msuchecki90 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Wymieniana była uszczelka pod głowicą , termostat nowy i sprawny (sprawdzony przed założeniem ) , strasznie długo się nagrzewa nawet 20 km co może być przyczyna/ ?
flex78 Opublikowano 28 Listopada 2013 Opublikowano 28 Listopada 2013 Jazda pewnie po Wawie, ruszasz, hamujesz i tak w kółko. Niestety ciężko jest zagrzać auto w takich warunkach jazdy i temperaturze w okolicy 0 stopni. Ja jadąc ok 12-15 km z prędkością 60 km/h z nadmuchem na 19 stopni i 1 krecha nie jestem w stanie rozgrzać auta do 90 stopni. Termostat również ok, sprawdzone fizycznie, węże górny i dolny zimne. Diesle mają dużą sprawność w przeciwieństwie do benzyny.
msuchecki90 Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Opublikowano 29 Listopada 2013 mam znajomego co ma A3 1,9 tdi 5-6 km i zagrzany, renault kangoo to mistrz potrzebuje z 3 km i zagrzany , to juz 3 litrowy fiat ducato potrzebuje mniej km , peugeot 206+ okolo 7 kilometrów i tez zagrzany a tym ostatnio ruszyłem z działki i wyszło 21 km i dopiero sie nagrzał
Dev Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Wsadz karton pomiedzy chlodnice i sie przejedz Zima Pane zima, te silniki maja batdzo duza sprawnosc cieplna i dlatego tak sie dzieje
goldi Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Wadliwy termostat to że sprawdzałeś w garnku to nie oznacza że jest sprawny mi na dwa wahlery uznali reklamacje auto nagrzewało sie 15 Km i trzymało temperature 90 stopni dopiero na oryginalnym termostacie nagrzewa sie do 90 stopni 7 km
KAMIL3239 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 a ja panowie was trochę zaskoczę,też mam ajm-a i też myślałem że one tak mają mój tak samo nieraz po 15 km nie było 80 stopni. Dopuki nie wycztytałem o świecach podgrzewajacych płyn. proponuje zobaczyć czy z tyłu śilnika nie widać 3 świec. i postanowiłem je wymienić, i co się okazało jest za***ista różnica,już po 4 km leci ciepłe powietrze,a temp. o niebo szybciej łapie i be żadnego zatykania chłodnicy. Także proponuje rozpatrzyć tą kwestie:-)
Dejzor Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Nie wiem jak w twoim silniku, ale w moim tak ciezko sie grzał jak zaślepiłem EGR. Po 15km - 20km dopiero łapał 90 stopni.
KAMIL3239 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 ja ci powiem że egr zaślepiłem w tym roku, a w tamtym nie miałem zaślepionego i te świece były padnięte i długo łapał temp, a teraz na serio jestem mega zadowolony po wymianie tych świeczek. Jeszcze tylko nie raz mnie autko wkurzy bo czasem jak postoi z dobe to trochę dłużej kręci, a nieraz od obrotu odpaali. i niech mnie kto oświeci oco kaman:slina:
flex78 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 PO ilu kilosach masz 90 na blacie i na jakich obrotach silnika ja ci powiem że egr zaślepiłem w tym roku, a w tamtym nie miałem zaślepionego i te świece były padnięte i długo łapał temp, a teraz na serio jestem mega zadowolony po wymianie tych świeczek. Jeszcze tylko nie raz mnie autko wkurzy bo czasem jak postoi z dobe to trochę dłużej kręci, a nieraz od obrotu odpaali. i niech mnie kto oświeci oco kaman:slina:
michu10 Opublikowano 9 Grudnia 2013 Opublikowano 9 Grudnia 2013 tez mam ajm, miałem tan sam problem, wymieniłem termostat, nagrzewał sie ale wolno, po wymianie oleju szybko łapie 90 stopni, wlałem olej Liqui Moly top tech 4300. a zimą patent z zasłonięciem chłodnicy sie sprawdza w 100%
lukasz1813 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Ja w swoim AJM mam zaślepiony zawór EGR, wymieniłem świece które podgrzewają płyn chłodniczy 3 sztuki i teraz nawet przy mrozie silnik się szybciej nagrzewa. Koszt niewielki a różnica o niebo lepsza Wyczytałem że te świece grzeją dopiero po spadku temperatury poniżej 5 stopni.
misiek95 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Myślałem, że to ja mam problem 90stopni łapie o tej porze roku po około 7-10km. Vag pokazuje błąd świec żarowych ale dopóki pali od strzała i nie ma z nim problemów to nie mam motywacji iść do garażu i sprawdzać ile z nich jest padnięte:facepalm:
vp-tdi Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 mi na nowym wlanym oleju za chiny nie mogłem nagrzać silnika ,dopiero po mocniejszym deptaniu ale po 1-2km znowu spadła temp. widocznie za dobry olej. wlałem 5w40 total. teraz juz po miesiacu od wymiany jest lepiej ale to za sprawa ze wymienilem te swieczki podgrzewajace i mam gruby karton przed chłodnicą. teraz p paru km robi sie cieplo w srodku , dodam ze termostat mam nowy z aso behr. poprostu robie za krotkie odcinki
SotoM Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 a na jakich obrotach wy jeździcie...?? bo jak miałem AFNa z usunietym EGRem to zeby szybko sie nagrzewał silnik to jezdziłęm w zakresie rpm 1800-2200 i po 5-7km miałem niecałe 90stp.w zakesie temp-zew -5 - +10stp a z tego co wiem o tym podgrzewaczu to on sie wyłacza w momencie zwiekszenia napiecia np właczenia świateł mijania i zwiekszenia obrotów silnika...moze sie myle ale takiej info udzielił mi koles który siedzi kupe lat w VW a przede wszystkim w elektryce. wujas ma passata b5 AJM jeździ nim w norwegii i jak z nim gadałem to mówił ze tez po jakis 7km momentalnie wskakuje 90stp (termostat mu wymianiałem na ori)
vp-tdi Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 te swiece podgrzewajace działaja w jakis okreslonych warunkach i duzo zalezy od czujników.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się