Wylye 71 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 U mnie występuje 2-3 sekundowe brzęczenie prawie zawsze na zimno, ale czasem też słychać zmianę fazy podczas niezbyt gwałtownego przyspieszania w przedziale obrotów 2-3.5 tyś, Silniki z grupy 1.8 dzielą się zasadniczo na dwie "podgrupy" Grupa A - to takie, które na zimno "brzęczą" przez 2 - 3 sekundy i grupa B - to takie, które JESZCZE nie brzęczą... jeżeli zaś słychać, "coś" - w innych zakresach obrotów i temperatur to nie jest już normalne. Chcesz wiedzieć jak się jeździ bez "fazatora"? Zdejmij wtyczkę, i pojeździj sobie tydzień lub dwa. Zrób pomiary zużycia paliwa, zaobserwuj czy odnotujesz spadek mocy. (Konia z rzędem temu - kto odnotuje... Bo ja nie "odnotowałem") Oczywiście po zdjęciu wtyczki zaświeci kontrolka MIL o braku komunikacji z solenoidem N205, po skończonych próbach trzeba usunąć błąd VAG lib VCDS inaczej nie zniknie. (Zdjęcie klemy z aku na 15 min powinno też zresetować pamięć "błędu") Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Panowie gdzie teraz można kupić pewny napinacz SWAG? Dzik ma stan zerowy. http://www.czesciauto24.pl/audi/a4-8d2-b5/4615/13378/zestaw-lancucha-rozrzadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 (edytowane) Panowie gdzie teraz można kupić pewny napinacz SWAG? Dzik ma stan zerowy. http://www.czesciauto24.pl/audi/a4-8d2-b5/4615/13378/zestaw-lancucha-rozrzadu Chodzi o napinacz do BEX czyli a4b6, a nie a4b5 Edytowane 12 Grudnia 2016 przez barb123 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 http://www.czesciauto24.pl/audi/a4-avant-8e5-b6/17148/13378/zestaw-lancucha-rozrzadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barb123 3 Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 Panowie pytanie. Czy napinacz Febi ma wybity nr producenta i informacje, że to febi made in... ?Pytam, bo dostałem nowy, ale bez żadnego opisu. Wiem, że napinacze "stare" tzn bez wtyczki maja opis Febi Made in Slovakia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanzlasu 1 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 jak zakładałem febiego przedwczoraj to miał made in slovakia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WYSKUN 16 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 jak zakładałem febiego przedwczoraj to miał made in slovakia U Ciebie jest bez wtyczki prawda? Ile kosztuje z febiego? I czy jestes zadowolony?. Pzdr Wesolych Swiat:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romanzlasu 1 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 bez wtyczki koszt samego napinacza 295zł, jeszcze nie odpalałem bo przy dokrecaniu wałków okazało sie ze 3 szpilki na wałkach nie trzymają. Na wydechowym jest duzo miśsa mozna nagwintowac a na ssacym jest lipa i musze coś wymyślić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X18XET 0 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 Ja od tygodnia testuję w swoim AVJ-ie napinacz SWAG-a, bez fazatora (mechanior mi załatwił za 313 pln) i nie narzekam. Auto zdecydowanie odżyło, bo stary napinacz się rozsypywał i miałem rozjechany rozrząd . Co do wzrostu spalania, to wypowiem się za jakiś czas, bo na razie mam uwaloną sondę i trochę "zalewa" auto . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturM 1 Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Mam pytanie.Czy ktoś testował może taki zestaw łańcucha rozrządu: FAI AutoParts TCK111 ? Wydaje mi się,że to może być jedna z lepszych alternatyw OE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu1919 0 Opublikowano 5 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 (edytowane) Witam Czy jak wyjmujecie wałek to wyciskacie olej z popychaczy przed ponownym montażem ?? Edytowane 5 Stycznia 2017 przez wiciu1919 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) zabrałem się za wymianę ślizgów i łańcuszka przed zabiegiem w 093 było -3.0 CF zmieniłem łańcuszek iwis i ślizgi ori używki mniej wytarte od moich,po złożeniu tego do kupy w 093 jest -10CF przestawiając rozrząd o 1Z w prawo w 093 robi się +5.0CF,kliny wału i koła wałka całe nastawnik nie trykota po nocy,wałki na 16 ustawione Edytowane 17 Stycznia 2017 przez krzysiekml Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazak93 10 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Jeśli się nie mylę to przesunięcie znaku przy ustawianiu na łańcuchu powinno być na wałku wydechowym, a na zdjęciu jest na ssącym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 tak ale jest 16 ogniw ,przesunąć wałki w lewo i będzie jak piszesz,przed wymianą i tak sie nie pokrywały znaki bo to nie zawsze tak jest z tego co zauważyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazak93 10 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) Tylko jak cofniesz wałki w lewo to nie wiadomo jak wyjdzie na przodzie. No u mnie po zmianie rozrządu mam +6,i znaki się idealnie nie pokrywały, w żaden sposób nie zejdzie niżej,szkoda tylko że nie sprawdziłem ile było przed wymianą,być może wpływ ma na to że łańcuch, i napinacz max Gear mają przejechane ponad 100kkm. Edytowane 17 Stycznia 2017 przez strazak93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 no jak przestawie rozrzad o 1z w prawo czyli jak zegarek to jest +5 jak Ci auto lata na tym +6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazak93 10 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 (edytowane) Powiem szczerze że żadnej różnicy nie czuję, błędów też nie ma, spalanie cały czas na nie zmiennym poziomie, logi nawet robiłem bo nie dawało mi to spokoju,ale wyszło w granicach normy, więc zostawiłem tak jak jest. Dodam że rozrząd mam przesunięty o 1z w prawo. Edytowane 17 Stycznia 2017 przez strazak93 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Dokładnie, zostawiłbym na tym +5 i nie będzie bólu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 no loga tez zrobiłem i niby normalnie,masz tak jak tu Łukasz to lepiej jest na -10 czy +5 ?bo tyle to przestawienie o 1z daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strazak93 10 Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Mam podobnie ustawiony jak na zdjęciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się