Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala, nie wiemy dlaczego.


mentosek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Audi B7 2.0 TDI 140km BLB 2005r. Multitronic

Ogólna praca:

Na zimno zawsze bardzo ciężko odpalał, mocno się trzęsąc. Gdy się go bardzo "deptało" w trybie "Drive" wówczas na postoju "bujało budą" - tak było od kilkunastu tysięcy km.

Opis ferelnego dnia:

Odpalił jak zwykle ciężko, trzęsąc się i odpalił za drugim razem. Po przejechaniu około 5km miałem wrażenie, że buja bardziej niż zwykle. Na światłach bujało tak mocno jakbym wcześniej "mocno deptał" a spokojnie jechałem do pracy. Przy ruszaniu nagle stracił na mocy i zrobiło się słabo pod pedałem gazu. Zatrzymałem się na poboczu, wrzuciłem "Parking" i zgasiłem silnik. Przy próbie odpalenia (gdy był ciepły zawsze odpalał od razu), zaskoczył dopiero po długim kręceniu, lecz znów pracował bardzo dziwnie i go zgasiłem. Kolejne próby odpalenia bez skutku.

Samochód stoi 3 dniu u mechaników, którzy nic nie potrafią powiedzieć. Na komputerze nie ma żadnych błędów, komputer widzi obroty silnika kiedy kręci rozrusznik. Mechanicy wymienili filtr paliwa i chcą dalej sprawdzać układ paliwowy, bo jest słabe ciśnienie na pompie, lecz wydaje mi się, że źle szukają. Umówiłem się z innym dużym warsztatem w Pabianicach lecz szef przy rozmowie nawet upierał się, że w moim aucie nie ma dwumasy, bo w automatach ona nie występuje - cóż takim fachowcą też chyba auta nie powierze.

Wy drodzy forumowicze macie ogromną wiedze na temat tych modeli dlatego zwracam się do Was o pomoc w lokalizacji usterki. Jak widać "mechanicy" mają nikłe pojęcie. Byłbym również wdzięczny za polecenie warsztatu w Łodzi lub okolicy, który zna się na rzeczy.

Pozdrawiam

mentos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój mechanik od drobnych napraw polecał mi firmę Diag-mech z Łodzi - Sztupeccy - tu masz link do ich strony:

sztupecki 0

Podobno specjalizują się od lat w samochodach grupy VAG i nawet jak chłopaki z ASO Idczaka czy Bursiaka mają problem, którego nie umieją rozwiązać to korzystają z ich pomocy. Nie wiem ile w tym prawdy ale może warto spróbować - ja sam nie miałem okazji z ich usług korzystać ale kiedyś przy okazji mam zamiar się wybrać aby mi przejrzeli mojego po zakupie.

Jakbyś skorzystał z ich usług to daj znać jak obsługa itd.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Stano trafił :)

Jeden pompowtrysk padł kompletnie, drugi jest na wyczerpaniu. Przy okazji zapytam czy polecacie je regenerować, kupować używki czy nowe?

Pozdrawiam

mentos

edit: przypomniało mi się o akcji wymiany pompowtrysków w ASO za darmo, jutro sprawdzę czy to aktualna akcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tylko dwa to kup nowe, regeneracja nie zawsze się udaje, a używki to totolotek...

---------- Post dopisany at 18:38 ---------- Poprzedni post napisany at 18:37 ----------

I jakby wtrysk padł to komp na pewno pokazałby błąd, a w pierwszym poście pisałeś że niema błędów..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesto sie tak wlasnie zdarza ze pada wtrysk i auto trzeba krecic krecic i krecic nawet na cieplym. Przepuszcza i nie potrafi uzyskac odpowiedniej kompresji do zaplonu. Brat mial taki przypadek w chrystlerze i dal do regeneracji koszt ok 350zl za wszystko z diagnoza itp. Minal rok i nic sie nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój wtrysk ma przyjść jutro z Niemiec. 4dni czekania, 2400zlwtrysk + kaucja. wymiana 500zl w ASO.

Tez mi całkowicie padł pompowtrysk i nie moglem go odpalić, zadzwoniłem do ASO na serwis, przedstawiłem zaistniała sytuacje i Pan powiedział, ze Audi tak zrobiło ze jak jeden padnie pompowtrysk to automatycznie reszta tez jest odłączana i nie ma mowy o odpaleniu. Jedyne co to laweta.

Też mam problem bo nie wiem jak można automat wciągnąć na lawetę:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak włączysz zapłon i naciśniesz hamulec to przecież z P na N przerzucisz, można też zdemontować pokrywę wałków i odłączyć uszkodzony od i na 3 od jechać do aso :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubo 500 za wymianę cenią się a puźniej dziwią się ludzie że w DE serwis był a w PL szopa pana Waldka :D Gruby wydatek za sam wtrysk 400 używka wiec nie wiem czy wolał bym nowy hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubo 500 za wymianę cenią się a puźniej dziwią się ludzie że w DE serwis był a w PL szopa pana Waldka :D Gruby wydatek za sam wtrysk 400 używka wiec nie wiem czy wolał bym nowy hehe

Też kiedyś kupiłem używki, bo tanio, dałem do Boscha żeby je sprawdzili... Wszystkie 4 zatarte, więc z takich używek się wyłączyłem i bylem tylko 240zl w plecy, bo tyle kosztowało sprawdzenie. Chyba że poszła cewka, to wtedy możesz kupić wtrysk za 50zł bo to można podmienić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma swoje doświadczenia w tej materii. Jak brać używki to ze szrotu gdzie można wymienić a nie z netu gdzie ktoś sprzedaje bo zj**... i chce się pozbyć i zarobić. Pomijam fachowość zakładów które chcą zarobić na regeneracji lub sprzedaży nowego produktu i kręcą żę te co mamy to do śmieci. Ale fakt jak ktoś nie potrafi sobie samemu sprawdzić to najlepiej nową część wstawić i po kłopocie i kasie :P To trochę tak jak kiedyś mówili mechanicy że wielowahacze trzeba wymieniać kompletem bo wszystkie się posypią zaraz haha i kasa też się sypała :D Idealne było by poradzić koledze żeby wymienił 4 na nowe i będzie spokój :) Tak na marginesie to jak z kolegą robiłem jego 1.9 tdi pd to jeden pd wpadł mu do kanału odbił się ujeb... w piasku i po wsadzeniu nic mu nie było :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była gwarancja to oddałem ale zmarnowałem czas i pieniądze. Ostatnio miałem trochę do czynienia z zawartymi PD, mimo że vag pokazuje że wszystko jest w normie, to maszyna do sprawdzania PD pokazuje prawdę... Zatarte końcówki, nie trzymia ciśnienia i później auto gorzej zapala i kopci. Po regeneracji tego niema... Każdy robi jak uważa, maszyny z Boscha też nie są tanie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Była gwarancja to oddałem ale zmarnowałem czas i pieniądze. Ostatnio miałem trochę do czynienia z zawartymi PD, mimo że vag pokazuje że wszystko jest w normie, to maszyna do sprawdzania PD pokazuje prawdę... Zatarte końcówki, nie trzymia ciśnienia i później auto gorzej zapala i kopci. Po regeneracji tego niema... Każdy robi jak uważa, maszyny z Boscha też nie są tanie ;-)

Jak sprawdzalem nowe pompki w boschu to też pokazało, że nie są "za***iste" potem się dowiedziałem, że często "nowe" znaczy po regeneracji u producenta tak więc... Trzeba mieć dojścia aby mieć 100% pewności co bierzemy.

Wysyłane z mojego HTCSensation za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra a mi zdechł w czasie jazdy, spadek mocy itp, w końcu 1000 obr/min, 900 - 800 - 700- 600- zgasiłem i nie odpaliłem. Komp pokazał błąd czujnika wału korbowego, wymieniłem i d*pa. Sprawdziłem, że pompka nie podaje paliwa na filtr to co pompa? czy złapała jakiś błąd i trzeba go resetować? czy wcześniej komp nie pokazałby tego błędu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra a mi zdechł w czasie jazdy, spadek mocy itp, w końcu 1000 obr/min, 900 - 800 - 700- 600- zgasiłem i nie odpaliłem. Komp pokazał błąd czujnika wału korbowego, wymieniłem i d*pa. Sprawdziłem, że pompka nie podaje paliwa na filtr to co pompa? czy złapała jakiś błąd i trzeba go resetować? czy wcześniej komp nie pokazałby tego błędu?

Po czy stwierdziłeś że podaje paliwa? Tam niema co resetować. Na pewno czujnik wału a nie wałka rozrządu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi siadł 4 wtrysk ale nie na tyle że auto nie zapaliło. Dałem do regeneracji do Serwisu Boscha, dzisiaj odbieram auto i okaże się co i jak. Dają 6miechów gwarancji. Zastanawiałem się nad nowym czy regenerować swój, wybrałem drugą opcje. Czas pokaże czy dobrze zrobiłem. Jak ktoś chce mam numer do gościa ma wtryski po 1150 nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi siadł 4 wtrysk ale nie na tyle że auto nie zapaliło. Dałem do regeneracji do Serwisu Boscha, dzisiaj odbieram auto i okaże się co i jak. Dają 6miechów gwarancji. Zastanawiałem się nad nowym czy regenerować swój, wybrałem drugą opcje. Czas pokaże czy dobrze zrobiłem. Jak ktoś chce mam numer do gościa ma wtryski po 1150 nowe.

Pytam tak z ciekawości ile za regenerację jednego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...