Łysyrally Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Czy jest ktoś na forum z okolic Bielska-Białej? Chciałbym się dowiedzieć jak zrobić logi 90, 91 i 93
Łysyrally Opublikowano 23 Stycznia 2016 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Ale chodzi o logi w celu sprawdzenia napinacza, więc nie wiedziałem czy tu zapytać? :-)
Przemox6 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Jeśli tak to sory a można sprawdzić napinacz logami??
Łysyrally Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Jeśli tak to sory a można sprawdzić napinacz logami?? Z tego co wcześniej gdzieś w tym wątku wyczytałem to da się sprawdzić, ale jeśli się nylę to niech mnie ktoś poprawi
pioteros Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 jakby ktos byl chetny to mam sciagacz vag 3366 do napinacza na sprzedaz za 2 dyszki
Rabbi Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Panowie a orientuje się ktoś czy taki rozciągnięty łańcuch ma jakiś wpływ na pracę silnika?
pioteros Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 jak moze nie miecgubi sie synchronizacja wałków a wiec sypie się cała praca silnika, dodatkowo może nawalać ci o pokrywe powodując przykre doznania akustyczne
X18XET Opublikowano 28 Stycznia 2016 Opublikowano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Panowie, jako iż pada mi napinacz i szukam używki, rzucę kilka ciekawych informacji. Każde 1.8 20V posiada takie "cudo", tyle że: 1) Jeśli silnik nie posiada zmiennych faz rozrządu, to mamy napinacz o numerze 058109217 ("bez wtyczki"), aczkolwiek w B6 takie przypadki chyba nie występują 2) Jeśli silnik posiada zmienne fazy rozrządu, to mamy napinacz o numerze 058109088, lecz tutaj zaznaczam, że istnieją dwie wersje: - 058109088B, która nie pasuje, ponieważ ma inaczej zestrojony wałek ssący, podobno zastąpiona przez 058109088H (info niepotwierdzone) - 058109088K, która w B6 występuje we wszystkich 1.8T i w innych silnikach VAG także, podobno zastąpiła 058109088E, która to podobno zastąpiła 058109088D P.S. Ciekawe, czy to rzeczywiście oryginał, bo jeśli tak, to cena zdecydowanie promocyjna (jak na oryginał) http://www.pompapaliwa.pl/napinacze-lancucha-i-paska-rozrzadu/3001-napinacz-lancucha-rozrzadu-vw-audi-skoda-seat-058109088h-058109088d-058109088e-058109088k.html Edytowane 28 Stycznia 2016 przez X18XET
husajn22 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Jak długo można jeździć jeśli słyszę ze łańcuch delikatnie stuka? Trzeba to robić odrazu czy można poczekać z wymianą? Jak długo można jeździć jeśli słyszę ze łańcuch delikatnie stuka? Trzeba to robić odrazu czy można poczekać z wymianą?
radko123 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 ja przejechałem 20 tyś, u mnie objawy to: na wolnych klekot, i słychać było bzzzz podczas zmian faz. U mnie łańcuch był znacznie rozciągnięty. Jeśli masz zamiar trochę pojeździć przed naprawą to proponuje zdjąć pokrywę i obejrzeć ślizgi.
husajn22 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Chcemy wymienić rozrzad i nie wiem czy robić tez napinacz bo to jednak duże koszta a trochę go słychać jak cyka
radko123 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 jak ślizgi nie mają głębokich śladów od łańcucha to bym wymienił sam łańcuch, wiem że roboty sporo ale łańcuch to zaledwie 100zł . Moim zdaniem w większości przypadków to właśnie łańcuch jest winny.
husajn22 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 (edytowane) No i chyba tak zrobię najpierw się zobaczy jaki stan i jak nie będzie wytarty ślizg to łańcuch do wymiany pójdzie to one tak się wyciągają dużo ? Edytowane 29 Stycznia 2016 przez husajn22
radko123 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 u mnie ok 5mm ale chodzi też o powstałe luzy na ogniwach po złożeniu łańcucha i przekręceniu go na pok robił się "łuk" a nowy był prosty jak "strzała" w takiej pozycji.
husajn22 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 a jaki miałes przebieg jak wymieniałes ??
radko123 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Opublikowano 29 Stycznia 2016 230 tyś Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
siwak Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Panowie, jako iż pada mi napinacz i szukam używki, rzucę kilka ciekawych informacji. Każde 1.8 20V posiada takie "cudo", tyle że: 1) Jeśli silnik nie posiada zmiennych faz rozrządu, to mamy napinacz o numerze 058109217 ("bez wtyczki"), aczkolwiek w B6 takie przypadki chyba nie występują 2) Jeśli silnik posiada zmienne fazy rozrządu, to mamy napinacz o numerze 058109088, lecz tutaj zaznaczam, że istnieją dwie wersje: - 058109088B, która nie pasuje, ponieważ ma inaczej zestrojony wałek ssący, podobno zastąpiona przez 058109088H (info niepotwierdzone) - 058109088K, która w B6 występuje we wszystkich 1.8T i w innych silnikach VAG także, podobno zastąpiła 058109088E, która to podobno zastąpiła 058109088D P.S. Ciekawe, czy to rzeczywiście oryginał, bo jeśli tak, to cena zdecydowanie promocyjna (jak na oryginał) http://www.pompapaliwa.pl/napinacze-lancucha-i-paska-rozrzadu/3001-napinacz-lancucha-rozrzadu-vw-audi-skoda-seat-058109088h-058109088d-058109088e-058109088k.html Uważaj na takie aukcje bo ja tez kupiłem niby ori napinacz na allegro ale po miesiącu pojawiło się dzwonienie łańcucha po 3 tygodniach przyszedł z reklamacji niestety po założeniu cieknie z broka na przeciwko cewki wiec dalej reklamacja i czekanie ;/// nie polecam tych napinaczy juz jestem przekonany ze sa to chijskie podróbki nawet znalazłem w chinach aukcje internetowe z tymi napinaczami
X18XET Opublikowano 1 Lutego 2016 Opublikowano 1 Lutego 2016 (edytowane) Wszystko jest możliwe, aczkolwiek 1700pln jest bardziej realne, niż 600pln na Allegro. Poza tym wystarczy poczytać opisy aukcji. W tytule "oryginał" ,a czytając opis od razu widać przewijające sie słowo klucz : Febi. Czyli chińczyk jak każdy inny . Tak czy siak, zakupiłem już używkę z AVJ-a od kolegi z forum. Oby trochę pojeździł . Edytowane 1 Lutego 2016 przez X18XET
bullecik Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 orientuje się ktoś może czy w napinaczu z BFB można wymienić samo sitko? Przy wymianie rozrządu i lancuszka okazalo się że sitko w napinaczu po prostu odpadlo...(wyrwane po obwodzie). Mam napinacz w fajnym stanie (nic nie halasowal), a kumpel mechanik co mi to robi ma gdzies na stanie używkę tyle ze z calym sitkiem. Pytanie tylko czy to sitko idzie wyjąć i przelożyć? Ewentualnie czy jest ryzyko jeżeli zlożę to bez tego sitka? Do tematu wracamy w poniedzialek, ale za wczasu chcialem zasięgnąć opinii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się