Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co po poczciwej B5 ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie banalne ale.... Minęło 7 lat jak kupiłem swoje pierwsze Audi i przelataliśmy razem 250 tysi. Żal się roztać ale czas robi swoje chociaż mimo wieku i przebiegu zero awarii i problemów. Szkoda bo nie ma się czego przyczepic ale 18-stka na karku. Potrzebuję czegoś na długie trasy, latam głównie autostadami po 500 km. Mam zagwózdke bo disle niestety już nie te co kiedyś. Skłaniam się ku benzynie i jakoś Audi mi leży. Mam uzbierane 30 tys i z 10 rezerwy na ew. doinwestowanie. W co celować, albo co bralibyście dla siebie ? Jakąś a4 awant 1.9 tdi albo benzyna.

Opublikowano

Bierz moje b6 2,5tdi BDG 2004 avant z full wyposazeniem w badzo dobrym stanie.Typowo autostradowe auto- v6 i 6 biegow.

Opublikowano

W żadnym wypadku.

Bierz moje E46. Mniej spali i lepiej wygląda :decayed: I jeszcze lepsze wyposażenie mam.

:facepalm:

A tak na poważnie, to B6 1.9 TDI + chip lub 1.8T + LPG i pewnie będziesz Pan zadowolony.

A jak chcesz spróbować czegoś innego to E46 polecam. Mnie podpasowało i to bardzo.

Opublikowano

ja bym szukał 1.8t w b6 ew. podtlenek lpg i robisz trasy

Opublikowano

Nic z tych rzeczy.

Bierz moje B5, będziesz miał młodsze, pali jeszcze mniej i za 30kpln myślę że będę w stanie się z nią rozstać :pali:

:decayed:

Opublikowano

Volvo S80 2.4 D5 165KM I generacji. Bardzo wygodny samochód. Idealny na długie trasy. W ogóle nie czuć ile jedziesz. Tata miał takiego, tylko w wersji T6 :decayed::kox::naughty: (272KM pod maską - R6). Także polecam :hi:

Opublikowano

Kolego a może warto pomyśleć o Golfie V-VI kombi albo Octavii II auta te są dosyć tanie w eksploatacji, pakowne mają sporo miejsca w środku, ekonomiczne. A w tej kwocie możesz mieć śmiało roczniki 2008-2010 więc jakiś czas pojeździsz i dużo nie stracisz bo powyżej 5 lat w miarę dobrze trzymają swoją wartość.

Opublikowano

a moze MAN TGA 460, znajdziesz w ok 40tys spokojnie, idealne na trasy:wink:

:wink:

a tak na powaznie to brałbym coś w dyszlu z B6, ewntualnie e46 3,0 w dyszlu za tą kwote

Opublikowano

Tak jak pisałem nie interesowałem się autami bo b5 nie do zajechania. Szkoda mi sprzedać bo wsadziłem nowe hamulce, rozrząd i sprzęgło. No ale ile można jednym autem się kulać. Właśnie myślałem też o Golfie kombi, Oktawia też może być. Ekonomia jak najbardziej istotna, bo obecna a4 mnie do tego przyzwycziła. Z napraw to tylko EGR i kilka wachaczy. Połowa jeszce oryginalnych siedzi. Kurcze, ale Audi jednak mnie kręci. Co myślicie przykładowo o tym jak w linku. Nie szukam sportowego bolidu dla szpanu ale żeby wygodnie dokulać się do pracy.

Audi A4 37500.00 PLN. BABIMOST - otoMoto.pl

Opublikowano

Jak zmienisz to lepszego samochodu mieć nie będziesz :)

popatrz na Peugota 407 z silnikiem 2,0 HDI. Od 4 lat kuzyn takim jeździ i chwali. W środku skóra + szyba na dachu, wykończone nie najgorzej. Poza tym Lepsze 2,0 hdi niż 2,0 tdi.

Opublikowano

Ja tam moją a4 na wiosnę oddaję na części. Kupiłem passata b5fl 131ps i powiem ci kolego że miodzio samochodzik. Mody mi już wyszły z głowy, teraz się liczy wygoda i tylko wygoda a nie gwint na maxa w dół, koło na profilu 30.

Opublikowano

Zdecydowanie:audi:koniecznie:quattro:a resztę to decyduje grubość portfela.

Opublikowano

B6 1.8T 190 km pod maską ,6 skrzynia ,po zmianie z b5 duża różnica na plus

Opublikowano

doloz 10k i jakies A6 moze.. z b5 do b6 to tak troche jak z taczki do taczki :P

Opublikowano
Ja tam moją a4 na wiosnę oddaję na części. Kupiłem passata b5fl 131ps i powiem ci kolego że miodzio samochodzik. Mody mi już wyszły z głowy, teraz się liczy wygoda i tylko wygoda a nie gwint na maxa w dół, koło na profilu 30.

jeżdzę a4 z `99 i trochę paskiem b5fl. Pasek przy audi jest wiekszy ale słabiej wykonany, innych różnic nie widzę.

Opublikowano

Ja pier.ole załamują mnie te wasze komentarze:facepalm: Na co komu quattro do robienia długich tras na autostradach gdzie nie ma zakrętów?:facepalm:

Kolego takiej pancernej konstrukcji jak b5 TDI już nie kupisz. Ta b7 którą dałeś z 1.9 tdi PD jak najbardziej auto ekonomiczne i wygodne:good: Trwałość silnika już nie taka ale reszta daję radę:good: Taki silnik 400k km wytrzyma bez problemu raczej także jak kupisz coś z przelotem 200k(cięzko niestety) to drugie 200k zrobisz dbając normalnie tak jak rozsądek mówi:wink: 2.0tdi raczej w b7 omijaj chyba że te z końcówki produkcji. Te pierwsze mają sporo wad.

Oktavi jak najbardziej trwałe i ekonomiczne auto ale nie wiem czy po audi wytrzymasz w tym wnętrzu:whistling:

Opublikowano

Świat się nie kończy na Audi...

Jeszcze możesz się zastanowić nad Saabem 9-3 II z silnikiem od Fiata 1.9 TiD (wersja 120KM lub 150KM). Występuje także z 6 biegową skrzynią manualną.

Bardzo wygodny. Części nie są drogie. Silnik 1.9 TiD bardzo dobry, a wersji 150KM daje rady.

Opublikowano
Świat się nie kończy na Audi...

:shock3:

:ban:

:decayed:

Opublikowano

e46 3.0d steptronic, kombi czy sedan bez róznicy byle był zadbany. a silnik zarówno 184 jak i 204km godny polecenia. po przesiadce z b5 nie uwierzysz ze tem diesel chodzi....

Opublikowano

do 40 tys bierz citreoena c5 exclusive rocznik 2009-2011 w zależności od opcji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...