wladi Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 W takim razie mój błąd.Ja u siebie w b6 według tego opisu włączyłem kontrolkę pasów na liczniku. Sądziłem że pozostałe opcje będą podobne. No niestety w B6 nie wyłączysz kontrolki klocków vagiem:kwasny:
kowol Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Dzieki koledzy. To jednak mozna w B8 wylaczyc to VAG-iem-pozdrawiam
Audi sline Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Hej! Mam pytanie. Czy na obu osiach są klocki z kontrolą zużycia klocków? Pojawił mi się niestety taki oto komunikat, lecz nie wiem czy chodzi o klocki na obu osiach czy na jednej. Sprawdzałem na obu osiach, i teraz to już nie wiem.... Czy ma ktoś może pojęcie w tym temacie. Dzieki!
Dev Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 W zwyklym B7 tylko z przodu. Z tylu tylko RS4
Audi sline Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 W zwyklym B7 tylko z przodu. Z tylu tylko RS4 Dzieki @dev! Widziałem, że jesteś specjalistą w układach hamulcowych. Miałbym prośbę. Czy jak przód się kończy, lepiej wymienić klocki na obu osiach? Czy tarcze po przebiegu 89'tys. powinienem również wymienić.? . No i z racji twojego fachu, jakie klocki byś polecał? Jestem generalnie "normalnym" kierowcą , nię żadnym bogusiem , więc kupując ori klocki będzie ok? Czy masz inne preferencje...
edekxp Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Wystarczy że jeden klocek bedzie więcej wytarty (lewe lub prawe koło) i zaświeci. Czujniki są w klockach od wewnętrznej strony tarczy Z pewnością masz jeszcze połowę okładziny
Dev Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Polecam ori klocki lub firmy ktore robia dla audi, czyli: Galfer, Ferodo, Pagid, Textar.
Audi sline Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Wystarczy że jeden klocek bedzie więcej wytarty (lewe lub prawe koło) i zaświeci.Czujniki są w klockach od wewnętrznej strony tarczy Z pewnością masz jeszcze połowę okładziny Własnie w tym rzecz, że dość grubo jeszcze wygląda klocek. Lecz nie będę wymieniać pojedynczych . Czy przy wymianie klocków jest wymiana płynu hamulcowegomrównież niezbędna? ---------- Post dopisany at 11:33 ---------- Poprzedni post napisany at 11:31 ---------- Polecam ori klocki lub firmy ktore robia dla audi, czyli:Galfer, Ferodo, Pagid, Textar. Super dzięki. Wiesz może jakiej firmy byly montowane ori klocki na przód. Widziałem tył i jest ferodo. Lecz z przodu niestety nie umiem doszukać. Poza tym lepiej wymienić klocki na obu osiach dla "świętego spokoju" ?
edekxp Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Płyn powinno się wymieniać co dwa lata. Zobacz ile masz okładziny z tyłu, jak sporo to po co wymieniać. Lecz nie będę wymieniać pojedynczych Przecież kupuje się w zestawie cztery a nie na sztuki:wink: Jak masz sporo okładziny z przodu to zmostkuj piny we wtyczce i jeździj dalej. Czujniki są trochę za płytko zatopione i po wytarciu połowy klocka świeci się kontrolka
Audi sline Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Jakiś pomysł to jest. Ale w końcu jeżeli Cię stać na Audi, również kupisz klocki jeżeli są potrzebne. Więc jutro zamówię.
tekilus Opublikowano 10 Lipca 2014 Opublikowano 10 Lipca 2014 Witam, ja mam prawie nowe klocki i tarcze z przodu firmy ATE, u mnie polega problem że jak nacisnę klakson podczas jazdy to się zaświeca ta kontrolka, oczywiscie po ponowny uruchomieniu silnika już tego nie ma. Czy ktoś miał podobny problem?
felek_f1 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Opublikowano 6 Sierpnia 2014 Panowie, potrzebuję jakiejś obrazkowej pomocy. Nie mam pojęcia jak mam zewrzeć pin 32. Jak wygląda ten pin. z czym go zewrzeć. Gdzie jest masa. Mam skręcić ten pin jakimś kabelkiem z karoserią? Pomozecie?
edekxp Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Wyciągasz zegary i w kostce zielonej szukasz pinu 32 - liczysz Potem kawałek przewodu i łaczysz pin 32 z masą, nie pamietam na którym pinie jest masa, ale poszukaj brązowego koloru, lub miernikiem sprawdzić
wladi Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Jako mase możesz wziąść śrubę za zegarami memory five wladi i wszystko jasne :-)
xXPiotrekXx19 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 (edytowane) witam dzisiaj podczas odpalania auta wywaliło mi na fisie kontrolkę zużytych klocków na jednym kole przyznaje się cieżko chodziły prowadnicę i zewnetrzny klocek jest prawie goły ale ten od środka sprawdzałem to jeszcze jest dużo kostka siedzi dobrze rozpinałem ją i zwierałem styki ale kontrolka nie gaśnie sprawdziłem stan płynu hamulcowego i było troszkę poniżej minimum więc dolałem troszkę za max bo się zagapiłem nie stety na drugim kole nie sprawdzałem bo jak zmieniałem koła na lato to tam były oba klocki w bardzo dobrym stanie. co mogę jeszcze sprawdzić aby to znikło oczywiście bez blokowania sprawdzania stanu okładzin w liczniku http://www.directupload.net/file/d/3713/7muegtt6_jpg.htm Edytowane 13 Sierpnia 2014 przez xXPiotrekXx19
xXPiotrekXx19 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 kolego a powiedz czy mogę tak pojechać w trasę bo za jakieś 2 godzinki lecę do zakopanego i nie zabardzo teraz mam jak leje desz i jest ciemno. a czy to że troszke ponad max nalałem płynu niczemu nie zaszkodzi ?
xXPiotrekXx19 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 ok to po powrocie wezmę się za to bo nie cierpię jak mi się świeci co innego niż temperatura zewnętrzna na fisie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się