Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Naprawa tylniej wycieraczki avant


alfuta

Rekomendowane odpowiedzi

ja tez zrobilem swego czasu z anteny. podzialalo 4 m-ce. ale trzymam kciuki :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, co też ta wycieraczka...kupiłem autko i już nie działała, tzn. poruszy się po uruchomieniu o jakieś dwa ząbki (2-3 mm) i zero,nul...:/ zauważyłem że potem sobie chodzi jak chce, tzn. podczas jazdy zmienia ona położenie, patrze raz podniosła się, patrze drugi za pare minut czy godzin...znowu w innym miejscu rozebrałem ją...wnętrze czyściutkie i pachnące (smarem :)), rozbieram dalej i faktycznie jak u większości rurka do wymiany, zardzewiała cała :confused4:.

Tylko jak ją wyciągnąć, moge ją jakoś wybić zamiast rozwiercać, czy jak ona tam jest przymocowana w środku? co może być nie tak z pracą samej wycieraczki, wydaje mi się że szczotki do wymiany, mogą one powodować taki efekt?? Weźcie mi pomóżcie i nakierujcie na prawidłowe tory... :) z góry dzięki Pany :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak nowy, ale u mnie wydaje mi się, że ten silnik jest dość słaby a i przekładnia nie za duża i niewielki opór ze strony wycieraczki powoduje jej dziwne zachowanie, więc prawdopodobne, że naprawa rurki pomoże. Wybić to tego nie wybijesz, od razu proponuje wiertarkę, ona w środku nie jest przymocowana tylko zebrało się tyle syfu, że nie chce wyjść :) Jednym słowem trzeba to wszystko doprowadzić do takiego stanu aby lekko chodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie dołaczyłem i ja do naprawy silniczka ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja wlaczylem przymarznieta wycieraczke :kox: teraz jest nienaturalnie wyzej i nie porusza sie. psikacz dziala. pytanie brzmi czy to silnik czy moze inna pier**la? bezpiecznik patrzylem-dobry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukałem dzisiaj wkładu typu zenit ale nigdzie go nie ma :/ w Castoramie też nic nie znalazłem aby się tam zmieściło :/[br]Dopisany: 01 Luty 2011, 15:14_________________________________________________haha, znalazłem stary w domu ;-) będę z tym działał ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zawiozłem silniczek ostatecznie do elektryka...no i przy odbiorze powiedział że szczotki wymienił i mechanizm był...jak on to powiedział :mysli: coś w stylu zapieczony, no w sensie że go oczyścił i podłączył do prądu i mu działał...więc pełen nadziei podłączyłem go do autka i...nic :disgust: :disgust:, znowu poruszył się parę milimetrów i nic... ;(pewnie jednak prąd u mnie we wtyczce jest nie halo. Mam pytanie...jako mogę go podłączyć do aku by sprawdzić czy silniczek faktycznie jest sprawny, podłączyć prąd do tych zewnętrznych pinów :embarrassed:?? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dalej walczę z tym silnikiem, narazie ledwo udało mi się przewiercić 5-tką przez ten otwór aby go oczyścić.

Mam wkład długopisu ale mam obawy aby to dobrze działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jedyne co tracisz to czas, powinno się udac. Ja dwa razy rozbierałem - okazało się, że jeszcze szczotki padły - teraz działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dalej walczę z tym silnikiem, narazie ledwo udało mi się przewiercić 5-tką przez ten otwór aby go oczyścić.

Mam wkład długopisu ale mam obawy aby to dobrze działało.

U mnie kolego w na wkładzie z tworzywa chodzi już dłuższy czas, tylko musi być tak dopasowany, żeby dysza spryskiwacza nie miała możliwości przestawienia się tj. obkręcenia wokół osi, bo jeśli będzie zbyt luźno to będzie tak się działo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio naprawiałem sobie spryskiwacz tylnej szyby, tak toto było zapieczone, że przy rozwiercaniu ośki złamałem dwa porządne wiertła :confused4: do naprawy użyłem kawałka rurki PP i patyczka od chupa chupsa :kox: ma akurat odpowiedną długość i średnicę, a że jest z plastiku to się nie zapiecze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie po naprawie :), wybrałem opcję 0zł -wład od długopisu żelowego :decayed: Wszystko chodzi prawidłowo tylko płyn mi do silniczka nie dochodzi, psikałem dość długo, słychać w komorze silnika że pompa pracuje ale płyn nie dochodzi, oczywiście manetke od wycieraczek popycham od siebie, może coś podpowiecie panowie? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest gdzieś wcześniej w tym wątku nieudolny schemat silniczka wycieraczki. Powinno wystarczyć. Ale "na krótko" będzie Ci działał na 100% - prąd "ginie" w scalaku, który jest schowany w tym czarnym plastiku. Pozostaje albo nowy silniczek wycieraczki albo używany (ryzyko, bo miałem u siebie trzy "idealne, 100% sprawne, gwarancja rozruchowa..." i żadna nie działała). Ja zamiast elektroniki wsadziłem przekaźnik i jestem bardzo zadowolony. Opis jest przy tym schemacie, o którym wcześniej wspominałem.[br]Dopisany: 17 Luty 2011, 01:09_________________________________________________do numerosiem: post z 12 Listopad 2009, autor wysha czyli ja :- )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie tez czeka taka regeneracja, od 3 lat jezdzilem bez spryskow na tyl bo dysza sie "tj zaspawała" ze nawet szpilka nie wchodzi a sama wycieraczka leci na raty by zrobic pełny cykl obrotu (pewnie duzy ma wplyw tez ze na sucho bo niema sprysku), ale postanowilem po waszych postach sie wreszscie za to wziasc bo jednak mozna samemu cos zrobic za psie pieniadze niz komus przeplacac za uzywke czy nowke w ASO:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...