Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z rozruchem w czasie mrozu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Co może być problemem ciężkiego rozruchu w temp. ok. -3. Niedawno miałem remont rozrusznika i auto kręci jak szalone ale dzisiaj przy niewielkim mrozie musiał przekręcić rozrusznik ok 4-5 razy zanim odpalił a jak już odpalił to przez 2 sek. działał jakby ociężale, jakby nierówno pracowały cylindry? Kontrolka świec świeciła mi się jakieś 3 sek. Czy może to być po prostu problem ze świecami? (auto kupiłem niedawno jest to pierwsza moja zima) Słyszałem też od znajomego że czasami problemy sprawia jakiś czujnik temperatury ale nie wiem do końca o co chodzi. Proszę o jakieś porady bo muszę podjechać w przyszłym tygodniu do warsztatu a nie lubię jak mnie kręcą i głupoty wciskają. BTW aku. mam OK.

Opublikowano

sprawdź świece, to że pali się kontrolka nie oznacza że świece sprawne, możesz też podłączyć pod kompa i sprawdzić czy nie ma błędów na vag'u a (np. uszkodzony czujnik temp) :hi:

Opublikowano

Przy -3 że spalonymi wszystkimi świecami odpali bez problemu. Filtr paliwa kiedy wymieniales ?

Opublikowano

Czujnik wody

Jaki masz wlany olej ?

Opublikowano

Olej mobil 1 do pompowtryskiwaczy 5w30 a czujnik wody to nie wiem, ale płyn po zakupie wymieniłem w całości przy okazji wymiany termostatu. Podłączałem pod KTS'a i nie znalazł żadnych błędów. Ja stawiam na świece żarowe, może któraś gorzej grzeje ale w warsztacie mówili że w audi jest czujnik świec i jak by coś było to by mrugała kontrolka świec.

Opublikowano

Możesz sprawdzić czy wężyki przelewowe między wtryskiwaczami nie są gdzieś dziurawe. Mogą łapać powietrze, a paliwo moze sie cofać. Być moze to nie jest przyczyną ale warto sprawdzić.

Opublikowano

Odpowietrznik

Opublikowano
Możesz sprawdzić czy wężyki przelewowe między wtryskiwaczami nie są gdzieś dziurawe. Mogą łapać powietrze, a paliwo moze sie cofać. Być moze to nie jest przyczyną ale warto sprawdzić.

Podejżewam ,że klega zakładający ten wątek raczej swapa na VP nie robił i w jego silniku siędzą pompowtryskiwacze, a jeżeli tak to ciężko będzie mu się doszukać wężyków przelewowych wtrysków :naughty:

Zacznij od sprawdzenia świeczek żarowch :whistling:

Opublikowano

może akumulator się kończy? też można to sprawdzić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...