Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz i łańcuch rozrządu w Audi A4 B6/B7 1.8T BEX, AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam, mam również problem i nie wiem co to może być. Dziwne cykanie (ale nie jakoś głośne) które słychać i na zimnym i na ciepłym silniku z tylnej części silnika. Od razu mówię, że przy odpalaniu zimnego silnika nie słyszę żadnych dziwnych dźwięków 1-3 sekundowych. Kontrolki mi się nie święcą. przebieg oryginalny 165tys. Ja to słyszę tak " cyk cyk cyk.... cyk cyk cyk....cyk cyk cyk....cyk cyk cyk...." nagrałem filmik przy okazji. I teraz pytanie: czy jest we wrocławiu jakiś DOBRY mechanik który ogarnia temat 1.8t avj ?

https://www.youtube.com/watch?v=-xdMAlw0TNA

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

WItam, mam również problem i nie wiem co to może być. Dziwne cykanie (ale nie jakoś głośne) które słychać i na zimnym i na ciepłym silniku z tylnej części silnika. Od razu mówię, że przy odpalaniu zimnego silnika nie słyszę żadnych dziwnych dźwięków 1-3 sekundowych. Kontrolki mi się nie święcą. przebieg oryginalny 165tys. Ja to słyszę tak " cyk cyk cyk.... cyk cyk cyk....cyk cyk cyk....cyk cyk cyk...." nagrałem filmik przy okazji. I teraz pytanie: czy jest we wrocławiu jakiś DOBRY mechanik który ogarnia temat 1.8t avj ?

https://www.youtube.com/watch?v=-xdMAlw0TNA

Na mój gust to "hydro" cykają

Nie żałuj i kup zestaw 20szt np INA w PL kosztują ok 500zł (kpl) + wymiana

Nie pchaj tam niczego "po taniości"

Opublikowano

WItam, mam również problem i nie wiem co to może być. Dziwne cykanie (ale nie jakoś głośne) które słychać i na zimnym i na ciepłym silniku z tylnej części silnika. Od razu mówię, że przy odpalaniu zimnego silnika nie słyszę żadnych dziwnych dźwięków 1-3 sekundowych. Kontrolki mi się nie święcą. przebieg oryginalny 165tys. Ja to słyszę tak " cyk cyk cyk.... cyk cyk cyk....cyk cyk cyk....cyk cyk cyk...." nagrałem filmik przy okazji. I teraz pytanie: czy jest we wrocławiu jakiś DOBRY mechanik który ogarnia temat 1.8t avj ?

https://www.youtube.com/watch?v=-xdMAlw0TNA

Na mój gust to "hydro" cykają

Nie żałuj i kup zestaw 20szt np INA w PL kosztują ok 500zł (kpl) + wymiana

Nie pchaj tam niczego "po taniości"

WItam, mam również problem i nie wiem co to może być. Dziwne cykanie (ale nie jakoś głośne) które słychać i na zimnym i na ciepłym silniku z tylnej części silnika. Od razu mówię, że przy odpalaniu zimnego silnika nie słyszę żadnych dziwnych dźwięków 1-3 sekundowych. Kontrolki mi się nie święcą. przebieg oryginalny 165tys. Ja to słyszę tak " cyk cyk cyk.... cyk cyk cyk....cyk cyk cyk....cyk cyk cyk...." nagrałem filmik przy okazji. I teraz pytanie: czy jest we wrocławiu jakiś DOBRY mechanik który ogarnia temat 1.8t avj ?

https://www.youtube.com/watch?v=-xdMAlw0TNA

Na mój gust to "hydro" cykają

Nie żałuj i kup zestaw 20szt np INA w PL kosztują ok 500zł (kpl) + wymiana

Nie pchaj tam niczego "po taniości"

Cykalo przed wymiana kompletnegi rozrzadu i po wymiania. Ale to cyka z tylu silnika

WItam, mam również problem i nie wiem co to może być. Dziwne cykanie (ale nie jakoś głośne) które słychać i na zimnym i na ciepłym silniku z tylnej części silnika. Od razu mówię, że przy odpalaniu zimnego silnika nie słyszę żadnych dziwnych dźwięków 1-3 sekundowych. Kontrolki mi się nie święcą. przebieg oryginalny 165tys. Ja to słyszę tak " cyk cyk cyk.... cyk cyk cyk....cyk cyk cyk....cyk cyk cyk...." nagrałem filmik przy okazji. I teraz pytanie: czy jest we wrocławiu jakiś DOBRY mechanik który ogarnia temat 1.8t avj ?

https://www.youtube.com/watch?v=-xdMAlw0TNA

Na mój gust to "hydro" cykają

Nie żałuj i kup zestaw 20szt np INA w PL kosztują ok 500zł (kpl) + wymiana

Nie pchaj tam niczego "po taniości"

Aha Tobie chodzi o popychacze zaworow.nie sadze ze to to bo dzwiek na zimnym i cieplym silniku tego cykania jest taki sam
Opublikowano

A ja... tak właśnie "sądzę" bo... wymieniłem przed kilkoma tygodniami i właśnie "tak to, to , to to tak to to" cytując Tuwima :) cykało i na zimnym i na ciepłym. Tyle moich uwag...

(Możliwe że oliwę by trzeba... zmienić na jakąś bardziej syntetyczno... pulpetyczną czy jakoś tak... ale to już inna bajka i są lepsi fachofffcy. Tam zaraz może napiszą ;)

Pozdro

Opublikowano

A ja... tak właśnie "sądzę" bo... wymieniłem przed kilkoma tygodniami i właśnie "tak to, to , to to tak to to" cytując Tuwima :) cykało i na zimnym i na ciepłym. Tyle moich uwag...

(Możliwe że oliwę by trzeba... zmienić na jakąś bardziej syntetyczno... pulpetyczną czy jakoś tak... ale to już inna bajka i są lepsi fachofffcy. Tam zaraz może napiszą ;)

Pozdro

Hmm wczesniej auto jezdzilo w niemczech na jakis long lifach z aso audi i jak kupilem to cykalo. Zmienilem olej i dalej cyka:) (niestety mechanik zalal mi castrola 5w40. Po fakcie wyczytalem ze motul lepszy -nast razem nim zaleje) a jak tych popychaczy nie wymienie w najblizszym czasie to czyms to grozi? :) i fajnie jakby ktos polecil z wroclawia kogos kto ogarnia ten silnik:)

Opublikowano (edytowane)

A ja... tak właśnie "sądzę" bo... wymieniłem przed kilkoma tygodniami i właśnie "tak to, to , to to tak to to" cytując Tuwima :) cykało i na zimnym i na ciepłym. Tyle moich uwag...

(Możliwe że oliwę by trzeba... zmienić na jakąś bardziej syntetyczno... pulpetyczną czy jakoś tak... ale to już inna bajka i są lepsi fachofffcy. Tam zaraz może napiszą ;)

Pozdro

Hmm wczesniej auto jezdzilo w niemczech na jakis long lifach z aso audi i jak kupilem to cykalo. Zmienilem olej i dalej cyka:) (niestety mechanik zalal mi castrola 5w40. Po fakcie wyczytalem ze motul lepszy -nast razem nim zaleje) a jak tych popychaczy nie wymienie w najblizszym czasie to czyms to grozi? :) i fajnie jakby ktos polecil z wroclawia kogos kto ogarnia ten silnik:)

Powiem - tak... W największym skrócie "Olej - olej" :) to był żart. Żaden olej nie pomoże. A cykaniem, o ile idzie to z hydropopychaczy też się nie musisz zbytnio przejmować. Tak naprawdę, miałoby to znaczenie gdybyś eksploatował silnik w sposób nazywany przez niektórych - "upalniem" Czyli jazda w b wysokich zakresach obrotów z dużymi momentami.

Tam, owe "cykady" przeradzałby się już w coś zgoła innego i mogłoby już robić "krzywdę" silnikowi... Zwykła codzienna eksploatacja auta z tym "świerszczem" :) (wg mnie) nie jest groźna.

A fachowców z Wrocka pewnie zaraz ktoś Ci poleci na priv

Pozdr

Edytowane przez Wylye
Opublikowano

A ja... tak właśnie "sądzę" bo... wymieniłem przed kilkoma tygodniami i właśnie "tak to, to , to to tak to to" cytując Tuwima :) cykało i na zimnym i na ciepłym. Tyle moich uwag...

(Możliwe że oliwę by trzeba... zmienić na jakąś bardziej syntetyczno... pulpetyczną czy jakoś tak... ale to już inna bajka i są lepsi fachofffcy. Tam zaraz może napiszą ;)

Pozdro

Hmm wczesniej auto jezdzilo w niemczech na jakis long lifach z aso audi i jak kupilem to cykalo. Zmienilem olej i dalej cyka:) (niestety mechanik zalal mi castrola 5w40. Po fakcie wyczytalem ze motul lepszy -nast razem nim zaleje) a jak tych popychaczy nie wymienie w najblizszym czasie to czyms to grozi? :) i fajnie jakby ktos polecil z wroclawia kogos kto ogarnia ten silnik:)

Powiem - tak... W największym skrócie "Olej - olej" :) to był żart. Żaden olej nie pomoże. A cykaniem, o ile idzie to z hydropopychaczy też się nie musisz zbytnio przejmować. Tak naprawdę, miałoby to znaczenie gdybyś eksploatował silnik w sposób nazywany przez niektórych - "upalniem" Czyli jazda w b wysokich zakresach obrotów z dużymi momentami.

Tam, owe "cykady" przeradzałby się już w coś zgoła innego i mogłoby już robić "krzywdę" silnikowi... Zwykła codzienna eksploatacja auta z tym "świerszczem" :) (wg mnie) nie jest groźna.

A fachowców z Wrocka pewnie zaraz ktoś Ci poleci na priv

Pozdr

Ok, czekam priv na namiary na mechanika:)

Opublikowano (edytowane)

Czesc, ostatnio pojawil mi sie bład "przestawienie walka rozrzadu, opoznienie Nieosiagnieta wartosc minimalna". Przy okazji zmiany rozrzadu postanowilem zerknac na walki i zastałem taki stan rzeczy jak na filmie. Chyba lekko nie zgrywa sie ze znakami :/ co o tym sadzicie? Łancuch do zmiany? ( wyglada na sztywny), slizgi ładne, micha i smok czyste i zalany LM 5W40. Ogolnie z autem wszystko OK, tylko ten bład sie pokazuje caly czas - musi byc jakis powod. Czytalem rozne tematy i raz mowia ze maja byc na znakach a raz ze nie muszą sie pokrywac bo sa zmienne fazy :o prosze o pomoc!

Edytowane przez tom5151
Opublikowano

siema, wymienialem rozrzad zajrzalem pod pokrywe wymienilem uszczelki bo troszke cieklo, sprawdzilem napinacz dosc ciezko sie go wciska, zastanawialem sie nad jego wymiana ale 2200 wywalic troche zal, mam glosniejszy stukot z silnika przez pierwsze 30 sekund po odpaleniu rano, jak silnik juz zlapie normalne obroty stukanie ustaje, mam ten dzwiek tylko rano, kazdy mechazord mowi ze Panie na bank napinacz, a wy co o tym myslicie?

Opublikowano

Michę i smok czyściłeś?

Opublikowano (edytowane)

Michę i smok czyściłeś?

bez kanalu albo podnosnika sie za to nie bede zabieral, a w irl zadnemu cymbalowi nie dam tego robic bo tu co drugi mechanik nic nie wie, (przynajmniej na temat 1.8t) i i papraja robote i to za 200e za sciagniecie, moze to byc smok tym bardziej ze micha nie ruszana

Edytowane przez maciek23ms
Opublikowano

Sprawdź miskę i smok a jak będzie z tym dobrze to pompa oleju, przechodziłem to samo tylko bez Turbo :)

Opublikowano

Panowie ,wiem że może nie w temacie. Jest mi na gwałt potrzebny numer łańcucha do tego napinacza oraz wałka.

Opublikowano

Sprawdź miskę i smok a jak będzie z tym dobrze to pompa oleju, przechodziłem to samo tylko bez Turbo :)

polatam na tym jeszcze jakis czas? czy to pilna robota, dziwek po 23-30 ustaje nie zawsze to mam, troche bedzie kiepsko jak pompa siadzie, ale jak bedzie siadac to dziwek bedzie sie nasilal i bedzie dluzej niz te 20-30s?

Opublikowano

20-30 sekund to długo strasznie.

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

058 109 229 B

Łańcuch nastawnika rozrządu 058 109 021 M wałek rozrządu wlot 058 109 022 B wałek rozrządu wylot

1.8T AVJ,AMB,BFB,BEX

Opublikowano

Ja tak jeździłem rok czasu ze słabym ciśnieniem oleju, nic się z autem nie działo i nic się nie stało, pompę zmieniłem i jeżdżę, głupota ale ile przez ten czas się nauczyłem :P

30 sekund to już jest porażka jak dla mnie, mi stukało przy odpaleniu max 3 sekundy.

Opublikowano (edytowane)

Taaa tylko nie zapominajcie, że jak przez niskie ciśnienie przytrą się wałki, szklanki albo turbosprężarka to będzie przykro..

Edytowane przez toman
Opublikowano

Ja tak jeździłem rok czasu ze słabym ciśnieniem oleju, nic się z autem nie działo i nic się nie stało, pompę zmieniłem i jeżdżę, głupota ale ile przez ten czas się nauczyłem :P

30 sekund to już jest porażka jak dla mnie, mi stukało przy odpaleniu max 3 sekundy.

Jakas dokładna firma pompy, bo mam tez ze 3 sekundy tego klekotu ale jezdze juz z 1,5 roku z tym :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...