slimaczek89rz Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 Dobra, schowek zdjęty: ---------- Post dopisany at 20:02 ---------- Poprzedni post napisany at 15:39 ---------- Czyli klapki są ok?
slimaczek89rz Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Zauważyłem że jak po trzymam go na wyższych obrotach, albo raz dobrze przygazuje to nagle puszcza ciepło, czyli ewidentnie coś przytyka nagrzewnice.kupię ten stp i będę walczył dalej. Wysłane z mojego HTC Vision ---------- Post dopisany 23-12-2013 at 18:39 ---------- Poprzedni post napisany 14-12-2013 at 09:19 ---------- Up.... Panowie, pasek od pompy wody zmieniony, stary był zbyt luźny. Oczywiście to nie pomogło....Jak dodam gazu i ustawię HI wtedy leci gorąco, puszcze gaz, powoli ciepło spada aż zacznie lecieć zimno. Odpowietrzona nagrzewnica jest na 100 %, węże oba gorące. Pompa wody nie ma roku jeszcze. Nie wiem czy to istotne, ale gdy już leci gorąco po dodaniu gazu, to z kratki na desce po jednej stronie leci ciepło a z drugiej zimno...
szczuraz Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Szlauf z wodą i przeplukaj nagrzewnicę w obie strony do skutku. Jak wyplukasz syf to przepływ bedzie ok i nie bedziesz musial jej gazować zeby grzalo
slimaczek89rz Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 płukałem, syfu nie było
czorny_07 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Nie słychać tego silniczka wcale.Jak to się nazywa? Silniczek klapy czy jak? Podpięcie vaga chyba nic nie da bo mam przecież stary typ i z tego co słyszałem to mam podcinieniowo sterowane. Najgorsze że nie mam gdzie zdjąc tego schowka bo albo pada deszcz albo śnieg:facepalm: Byłem u znajomego dziś aby podpiął vaga ale miał jakiś problem z kompem. zdemontuj schowek pasażera, będziesz widział silniczki, u mnie pomogło przeczyszczenie styków
slimaczek89rz Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Dałem filmik wyżej, oba pracują
czorny_07 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Dałem filmik wyżej, oba pracują to tylko płukanie, jak nie pomoże to Ci współczuje
slimaczek89rz Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Nagrzewnica out? jeszcze mysle nad tymi klapkami... może się jakas franca przycina:facepalm:
czorny_07 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Nagrzewnica out? jeszcze mysle nad tymi klapkami... może się jakas franca przycina:facepalm: taa, wątpie, wywaliło by error na klimatroniku, a jeszcze mówisz, że jak przygazujesz to jakieś ciepło leci, z nagrzewnicą coś nie halo
slimaczek89rz Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 no właśnie vag był podpinany i nawet viaken czy cos. 0 błędów. Ok, mówisz nagrzewnica, ale oba węże gorące, a nie powinny. Kupie jeszcze ta płukanke i jak to nie pomoże to nagrzewnica out. Nowa 48 zł więc spoko, ale yebania co nie miara:facepalm:
Magicbattle Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 zdejmij weze z nagrzewnicy i cala wode ile sie da trzeba wydmuchac. kup roztwor np stp(albo na orlenie jaki kolwiek) i zmieszaj go z litrem wody. wlej do nagrzewnicy i pozniej powoli dolewaj tak zeby drugim kroccem sie wylewalo. jak zacznie wylewac zostaw to tak na godzine niech sobie wyżre caly szlam. pozniej znowu wydmuchaj caly roztwor i przeplucz to przez jakis czas woda ze szlaufa najlepiej zeby jakies cisnienie bylo, potem zalej plynu do nagrzewnicy odpowietrz wszystko uzupelnij braki i musi byc dobrze nie ma bata. nagrzewnica jest zawalona syfem. jak dodajesz gazu to jest szybki przeplyw goracego plynu dlatego nagrzewnica daje cieplo, wolny przeplyw stygnie i masz chlodne powietrze
slimaczek89rz Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Tak zrobię Dzięki chłopaki
Magicbattle Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 nie kupuj gowna za 40 pare zloty bo zaraz Ci padnie i znowu decha w gore. jak by co mam gdzies nagrzewnice dobra czysta nie zaszlamiona ori
slimaczek89rz Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Ile? Gadałem z Max'em i mówi że nie trzeba dechy wywalać tylko ten czynnik...
Emejcz Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Wymieniałem u siebie i powiem to, co mi koledzy z forum powiedzieli i co sam póki co potwierdzam, lepsza najtańsza nowa niż dobra używana. Za dużo roboty jest z tym aby ryzykować nawet Ori używką. Ja kupiłem do siebie taką NAGRZEWNICA 14741 FEBI BILSTEIN i działa wzorowo. Niestety nie dość, że decha w górę to część stelaży pod nią także trzeba rozmontować... Jeżeli umiejscowiona jest tak jak w moim, to nie ma bata aby to inaczej wyjąć, fizycznie się po prostu nie da. No chyba, że dziurę sobie wytniesz.
slimaczek89rz Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Tak samo bo też masz 1.8:wink:
darko Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 może na wolnych sama pompa nie wydala,pisałeś że jak przygazujesz to leci ciepło,założona rok temu wcale nie musi oznaczać,że jest dobra
slimaczek89rz Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 Myślałem że to może pasek od pompy bo luźny był, ale jest założony nowy i jest naciągnięty i jest bez zmian. Pompa miała wymiary wirnika takie jak w starej, to samo wsio
darko Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 jak płukanka nie pomoże a jeszcze przed wymianą nagrzewnicy spróbować spuścić płyn wyjąć termostat i zobaczyć czy wirnik na pompie czasem się nie obraca-pół godzinki roboty a mamy pewność,że pompa sprawna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się