Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto ma przebieg 236 tyś. jako że często jeżdżę długie trasy (Polska-Holandia) bardziej skłaniam się do wymiany napinacza. Da się dokupić same ślizgi w ASO???

Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat napinaczy z poniższych linków?

ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 884 zł - ORYG NAPINACZ ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU AUDI VW SEAT 1.8T (9687605604). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 782,10 zł - Oryg. Napinacz łańcucha rozrządu 1.8T 058109217B (7575669687). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 885 zł - ORYG NAPINACZ ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU AUDI VW SEAT 1.8T (9514528059). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących!

 

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Płozy powinieneś dostać. Ale przy tym przebiegu moja sugestia jest jedna - albo napinacz ORI z solenidem albo... wiadomo "rzeźba" i.e wstawienie napinacza "bez" w starej wersji + modyfikacja softu. Osobiście nie "zostawiałbym" przy tym przebiegu tego napinacza z "dołożeniem" nowych płóz... Zrobisz jak będziesz chciał, ale opowieści o tym że "ktoś tam zrobił 300 tkm na ori napinaczu - bezawaryjnie" wkłądam MIĘDZY BAJKI ;)  Jeżeli ktoś tak mówi - to... niech mówi... To tak jak ten 80 latek... który przyszedł do urologa i oświadczył, że jego kolega 83 latek "mówi", że wciąż jest "sprawny" seksualnie... Lekarz na to: "To niech pan też tak "mówi"...

pozdro

Edytowane przez Wylye
Opublikowano

Jak ten napinacz jest sprawny to go zostaw, wymień ślizgi na nowe i śmigaj dalej, problem jest taki, że te nowe ślizgi nie wytrzymają długo a dokładniej to z 1/4 tego co ori a co do przebiegów na ori napinaczu po 300 to śmiało przelata tyle i nic mu nie jest o ile układ smarowania silnika jest sprawny, tak robiłem nie jedno z takim przebiegiem, moja była b6 jest tu na forum jak i jej użytkownik i też ma ponad 300 przelotu w tym ze 100 po modach większych jak sam soft, nie sypał błędami,lekko trykotal po nocy to zmień ślizgi i tyle 

Opublikowano

Dokładnie, wymieniłem już w pięciu samochodach same ślizgi i śmigają do dzisiaj, w każdym ori napinacze,przebiegi w momencie wymiany od 160 paru do 310!!!!w AEB.Gdzieś znajdziesz mój wpis na forum dosyć stary o wymianie samych ślizgów...

Opublikowano

Obaj piszcie te BEZDURY dalej... każdy może "mówić" i pisać co mu tam ślina na język przyniesie. A prawda jest taka - że nigdy nie wiecie o takim drobiazgu że w aucie już raz napinacz był zmieniony... Takie jest wasze zdanie "że tam w kilku autach" :) a przbiegi każdego z nich były "ucięte" przez "niemca który płakał jak sprzedawał" ;)

 

Opublikowano
11 minut temu, Wylye napisał:

Obaj piszcie te BEZDURY dalej... każdy może "mówić" i pisać co mu tam ślina na język przyniesie. A prawda jest taka - że nigdy nie wiecie o takim drobiazgu że w aucie już raz napinacz był zmieniony... Takie jest wasze zdanie "że tam w kilku autach" :) a przbiegi każdego z nich były "ucięte" przez "niemca który płakał jak sprzedawał" ;)

 

Oczywiście każdy łącznie z Tobą ma prawo do wyrażania własnej opinii.Faktem jest że  wymienione zostały same ślizgi w samochodach które baaardzo długo przebywają u nas w kraju i mają krajowe spore przebiegi.

Opublikowano

Proszę bardzo, najstarszy delikwent.Wymienione już niedługo 2 lata i trzecią wymianę oleju....

Sorry za nowego posta....

20190220_185851.jpg

Opublikowano (edytowane)

Gdybym "nie wiedział o czym piszę" nie pisałbym :) BAJAMI są opowieści o jednym i tym samym, bezawaryjnym napinaczu w aucie o przebiegu 300tkm. Ale ... - piszcie dalej... pośmiejemy się ? Powtarzam, nie macie pojęcia o fakcie, ich wcześniejszej wymiany... nawet w przypadku "baaaaardzo długiego" ich rzekomego pobytu w kraju... Cóż, są tacy którzy wierzą np w Pandemią, i są tacy, którzy są sceptyczni...

Edytowane przez Wylye
Opublikowano
1 minutę temu, JarekST202 napisał:

Proszę bardzo, najstarszy delikwent.Wymienione już niedługo 2 lata i trzecią wymianę oleju....

Sorry za nowego posta....

20190220_185851.jpg

Kolejny delikwent APU z przebiegiem chyba ponad 200,kiedyś opisywałem w jakimś temacie o oleju

20190204_185208.jpg

Opublikowano

Nie no,siedzę i nabijam sobie daty na napinaczach oraz ślizgach.Podejście Twoje w tym całym temacie jest takie że ma być tak jak mówisz i koniec.Nie macie prawa mieć sprawnego ori napinacza bo "ja" tak mówię....

Opublikowano

No i co takiego istotnego pokazałeś w (aż) kilku wpisach? Eksploatuję ten silnik od (bardzo) pewnego przebiegu ok 160 tkm i "wiem co przeszedłem z napinaczami. i jakie są ich "resursy" Dlatego mówię - to co mówię i nie kupuję opowieści "wymieniaczy" opowiadających o tam - pięciu czy 10 rzekomych (bezawaryjnych) resursach napinacza pow 300tkm. Z mojej strony to by było na "na tyle" w tej kwestii - bo zaczyna się robić pyskówka...

Opublikowano (edytowane)

Że tak zapytam?Z iloma napinaczami w tych autach miałeś do czynienia nie wliczając swojego?

Edytowane przez JarekST202
Opublikowano

Że tak odpowiem... z kilkoma - aż do czasu kiedy zrozumiałem że jak napinacz to tylko ORI z solenidem czy bez... z mojej strony EOT :) nie mam ochoty na licytację z Tobą i z Twoimi "opiniami" :)  róbta co chceta i zmieniajta nawet po "pińscet" tysięcy... ☺

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Decyzja została podjęta, jutro zamawiam z ASO Piotrków Trybunalski napinacz o nr 058109217B, koszt 870 zł. Kilka razy do roku wyjeżdżam z kraju i wolałbym nie mieć z nim problemów za granicą. I tak od dłuższego czasu słyszę że pracuje głośniej niż na początku jak kupiłem auto (zrobiłem autem prawie 70 tyś km). Chciałem wymienić tylko łańcuch, ale jak widać nie jest on znacząco zużyty, w przeciwieństwie do ślizgów napinacza

 

IMG_20200923_132001.jpg

Opublikowano

Jak tak zrobisz będziesz miał baaardzo długo spokój "po żelaznej stronie" swojego timingu. Oczywiście zaraz usłyszysz od różnego rodzaju "szklarzy" i wymieniaczy, że to może "nazbyt pochopna decyzja" Jednak za te 800zł (trochę dziwnie tanio - jak znam ceny w PL, ostatnio zapłąciłem za napinacz ORI w PL dla kolegi w UK ponad 1000zł) kupujesz sobie spokój w tym ASO ;) pozdro 

Opublikowano

W zeszlym tygodniu kupowalem napinacz bez solenoidu w ASO SKODA. Z łancuchem i uszczelka pod napinacz zaplacilem nie cale 1100zl. 870zl jest cena katalogowa. Zapytaj o rabat mi od razu opuscil 10%.

Opublikowano

Wylye to powiedz teraz co jest tu popsute i dlaczego? 

IMG_20200129_165150.jpg

Opublikowano

"popsute" są opinie "szklarzy" jeżdżących "na sznurkach i drutach"... Doradzającym innym - by robili tak samo... Operacja wymiany napinacza to w zależności od warsztatu i kraju cena od 500 do 1500 zł za samą "robociznę" 

Jak ktoś ma zdjęty łańcuch i przebieg powyżej 200 tkm przy napinaczu bez solenoida - mogę zgodzić się na "eksperyment" pozostawienia napinacza... Jak ma 300 tkm doradzam wymianę. Jeżeli mowa o napinaczu z solenoidem te "resursy" doradzam stanowczo obniżyć.

A swoje "pytania egzaminacyjne" - kolego kieruj do ludzi z podobnym Tobie doświadczeniem. Jak ja "kręciłem śruby" w legendarnych wózkach,  to idę o zakład - Ty wciągałeś jeszcze kaszkę w przedszkolu - bez urazy... Wiek nie stanowi wprawdzie o rozumie ?ale mam przynajmniej dwa razy tyle lat i doświadczenia co Ty. O to możemy się "założyć" ?

 

Opublikowano

Tu też pisałeś, że cieńszy łańcuszek nie znaczy że będzie słabszy bo one są testowane, więc już Ci pisze testowane są przez użytkowników tych oto silników, zgadnij co się stało z silnikiem. 

IMG_20170412_185259.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...