marhiw Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 Witam Chłopaki mieliście moze taki przypadek? Od dwóch dni zauważam że przy ruszaniu i również na drugim biegu coś delikatnie go muli. Nie to ze nie jedzie, tylko troszkę go tak jakby spowalnia i ciągnie dalej. Mam wrażenie jakby filtr paliwa był zapchany albo paliwo stare? Dodam że kupiłem go jakieś 2 tyg temu wymieniłem olej z filtrem i jeszcze został mi właśnie filtr paliwa i powietrza. Auto sprowadzone z niemiec tam chwile stalo. Niby serwisowane do końca w vw ale jeśli na oleju ktoś jeździł 25 tys to domyślam się że może filtra nikt nie zmieniał. Na wyższych biegach chodzi normalnie tylko kiedy przyspieszam i jest zapotrzebowanie na paliwo zaczyna go delikatnie mulic , ale tak że osoba jadąca ze mna wogóle tego nie zauważa. Silnik jest suchutki zero wycieków turbo ładnie ciągnie. Czy ktoś z Was miał taki przypadek?
PRZEMEKC Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 kolego wymień filtry bo i tak należ mu się takie SPA,dolej jakiegoś preparatu dobrego do paliwa, i lukaj co bedzie lepiej czy tak samo , a puzniej się pomysli.. ---------- Post dopisany at 18:45 ---------- Poprzedni post napisany at 18:42 ---------- sam jak wymieniłem F.paliwa to się poprawiło. wiec moze i u Ciebie, jak na teraz zacznij odtego.
marekg Opublikowano 10 Listopada 2013 Opublikowano 10 Listopada 2013 odepnij EGR i zobacz czy jest poprawa
marhiw Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Opublikowano 13 Listopada 2013 a jak to zrobić? tam jest jakaś kostka wpięta?
mycha1236 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 wężyk u góry egr zdejmij go i weżyk zaslep np. srubka
bartek123415 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 zaślepienie EGR powinno pomoc
clinque Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 A może turbina ma luz na wirniku nie nadazy napompowac na pierwszych 2 biegach? Bez logow sie nie obejdzie
greg2505 Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 kolega ma 2004 rok więc po odpięciu egr wywali błąd na desce ,trzeba go wyłączyć programowo
marhiw Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Opublikowano 17 Listopada 2013 WItam, Nie wiem czy to było chwilowe czy przez to że auto chwilę stało ale wygląda na to że usterka znikła.Albo inaczej... z kazdym wyjazdem odczuwam to coraz słabiej. Myślę że może turbina była gdzieś zapieczona i teraz ja trochę przedmuchało
Marynarz____ Opublikowano 20 Listopada 2013 Opublikowano 20 Listopada 2013 odepnij EGR i zobacz czy jest poprawa Ale kolega ma auto z 2004 roku więc po odpięciu EGR wywali mu na blacie kontrolkę silnika więc jeszcze wizyta u tunera go czeka, ale dla psrawdzenia czy auto odmuli można tak zrobić
marhiw Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 jednak usterka pojawiła się znowu.... zresztą moze to tylko złudzenie że znikła. Odpiąłem wężyk od egr-a i go zaślepiłem. Auto jakby dostało mocy i wogóle go nie muli :-) Jedyny minus to taki że myślałem że jest zasyfiony w środku wiec go rozebrałem i wcale nie był taki zły jedyne co to go wymyłem w benzynie ale i to nie pomogło. Dalej go dławi przed włączeniem turbiny potem już ciagnie równo. Coś musi być tam walnięte. Pewnie kupię uzywke albo odlącze go programowo całkiem.
marekg Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 jednak usterka pojawiła się znowu.... zresztą moze to tylko złudzenie że znikła.Odpiąłem wężyk od egr-a i go zaślepiłem. Auto jakby dostało mocy i wogóle go nie muli :-) Jedyny minus to taki że myślałem że jest zasyfiony w środku wiec go rozebrałem i wcale nie był taki zły jedyne co to go wymyłem w benzynie ale i to nie pomogło. Dalej go dławi przed włączeniem turbiny potem już ciagnie równo. Coś musi być tam walnięte. Pewnie kupię uzywke albo odlącze go programowo całkiem. z własnego doświadczenie mogę ci jeszcze podpowiedzieć, że w tym momencie warto sprawdzić w jakim stanie są przewody gumowe układu podciśnieniowego a przede wsztstkim zawór N18. U mnie to ten ostatni był uszkodzony a sam EGR mimo zasyfienia i przecieków pewnie jeszcze by podziałał.
Kuba_567 Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 zdejmij przewód od podciśnienia idący do rozdzielacza, raczej przetarł się o blok jak zawsze. Sprawdź go czy szczelny, lecz raczej przetarty i z dołu jest słaba
szymonb Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Kuba_567 w którym miejsc jest ten rozdzielacz o którym mówisz?
mateusz16 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Witam:hi:, mam podobnie na 1 biegu. Przy ruszaniu auto jest zamulone, dusi się..... Jaka może być przyczyna? Co muszę sprawdzić?
marekg Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Jeśli podejrzewasz egr to w pierwszej kolejności go odlacz i pojezdzij tak dla sprawdzenia czy to dobry trop. Wysłane z mojego Trooper_X55
mateusz16 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Mówili że wyskoczy jakiś błąd, będę go musiał później wykasować vagiem?
marekg Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 najpierw spróbuj żeby zobaczyć czy to wina EGR czy coś innego. Błędem się będziesz martwił potem.
Chuck1986 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 U mnie był ten sam problem. Po czyszczeniu egr i kolektora jest dużo lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się