Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz, łańcuch rozrządu 1.8T BEX AVJ


kamil7361

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

....olej zmieniony miska była czysta zero nagaru czy szlamu, smok czysty. Pozostaje wymiana łańcucha i napinacza.

Co do ciśnienia oleju to widziałem na własne oczy dokumentację naprawczą tego silnika jaką używają w ASO i było napisane

Minimalne ciśnienie przy 2000obr. minimum 1.4bara, i minimalne przy 3000obr minimum 3.5bara nie było żadnej informacji co do wartości ciśnienia na wolnych obrotach.

Myślę że niektórym pomaga wymiana pompy oleju to tylko dlatego że napinacz zużywając się potrzebuje coraz wyższego ciśnienia oleju do poprawnej pracy.

Edytowane przez radko123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coraz bardziej się utwierdzam w przekonaniu że trzeba chyba uciekać z tym autem i kupić coś normalnego. Niech poleci napinacz + dwumas i zawias i wartość auta idzie o 50% w górę. Jednak Made in Japan to Made in Japan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też taka myśl przechodzi mi przez głowę tylko pytanie brzmi co kupić w podobnej kasie? Ale to pytanie na inny temat. Można też zacisnąć zęby zrobić radio głośniej i ganiać ganiać ganiać z nadzieją że u mnie się nie rozsypie. Tylko kurcze ja tak nie potrafię :(

Zamówiłem używkę podobno 80 tyś przebiegu ślizgi wyglądają jak nowe (o ile nie wymienione) i zobaczymy......

Edytowane przez radko123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też taka myśl przechodzi mi przez głowę tylko pytanie brzmi co kupić w podobnej kasie? Ale to pytanie na inny temat. Można też zacisnąć zęby zrobić radio głośniej i ganiać ganiać ganiać z nadzieją że u mnie się nie rozsypie. Tylko kurcze ja tak nie potrafię :(

Zamówiłem używkę podobno 80 tyś przebiegu ślizgi wyglądają jak nowe (o ile nie wymienione) i zobaczymy......

Dlatego myślę o 300C 5.7. Prosta konstrukcja, stary automat z Mercedesa, dźwięk, moc, moment i oglądający się ludzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie brzmi co kupić w podobnej kasie?

Prosta odpowiedz :naughty:

BMW z silnikiem zadnych problemow! + jakosc wykonczenia

w tej cenie e46 320d 150ps nie do zatarcia!mialem i wiem co mowie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaa, to doradziłeś ... już nie jeden z forum zmienił B6 z 1,8t właśnie na 320D i potem się zaczęło, a jeszcze tylko to wymienie i będę tylko lał i jezdził, o kurde, a jeszcze tamto, a jeszcze sramto i czar bmw prysł...

Proszę nie robić oftopa i trzymać się tematu.

Nie rozumiem też podejścia niektórych osób, na jakieś "głupie" felgi czy "listewki" na drzwi to się kasa znajdzie, ale żeby zrobić porządnie silnik to już żal wydać pieniędzy...

W tym wypadku nie ma półśrodków. Chce się mieć spokój to ori najlepiej przez kogoś, kto ma zniżki w ASO, a jak nie to ryzyko i wydawać 2x albo więcej kasę na robociznę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie rozumiem też podejścia niektórych osób, na jakieś "głupie" felgi czy "listewki" na drzwi to się kasa znajdzie, ale żeby zrobić porządnie silnik to już żal wydać pieniędzy...

święta racja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaa, to doradziłeś ... już nie jeden z forum zmienił B6 z 1,8t właśnie na 320D .

Taa doradzilem!! miales?

Ja mialem przed audi wersje na CR 150 ps a nie wadliwe 136 na pompie bosch i wiem co mowie, nie do zarzniecia!

Edytowane przez KubaMpakiet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graty skompletowane:

Napinacz używka - zaryzykowałem

łańcuch swag

uszczelka pod napinacz swag

Jutro planowana wymiana, mam zamiar wymienić łańcuch bez rozpinania rozrządu a jedynie unosząc wałek wydechowy.

W weekend trochę fotek i info o wynikach.

Poniżej fotka używki, ślizgi wyglądają dobrze.

f8e09c497f5c2658med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokaż zdjęcie napinacza od strony numerów części i logo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9de6766d8dec0ec4med.jpg

30438a56ffdd7ffbmed.jpg

Zastanawia mnie jeszcze ta literka R na końcu ale jakby nie pasował mogę odesłać.

Po wyglądzie logo wnioskuję że to oryginał.

Edytowane przez radko123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaa, to doradziłeś ... już nie jeden z forum zmienił B6 z 1,8t właśnie na 320D .

Taa doradzilem!! miales?

Ja mialem przed audi wersje na CR 150 ps a nie wadliwe 136 na pompie bosch i wiem co mowie, nie do zarzniecia!

Musiałbym na głowe upaść, żeby kupić to auto i ten konkretnie silnik. Kilka przejażdzek i mi sie odechciało. Kilku moich znajomych miało i jaki był efekt to napisałem.

Może lepiej trzymać się tematu i pomóc koledze w rozwiązaniu problemu bo od wychwalania 320D jest inne forum.

Tak z czystej ciekawości, czy ktoś z Was, kto ma uszkodzony napinacz próbował go rozłożyć na części aby zobaczy, który element jest uszkodzony?

Edytowane przez wampir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


pokaż zdjęcie napinacza od strony numerów części i logo.

I jak wnioski po fotkach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginał widać po samym odlewie obudowy,sam miałem na ten napinacz chrapkę,pasował będzie na pewno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko wygląda na ori

Z tego co mi wiadomo w napinaczu może popsuć się trzpień tzn może puszczać bokiem ciśnienie oleju. Może się przypchac kanał olejowy ewentualnie peknac sprężyna lub zużyć ślizg ale to wiedza zebrana z postów innych userow.

Wysłane z Sony Xperia Z1

Edytowane przez soul87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przypne się do tematu. Wię tak wymieniłem napinacz, auto pali jeździ z tym że wywala mi błąd cały czas czujnik prędkości obrotowej silnika i zapala się check engine. Co mogło się schrzanić????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graty skompletowane:

Napinacz używka - zaryzykowałem

łańcuch swag

uszczelka pod napinacz swag

Jutro planowana wymiana, mam zamiar wymienić łańcuch bez rozpinania rozrządu a jedynie unosząc wałek wydechowy.

W weekend trochę fotek i info o wynikach.

Poniżej fotka używki, ślizgi wyglądają dobrze.

f8e09c497f5c2658med.jpg

Po wszystkim opisz jak to zrobiłeś, fotki mile widziane. Powodzenia w pracach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...