slimaczek89rz Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Zauważyłem ostatnio że auto ledwo co grzeje, temperatura już sięga 90 a z nawiewów ledwo ciepło idzie. Myślałem że może układ zapowietrzony ale jest odpowietrzony, płynu nie ubyło:facepalm:
sony_dark Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 wiele tematów jest o tym na forum, nagrzewnica do płukania, skoro odpowietrzony jest układ
slimaczek89rz Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Opublikowano 29 Listopada 2013 Pytałem znajomego mechanika to mówił że klapka może nie otwierać się do końca.
sony_dark Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 a co masz klimatronik czy normalne pokrętła
enrike2 Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 powiem tak sprawdz bledy na vagu odnosnie klimatronika to podstawa ja dzis to robilem ;-) a okazalo sie ze nagrzewnica zapchana byla i teraz az pazy pozdrawiam
darko Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 po pierwsze to zobacz czy oba węże od nagrzewnicy te przy podszybiu są gorące,podłącz vag i zrób test klapek,usłyszysz czy chodzą albo zdemontuj schowek pasażera i wtedy zobaczysz czy się otwiera i zamyka,może sama nagrzewnica już przypchana
sony_dark Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 ale nie zawsze jest tak że jak węże przy nagrzewnicy gorące to ok, u mnie były gorące a mimo wszystko letnie powietrze leciało, płukanie pomogło. Ale sprawdź tak jak koledzy wyżej piszą i bedzie wiedział co i jak.
sony_dark Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 ja płukałem środkiem do odkamieniania chyba STP nie pamietam.
slimaczek89rz Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Opublikowano 29 Listopada 2013 Jak płukać? dolać po prostu tego płynu? Czy lepiej odpiąć nagrzewnice i podpiąć do jednego końca wąż z wodą? Ten test klapek to gdzie dokładnie się robi?
sony_dark Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 dokładnie płukaj samą nagrzewnice czystą wodą i tak jak piszesz wlot do bieżącej wody wylot przedłuż wezem i na zewnątrz auta. A test klapek to robi sie vagiem.
ficjor Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 po pierwsze to zobacz czy oba węże od nagrzewnicy te przy podszybiu są gorące,podłącz vag i zrób test klapek,usłyszysz czy chodzą albo zdemontuj schowek pasażera i wtedy zobaczysz czy się otwiera i zamyka,może sama nagrzewnica już przypchana u mnie było tak samo. oba przewody parzyły, a mimo to nagrzewnica była zapchana. sprawdź też na klimatroniku czy nie masz błędów silniczków, a najlepiej to VAG i ich test.
slimaczek89rz Opublikowano 29 Listopada 2013 Autor Opublikowano 29 Listopada 2013 Dzięki chłopaki, jutro przepłukam ją Wysłane z mojego HTC Vision
sokal Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 VAG > węże > odpowietrzenie na króćcu nagrzewnicy > płukanie + odpowietrzenie całego układu > wymiana nagrzewnicy Zajmij się problemem w tej kolejności
slimaczek89rz Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Opublikowano 30 Listopada 2013 Fajnie by było gdyby plukanie wystarczyło... Wysłane z mojego HTC Vision ---------- Post dopisany 30-11-2013 at 10:39 ---------- Poprzedni post napisany 29-11-2013 at 23:56 ---------- 1. Nie mam vaga:facepalm: 2. Węże gorące 3. Odpowietrzyć nagrzewnicę Nie było co odpowietrzać, od razu zaczęło lać
sokal Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 To sprawdź błędy klimatronika na panelu, kanał 1c. Opis jest na forum, poczytaj. Szukaj "kody klimatronika". ---------- Post dopisany at 11:27 ---------- Poprzedni post napisany at 11:13 ---------- W skrócie: - trzymając przycisk 'obieg wewnętrzny' naciskasz przycisk 'strzałka do góry', - na wyświetlaczu temperatury pojawi się kod, domyślnie pierwszy czyli 1C (kody można zmieniać klikając przyciski '+' oraz '-' pod wyświetlaczem siły nawiewu) - naciskasz przycisk 'obieg wewnętrzny' aby wywołać odczyt tego kodu, - na wyświetlaczu temperatury (tam gdzie pisało np. 1C) wyświetli się jakaś wartość W Twoim przypadku interesuje Cię właśnie ten kod 1C, będzie tam albo '0' albo jakaś inna wartość oznaczająca błąd, odczytujesz w/g listy 'Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC) ' z linka http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/kody-klimatronika-25/ Aby wyjść z kodów wystarczy ponownie nacisnąć kombinację przycisków 'obieg wewnętrzny' i 'strzałka w górę'. Można też po prostu nacisnąć na przycisk 'Auto'.
slimaczek89rz Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Opublikowano 30 Listopada 2013 Dzięki wielkie:wink: ---------- Post dopisany at 12:25 ---------- Poprzedni post napisany at 11:38 ---------- Sprawdziłem... .0
slimaczek89rz Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Opublikowano 30 Listopada 2013 kiedy właśnie płukałem:facepalm: podpiąłem węża od strony serwa do kranu a od akumulatora to wylot i dali d*pa:facepalm:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się