżyk idący od odmy do dolotu turbiny pozostawił bez zmian? czy odpiał go od dolotu,otwór zaślepił a wężyk "puscił luzno?(słyszałem że sa jakieś filterki do zakładania na końcówki tego węża?
przesmyk Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 Witam wszystkich Sprawdź kolego taką krutką gumową rurkę ok 5-7 cm między ic a aluminiową rurą dochodzącą do turbo.Widoczna na samej górze jak otworzysz maskę po lewej stronie .Miałem podobny problem i po odkręceniu dwóch obejm i zdjęciu tej ze gumy okazało się Ze są mikro pęknięcia.kupiłem w sklepie z gumowymi częściami do ciężąraków kawałek rurki gumowej za 3pln i problem ustąpił.Może to właśnie to. Pozdro
nebraska11 Opublikowano 11 Września 2008 Autor Opublikowano 11 Września 2008 Witam wszystkich Sprawdź kolego taką krutką gumową rurkę ok 5-7 cm między ic a aluminiową rurą dochodzącą do turbo.Widoczna na samej górze jak otworzysz maskę po lewej stronie .Miałem podobny problem i po odkręceniu dwóch obejm i zdjęciu tej ze gumy okazało się Ze są mikro pęknięcia.kupiłem w sklepie z gumowymi częściami do ciężąraków kawałek rurki gumowej za 3pln i problem ustąpił.Może to właśnie to. kolego Przesmyk odma w 1,9 a 2,5 to zupełnie dwie różne sprawy.mo chodzi o przedziurawienia filterka(separatora mgły olejowej) który fachowo nazywa się w ASO zestaw uszczelek do uchwytu oleju i ma nr części: 059 103 464. mam pytanie czy zrobienie dziurki w tym filterku nie spowoduje zassania mgły olejowej przez turbosprężarka.czy po przedziurawieniu należałoby ten weżyk który idzie do częsci ssącej sprężarki puscic luzno, czy może zostac na swoim miejscu. i generalnie szukam ludzi którzy to robili w 2,5 v6 lub mają jakies z tym doświadczenia od znajomych! POZDRO
przesmyk Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 Sorka jestem mało doswiadczony jako mekenik.Przedstawiłem tylko mój problem jaki miałem.próbowałem pomóc.z góry sorka że się niudało
nebraska11 Opublikowano 11 Września 2008 Autor Opublikowano 11 Września 2008 Sorka jestem mało doswiadczony jako mekenik.Przedstawiłem tylko mój problem jaki miałem.próbowałem pomóc.z góry sorka że się niudało spoko przecież nic sie nie stało,chodzi o to ze by nie siac zamętu za bardzo na forum bo póżniej ciężko coś znaleść pozdrawiam i życze zero usterek w aucie;)
marko_80 Opublikowano 11 Września 2008 Opublikowano 11 Września 2008 Miałem podobny problem, po wymianie zaworu EGR'u przestało dymić.
Piterex Opublikowano 12 Września 2008 Opublikowano 12 Września 2008 hmm rozumiem że te uszczelki wymieniałeś po przejsciu z 10W40 na 5W40??? czy to zupełnie inna bajka?skoro turbina woli 5w40 to powinno być dobrze chyba.[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2008, 20:47_________________________________________________ Znam dobrego fachera od 2.5 V6 po 2 latach poszukiwań - ale jest od Ciebie około 600 km. Ja mam założoną nową odmę, ale mechanik (który również posiada A4 2.5 TDI) swoją przedziurawił i mówi ,że jest OK. Następnym razem zrobie to samo. Co do przejścia z półsyntetyku na syntetyk - u mnie musiałem wymienić uszczelki pod deklami i czeka mnie uszczelnienie miski olejowej - tej wyżej (miałem ten sam przebieg). Turbina woli syntetyk . kolego Piterex mam jeszcze jedno pytanko: czy Twój mechanik po przedziurawieniu filtra odmy w swoim 2,5tdi v6,weżyk idący od odmy do dolotu turbiny pozostawił bez zmian? czy odpiał go od dolotu,otwór zaślepił a wężyk "puscił luzno?(słyszałem że sa jakieś filterki do zakładania na końcówki tego węża? Szczerze - to nie wiem jak to zrobił ,jak będe się z nim widział to dam znać .
nebraska11 Opublikowano 12 Września 2008 Autor Opublikowano 12 Września 2008 byłbym bardzo wdzięczny [br]Dopisany: 12 Wrzesień 2008, 16:13_________________________________________________podejrzewam ze moze to pomóc nie tylko mnie ale wielu innym osobom borykajacym sie z takim problemem :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się