Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zamulenie na 1 i 2 biegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chłopaki mieliście moze taki przypadek?

Od dwóch dni zauważam że przy ruszaniu i również na drugim biegu coś delikatnie go muli. Nie to ze nie jedzie, tylko troszkę go tak jakby spowalnia i ciągnie dalej. Mam wrażenie jakby filtr paliwa był zapchany albo paliwo stare?

Dodam że kupiłem go jakieś 2 tyg temu wymieniłem olej z filtrem i jeszcze został mi właśnie filtr paliwa i powietrza.

Auto sprowadzone z niemiec tam chwile stalo.

Niby serwisowane do końca w vw ale jeśli na oleju ktoś jeździł 25 tys to domyślam się że może filtra nikt nie zmieniał.

Na wyższych biegach chodzi normalnie tylko kiedy przyspieszam i jest zapotrzebowanie na paliwo zaczyna go delikatnie mulic , ale tak że osoba jadąca ze mna wogóle tego nie zauważa.

Silnik jest suchutki zero wycieków turbo ładnie ciągnie.

Czy ktoś z Was miał taki przypadek?

Opublikowano

kolego wymień filtry bo i tak należ mu się takie SPA,dolej jakiegoś preparatu dobrego do paliwa, i lukaj co bedzie lepiej czy tak samo , a puzniej się pomysli..

---------- Post dopisany at 18:45 ---------- Poprzedni post napisany at 18:42 ----------

sam jak wymieniłem F.paliwa to się poprawiło. wiec moze i u Ciebie, jak na teraz zacznij odtego.

Opublikowano

odepnij EGR i zobacz czy jest poprawa

Opublikowano

wężyk u góry egr zdejmij go i weżyk zaslep np. srubka

Opublikowano

A może turbina ma luz na wirniku nie nadazy napompowac na pierwszych 2 biegach? Bez logow sie nie obejdzie :wink:

Opublikowano

kolega ma 2004 rok więc po odpięciu egr wywali błąd na desce ,trzeba go wyłączyć programowo

Opublikowano

WItam,

Nie wiem czy to było chwilowe czy przez to że auto chwilę stało ale wygląda na to że usterka znikła.Albo inaczej... z kazdym wyjazdem odczuwam to coraz słabiej.

Myślę że może turbina była gdzieś zapieczona i teraz ja trochę przedmuchało

Opublikowano
odepnij EGR i zobacz czy jest poprawa

Ale kolega ma auto z 2004 roku więc po odpięciu EGR wywali mu na blacie kontrolkę silnika :wink: więc jeszcze wizyta u tunera go czeka, ale dla psrawdzenia czy auto odmuli można tak zrobić

Opublikowano

jednak usterka pojawiła się znowu.... zresztą moze to tylko złudzenie że znikła.

Odpiąłem wężyk od egr-a i go zaślepiłem. Auto jakby dostało mocy i wogóle go nie muli :-)

Jedyny minus to taki że myślałem że jest zasyfiony w środku wiec go rozebrałem i wcale nie był taki zły jedyne co to go wymyłem w benzynie ale i to nie pomogło. Dalej go dławi przed włączeniem turbiny potem już ciagnie równo. Coś musi być tam walnięte. Pewnie kupię uzywke albo odlącze go programowo całkiem.

Opublikowano
jednak usterka pojawiła się znowu.... zresztą moze to tylko złudzenie że znikła.

Odpiąłem wężyk od egr-a i go zaślepiłem. Auto jakby dostało mocy i wogóle go nie muli :-)

Jedyny minus to taki że myślałem że jest zasyfiony w środku wiec go rozebrałem i wcale nie był taki zły jedyne co to go wymyłem w benzynie ale i to nie pomogło. Dalej go dławi przed włączeniem turbiny potem już ciagnie równo. Coś musi być tam walnięte. Pewnie kupię uzywke albo odlącze go programowo całkiem.

z własnego doświadczenie mogę ci jeszcze podpowiedzieć, że w tym momencie warto sprawdzić w jakim stanie są przewody gumowe układu podciśnieniowego a przede wsztstkim zawór N18. U mnie to ten ostatni był uszkodzony a sam EGR mimo zasyfienia i przecieków pewnie jeszcze by podziałał.

Opublikowano

zdejmij przewód od podciśnienia idący do rozdzielacza, raczej przetarł się o blok jak zawsze. Sprawdź go czy szczelny, lecz raczej przetarty i z dołu jest słaba

Opublikowano

Kuba_567 w którym miejsc jest ten rozdzielacz o którym mówisz?

Opublikowano

Z tyłu lub pod Egr.

Opublikowano

Witam:hi:, mam podobnie na 1 biegu. Przy ruszaniu auto jest zamulone, dusi się..... Jaka może być przyczyna? Co muszę sprawdzić?

Opublikowano

Jeśli podejrzewasz egr to w pierwszej kolejności go odlacz i pojezdzij tak dla sprawdzenia czy to dobry trop.

Wysłane z mojego Trooper_X55

Opublikowano

Mówili że wyskoczy jakiś błąd, będę go musiał później wykasować vagiem?

Opublikowano

najpierw spróbuj żeby zobaczyć czy to wina EGR czy coś innego. Błędem się będziesz martwił potem.

Opublikowano

U mnie był ten sam problem. Po czyszczeniu egr i kolektora jest dużo lepiej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...