czeslaw555 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 No poskładałem całość ,syfu było co nie miara ,ale przesmarowałem i wycieracka śmiga teraz ładnie, nie mam jednka końcówki spryskiwacza więc zadaptowałem narazie kawałek wkładu od długopisu i jakoś tam sika choć grubo to wychodzi i nie do końca dokładnie ale działa.
peyooo Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 a mógłbyś wrzucić jakieś zdjęcie albo opisać jak zrobiłeś tą końcówkę bo mi się właśnie też ułamał sam ten psiutek końcowy i nie wiem jak sie do tego zabrać i czy w ogóle jest się do czego zabierać...
czeslaw555 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Opublikowano 25 Stycznia 2009 z fotką to już za pózno ale w otworek rurki wepchnełem kawałek wkładu od najtańszego długopisu,na końcu wkładu z tej strony co ma już lecieć na szybę, wkład uciełem po skosie tak żeby o ile to możliwe strumień płynu leciał bardziej na szybę,ale muszę też dodać że moja rurka ori była uwalona ,musiałem kawałek wyciąć i dosztukowałem kawałek anteny od radia która pasowała jakby była do spryskiwania przystosowana.Musiałem trochę poszperać w klamotach bo miałem pare anten ale były grubsze.
Rudi Opublikowano 23 Lutego 2009 Opublikowano 23 Lutego 2009 A ja mam dla wszystkich, których ori spryskiwacz nie wystarcza taką propozycję. W ułamaną końcówkę wkleic kawałek sztywnej plastikowej rurki. Na ramię wycieraczki przykleić spryskiwacz od Sprintera albo id Iveco Daily. Później połączyć to gumowym wężykiem i gotowe. Działa lepiej niż ori bo spryskuje szybę przed piórem i na całej powierzchni a nie tylko środek. Tak to wygląda: Jak ktoś będzie zinteresowany to piszcie to wrzucę inne fotki.
Rudi Opublikowano 10 Marca 2009 Opublikowano 10 Marca 2009 czesc Przywitanie to raczej nie tutaj! :gwizdanie:
zlotykamil Opublikowano 12 Marca 2009 Opublikowano 12 Marca 2009 U mnie też drga wycieraczka po włączeniu tylko o 0,5cm ja też wyciągałem mechanizm, przesmarowałem i nic. Podlaczalem pod akumulator i dzila. Nie mam pojecia o co chodzi.Pomocy
geny84 Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 U mnie też drga wycieraczka po włączeniu tylko o 0,5cm ja też wyciągałem mechanizm, przesmarowałem i nic. Podlaczalem pod akumulator i dzila. Nie mam pojecia o co chodzi.Pomocy wallbash To samo co powyżej Elo panowie pomóżcie !!!!!!
endriuu Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 U mnie też drga wycieraczka po włączeniu tylko o 0,5cm ja też wyciągałem mechanizm, przesmarowałem i nic. Podlaczalem pod akumulator i dzila. Nie mam pojecia o co chodzi.Pomocy wallbash To samo co powyżej Elo panowie pomóżcie !!!!!! u mnie skonczyly sie szczotki.
taktuś Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Mój mechanizm wycieraczki tylnej też chodzi podpięty bezpośrednio pod aku. Wymieniłem przekaźnik i dalej nic. Podpinałem inne mechanizmy od auta kolegi, u niego chodzi a u mnie nie. Zrobiłem już zdaje się wszystko, pozostaje tylko chyba wymienić wiązkę elektryczną. A tak w ogóle to już nie chodzi mi ona ponad rok i o tej nieszczęsnej wycieraczce zapomniałem
irrass111 Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Cześć, wczoraj sprawdziłem i niestety dysza wewnętrzna jest ukręcona, czy ktoś może pomóc w namierzeniu sklepu gdzie można dostać zestaw naprawczy, ten który jest na fotce na początku tego tematu? Dzwoniłem do kilku sklepów ale niestety nie mają.
endriuu Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 Cześć, wczoraj sprawdziłem i niestety dysza wewnętrzna jest ukręcona, czy ktoś może pomóc w namierzeniu sklepu gdzie można dostać zestaw naprawczy, ten który jest na fotce na początku tego tematu? Dzwoniłem do kilku sklepów ale niestety nie mają. ASO Audi
wysha Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 U mnie prąd na wtyczce pojawia się, silniczek wygląda perfekcyjnie. a działać nie chce... W obudowie jest jakiś obwód drukowany odpowiedzialny chyba za wszystkie kombinacje machania wycieraczką... Oczywiście dokupić go nie można (on również może być przyczyną dziwnych zachowań), części elektroniczne z tej płytki są niemożliwe do skompletowania (dziwne oznaczenia - pewnie made by audi )... Więc niby nic się nie da... A tu jest dowód, że "Polak potrafi": http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic611586.html Z tego co się dowiedziałem, koszt wszystkich części powinien sie zamknąć w 20 PLN (sprawdzę). Pozostaje tylko mieć kogoś, kto nie zamieni tego wszystkiego w bryłę cyny z kalafonią z wystającymi nóżkami od kondensatorów...
Daimos Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 U mnie natomiast jest następujący problem, mianowicie wymieniłem niedawno silniczek tylnej wycieraczki na sprawny i jest tak, że jak uruchomię spryskiwacz przedniej szyby to załącza się oprócz przedniej również tylna wycieraczka, chyba nie jest to normalne działanie bo tył pracuje wtedy po suchej szybie
Kozi Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Panowie, mam problem taki. Wyczyściłem, zgodnie z opisem, złożyłem i chodziło pięknie... ale po pewnym czasie zaczęło coś tam zgrzytać. Sam silniczek działa cichutko, ale jak się wszystko poskłada to słychać jakby zębatka pracowała z zębatką i wydawała dziwaczny dźwięk, takiego silniczka co ma mało siły . Macie jakieś pomysły co z tym fantem zrobić? P Łukasz
arek87 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Ja u siebie mam już 3 silniczek wycieraczki Jedyne co udało mi się uzyskać z niechodzącej tylnej wycieraczki to to że jak włączam sprysk tylnej szyby to chodzi razem z nim pióro. Wiec przetre raz na miesiąc wypryskując jakies 0,2 l płynu i jest czysto. inaczej mi nie działa. Pozatym jeśli zostawie ją w innym położeniu niż 0 to po każdym włączeniu zapłonu cyka o kilka milimetrów póki nie dojdzie do zera. Dodam że na pierwszym silniczku wytestowałem max możliwość kombinacji wraz z przelutowaniem układu itp. ten ze skody jakoś nie działał u mnie a u kolegi w fabii normalnie dawał jak szalony
kls Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Pisałem już w innym temacie, ale ten wydaje się być bardziej odpowiedni. Czytając posty widzę, że prawidłowo dysza spryskiwacza powinna stać nieruchomo i walić płyn na szybę dokładnie prostopadle do nawierzchni ;-) U mnie zapiernicza tylko w lewo łącznie 90 stopni. Poradźcie jest walnięte i jak się do tego zabrać.
Daimos Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Pisałem już w innym temacie, ale ten wydaje się być bardziej odpowiedni. Czytając posty widzę, że prawidłowo dysza spryskiwacza powinna stać nieruchomo i walić płyn na szybę dokładnie prostopadle do nawierzchni ;-) U mnie zapiernicza tylko w lewo łącznie 90 stopni. Poradźcie jest walnięte i jak się do tego zabrać. A spryskiwacz stoi nieruchomo, czy obraca się razem z wycieraczką?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się