michaldroszcz Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Witam. Co może być problemem ciężkiego rozruchu w temp. ok. -3. Niedawno miałem remont rozrusznika i auto kręci jak szalone ale dzisiaj przy niewielkim mrozie musiał przekręcić rozrusznik ok 4-5 razy zanim odpalił a jak już odpalił to przez 2 sek. działał jakby ociężale, jakby nierówno pracowały cylindry? Kontrolka świec świeciła mi się jakieś 3 sek. Czy może to być po prostu problem ze świecami? (auto kupiłem niedawno jest to pierwsza moja zima) Słyszałem też od znajomego że czasami problemy sprawia jakiś czujnik temperatury ale nie wiem do końca o co chodzi. Proszę o jakieś porady bo muszę podjechać w przyszłym tygodniu do warsztatu a nie lubię jak mnie kręcą i głupoty wciskają. BTW aku. mam OK.
nastradamus Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 sprawdź świece, to że pali się kontrolka nie oznacza że świece sprawne, możesz też podłączyć pod kompa i sprawdzić czy nie ma błędów na vag'u a (np. uszkodzony czujnik temp)
.Pablo. Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 Przy -3 że spalonymi wszystkimi świecami odpali bez problemu. Filtr paliwa kiedy wymieniales ?
michaldroszcz Opublikowano 19 Listopada 2013 Autor Opublikowano 19 Listopada 2013 Sorki że późno odpisuje ale nie miałem dostępu do kompa. Filtr wymieniony miesiąc temu, a samochód sprawadzony 2 miesiące temu. Kto wie co w nim pada?
Dev Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Czujnik wody Jaki masz wlany olej ?
michaldroszcz Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Opublikowano 22 Listopada 2013 Olej mobil 1 do pompowtryskiwaczy 5w30 a czujnik wody to nie wiem, ale płyn po zakupie wymieniłem w całości przy okazji wymiany termostatu. Podłączałem pod KTS'a i nie znalazł żadnych błędów. Ja stawiam na świece żarowe, może któraś gorzej grzeje ale w warsztacie mówili że w audi jest czujnik świec i jak by coś było to by mrugała kontrolka świec.
jospethe Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Możesz sprawdzić czy wężyki przelewowe między wtryskiwaczami nie są gdzieś dziurawe. Mogą łapać powietrze, a paliwo moze sie cofać. Być moze to nie jest przyczyną ale warto sprawdzić.
michaldroszcz Opublikowano 23 Listopada 2013 Autor Opublikowano 23 Listopada 2013 ok dzięki za podpowiedzi. Teraz poczekam na mrozy i będę obserwował. BTW do czego służy taki kabe/rurka przyczepiana do boku akumulatora. Mam org. aku Varta.
piotrsob1 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Możesz sprawdzić czy wężyki przelewowe między wtryskiwaczami nie są gdzieś dziurawe. Mogą łapać powietrze, a paliwo moze sie cofać. Być moze to nie jest przyczyną ale warto sprawdzić. Podejżewam ,że klega zakładający ten wątek raczej swapa na VP nie robił i w jego silniku siędzą pompowtryskiwacze, a jeżeli tak to ciężko będzie mu się doszukać wężyków przelewowych wtrysków Zacznij od sprawdzenia świeczek żarowch
egon_81 Opublikowano 2 Grudnia 2013 Opublikowano 2 Grudnia 2013 może akumulator się kończy? też można to sprawdzić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się