kristek1900 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Panowie, mój zecior odmawia posłuszeństwa Mam problemy z odpalaniem. Nie ważne czy zimny czy ciepły. Nowe świece żarowe + olej + filtry. Pali dopiero po kilkunastu sekundach. Objaw ,jak kiedyś nie nalałem ropy do nowego filtra, tak odpala za każdym razem. Po odpaleniu i zgaszeniu silnika , jak chcę od razu zapalić łapie z półobrotu. Odczekam ze 3 minuty , jest dalej to samo. Podjechałem do mechaniora, podłączył pod komputer - wyszedł błąd zaworu 109. Odłączył go i nadal na problemy z odpaleniem .Nie ma żadnych błędów ani objawów. Macie jakieś pomysły ??? Nie piszcie o logach , bo nie mam jak zrobić
dawid_sc Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 a czujnik temperatury cieczy chłodzącej odłącz sprawdź jest na króćcu wodnym kwadratowa kostka. ---------- Post dopisany at 11:26 ---------- Poprzedni post napisany at 11:25 ---------- a robiles moze cos z pompa wtryskowa albo rozrzad??? moze zly jest kat pompy wtryskowej
trepek Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Jak masz blad zaworu N109 to podlacz plus z aku na krotko do tego zaworu przed porannym rozruchem i zobacz jak bedzie odpalal. Jak odpali dobrze, to znak ze nie jest podawany prad z rana na niego. Jak bedzie odpalal tak jak zwykle to musisz ten zaworek wymienic. Tak wogole to skad jestes?
Tommy Gun Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Sprawdź kąt wtrysku w bloku 000 BS i podaj wartość z pozycji nr 2. Poluzuj nakrętki na wtryskach jak pojawia się problem niech druga osoba kręci a ty obserwuj czy paliwo jest od razu. Skontroluj stan wężyków przelewowych oraz czy nie ma jakiejś nieszczelności na pompie.
maq Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Poszukaj na forum tematów związanych z cofającym się paliwem.Wg. mnie właśnie w tym tkwi problem
kristek1900 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2013 Raczej tak szybko by się nie cofało. Kostkę niebieską od czujnika odłączałem, bez zmian. rozrząd nie był ruszany i nic w nim nie grzebałem. Pod 109 był prąd, sprawdzone żarówką. Jakieś inne pomysły ???
trepek Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Podmienic N109, skoro wyskoczyl blad.
kristek1900 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2013 Podmienic N109, skoro wyskoczyl blad. Zamówiłem, będzie na jutro. Zobaczymy czy się coś zmieni. Oby ---------- Post dopisany 18-12-2013 at 07:31 ---------- Poprzedni post napisany 16-12-2013 at 15:12 ---------- Zawór wymieniony na nowy zamiennik z FAE i d*pa. Bez zmian. Założyłem przezroczysty wężyk od filtra do pompy i lecą pęcherzyki powietrza. Tak ma być??? Czy to dopuszczalne???
trepek Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Założyłem przezroczysty wężyk od filtra do pompy i lecą pęcherzyki powietrza. Tak ma być??? Czy to dopuszczalne??? Nie. Ma isc tylko samo paliwo. Podmien filtr paliwa na taki jednoczesciowy, ktory posiada wejscie oraz wyjscie (czyli bez podgrzewacza) i zobacz czy dalej beda pecherzyki. Posprawdzaj opaski oraz gumowe weze w komorze silnika. Taki filtr: http://p.alejka.pl/i2/p_new/38/45/filtr-paliwa-filtron-pp-838-1_0_b.jpg
vp-tdi Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 dobry bajer jest motowanie filtra z corsy b diesla ,koszt 15zl .pasuje do audi tylko jest mniejszy .ja jak mialem ori filtr nawet boscha za 80zl to byly delikatne bombmelki a jak zalozylem ten od opla zero babli . i to najtanszy filtrona. moze pompa ma lzej i dlatego ?
kristek1900 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Ok . Spróbujemy z tym filtrem. Jednak chyba to coś z paliwem.Nic nie grzebałem ,oprócz wymiany zaworu 109 , po jakimś czasie (3-4dni) pali o wiele lepiej.
vp-tdi Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 ja dodatkowo mam podlaczony podgrzewacz paliwa i na vagu temp paliwa 60st C ,pali przez to o 0.3l mniej paliwa ,teraz w zime mnie wyszedł 5.6l ON miasto-wiocha
Daduś Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 tez mam podobny problem tylko u mnie z rana gdy się pierwszy raz pali to ciezko pali a potem juz normalnie, moze byc wina cofającego sie paliwa ?
vp-tdi Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 tez mam podobny problem tylko u mnie z rana gdy się pierwszy raz pali to ciezko pali a potem juz normalnie, moze byc wina cofającego sie paliwa ? jesli masz przezroczyste wezyki to mozesz zobaczyc czy ci sie cofa paliwo ,jak tak to zaworki zwrotne w pompie do wymiany, ja zalozylem z a80 b4 tdi ,bo te co mialem delikatnie przepuszczaly dodatkowo zawor zwrotny na pompie(na nastawniku ) tez wymienilem. najlepsze jest to ze jak te auto kupilem bylo na dworze troche zimno i z 2 obroty musial zrobic zeby odpalil. pozniej po wymianach jak wyzej odpalal od strzala a zaciekawilo mnie bo jak tak ładnie odpala to pewnie ktos nowe swiece żarowe wsadził a tu d*pa bo wszystkie spalone a odpala od strzała. po nowym roku dopiero kupie bo narazie na wieksze mrozy sie nie zapowiada.
kristek1900 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Założyłem przezroczysty wężyk od filtra do pompy i lecą pęcherzyki powietrza. Tak ma być??? Czy to dopuszczalne??? Nie. Ma isc tylko samo paliwo. Podmien filtr paliwa na taki jednoczesciowy, ktory posiada wejscie oraz wyjscie (czyli bez podgrzewacza) i zobacz czy dalej beda pecherzyki. Posprawdzaj opaski oraz gumowe weze w komorze silnika. Taki filtr: http://p.alejka.pl/i2/p_new/38/45/filtr-paliwa-filtron-pp-838-1_0_b.jpg Taki filtr zamontowany. Już pęcherzyki od strony filtra nie lecą. Ale po zgaszeniu silnika bąble powietrza cofają się z pompy. Pierwsze odpalenie właśnie z lekkim opóźnieniem, następne od strzała.Da radę coś z tym zadziałać???
rollek Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Pompa wtryskowa jest sucha ? Może uszczelki od nastawnika już dobrze nie trzymają
kristek1900 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Pompa wtryskowa jest sucha ? Może uszczelki od nastawnika już dobrze nie trzymają suchutka ---------- Post dopisany 13-01-2014 at 09:42 ---------- Poprzedni post napisany 05-01-2014 at 19:25 ---------- Problem powrócił jak bumerang. Nie jest to jednak wina cofającego się paliwa. Filtr wymieniony na ten z dwoma wyjściami. Od piątku coraz dłużej muszę kręcić ,aby odpalić. Coś z pompą ???
trepek Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Moze pompa domagac sie uszczelnienia. Moze zasyfiony smok w baku.
kristek1900 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Moze pompa domagac sie uszczelnienia. Moze zasyfiony smok w baku. Smok czyściłem w zeszłym roku - był zasyfiony. Puść na p/w czy dałbyś radę ogarnąć mi to w weekend i jakie koszta. Mam do Ciebie jakieś 150km , ale jestem gotów się poświęcić
grzegorzmen Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Moze pompa domagac sie uszczelnienia. Moze zasyfiony smok w baku. przecież przez sitko w zbiorniku w B5 to by komara przeciagło to jak go może zatkać , to nie jest gęsta siatka:facepalm:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się