Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd kontrolki zużycia klocków hamulcowych na FIS w A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W takim razie mój błąd.

Ja u siebie w b6 według tego opisu włączyłem kontrolkę pasów na liczniku. Sądziłem że pozostałe opcje będą podobne.

No niestety w B6 nie wyłączysz kontrolki klocków vagiem:kwasny:
Opublikowano

Dzieki koledzy. To jednak mozna w B8 wylaczyc to VAG-iem-pozdrawiam

Opublikowano

Hej! Mam pytanie. Czy na obu osiach są klocki z kontrolą zużycia klocków? Pojawił mi się niestety taki oto komunikat, lecz nie wiem czy chodzi o klocki na obu osiach czy na jednej. Sprawdzałem na obu osiach, i teraz to już nie wiem.... :doh: Czy ma ktoś może pojęcie w tym temacie. Dzieki! :wink:

Opublikowano

W zwyklym B7 tylko z przodu.

Z tylu tylko RS4

Opublikowano
W zwyklym B7 tylko z przodu.

Z tylu tylko RS4

Dzieki @dev! Widziałem, że jesteś specjalistą w układach hamulcowych. Miałbym prośbę. Czy jak przód się kończy, lepiej wymienić klocki na obu osiach? Czy tarcze po przebiegu 89'tys. powinienem również wymienić.? . No i z racji twojego fachu, jakie klocki byś polecał? Jestem generalnie "normalnym" kierowcą , nię żadnym bogusiem :polew: , więc kupując ori klocki będzie ok? Czy masz inne preferencje... :wink:

Opublikowano

Wystarczy że jeden klocek bedzie więcej wytarty (lewe lub prawe koło) i zaświeci.

Czujniki są w klockach od wewnętrznej strony tarczy

Z pewnością masz jeszcze połowę okładziny

Opublikowano

Polecam ori klocki lub firmy ktore robia dla audi, czyli:

Galfer, Ferodo, Pagid, Textar.

Opublikowano
Wystarczy że jeden klocek bedzie więcej wytarty (lewe lub prawe koło) i zaświeci.

Czujniki są w klockach od wewnętrznej strony tarczy

Z pewnością masz jeszcze połowę okładziny

Własnie w tym rzecz, że dość grubo jeszcze wygląda klocek. Lecz nie będę wymieniać pojedynczych :naughty: . Czy przy wymianie klocków jest wymiana płynu hamulcowegomrównież niezbędna? :wink:

---------- Post dopisany at 11:33 ---------- Poprzedni post napisany at 11:31 ----------

Polecam ori klocki lub firmy ktore robia dla audi, czyli:

Galfer, Ferodo, Pagid, Textar.

Super dzięki. Wiesz może jakiej firmy byly montowane ori klocki na przód. Widziałem tył i jest ferodo. Lecz z przodu niestety nie umiem doszukać. Poza tym lepiej wymienić klocki na obu osiach dla "świętego spokoju" ?

Opublikowano

Płyn powinno się wymieniać co dwa lata.

Zobacz ile masz okładziny z tyłu, jak sporo to po co wymieniać.

Lecz nie będę wymieniać pojedynczych :naughty:

Przecież kupuje się w zestawie cztery a nie na sztuki:wink:

Jak masz sporo okładziny z przodu to zmostkuj piny we wtyczce i jeździj dalej.

Czujniki są trochę za płytko zatopione i po wytarciu połowy klocka świeci się kontrolka :kwasny:

Opublikowano

Jakiś pomysł to jest. Ale w końcu jeżeli Cię stać na Audi, również kupisz klocki jeżeli są potrzebne. Więc jutro zamówię. :wink:

Opublikowano

Witam, ja mam prawie nowe klocki i tarcze z przodu firmy ATE, u mnie polega problem że jak nacisnę klakson podczas jazdy to się zaświeca ta kontrolka, oczywiscie po ponowny uruchomieniu silnika już tego nie ma. Czy ktoś miał podobny problem?

Opublikowano

Panowie, potrzebuję jakiejś obrazkowej pomocy. Nie mam pojęcia jak mam zewrzeć pin 32. Jak wygląda ten pin. z czym go zewrzeć. Gdzie jest masa. Mam skręcić ten pin jakimś kabelkiem z karoserią? Pomozecie?

Opublikowano

Wyciągasz zegary i w kostce zielonej szukasz pinu 32 - liczysz

Potem kawałek przewodu i łaczysz pin 32 z masą, nie pamietam na którym pinie jest masa, ale poszukaj brązowego koloru, lub miernikiem sprawdzić

Opublikowano

Jako mase możesz wziąść śrubę za zegarami ;)

memory five wladi i wszystko jasne :-)

Opublikowano (edytowane)

witam dzisiaj podczas odpalania auta wywaliło mi na fisie kontrolkę zużytych klocków na jednym kole przyznaje się cieżko chodziły prowadnicę i zewnetrzny klocek jest prawie goły ale ten od środka sprawdzałem to jeszcze jest dużo kostka siedzi dobrze rozpinałem ją i zwierałem styki ale kontrolka nie gaśnie sprawdziłem stan płynu hamulcowego i było troszkę poniżej minimum więc dolałem troszkę za max bo się zagapiłem nie stety na drugim kole nie sprawdzałem bo jak zmieniałem koła na lato to tam były oba klocki w bardzo dobrym stanie. co mogę jeszcze sprawdzić aby to znikło oczywiście bez blokowania sprawdzania stanu okładzin w liczniku

http://www.directupload.net/file/d/3713/7muegtt6_jpg.htm

Edytowane przez xXPiotrekXx19
Opublikowano

sprawdz drugi zacisk

Opublikowano

kolego a powiedz czy mogę tak pojechać w trasę bo za jakieś 2 godzinki lecę do zakopanego i nie zabardzo teraz mam jak leje desz i jest ciemno. a czy to że troszke ponad max nalałem płynu niczemu nie zaszkodzi ?

Opublikowano

płynu nigdy dosyc

Opublikowano

ok to po powrocie wezmę się za to bo nie cierpię jak mi się świeci co innego niż temperatura zewnętrzna na fisie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...