ahmed34 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 [b6 bfb] Od jakiegos czasu auto traci moc na lpg. wydaje mi sie ze z 163 ktore powinien miec ma jakies 110. po przelaczeniu na benzyne po jakims czasie moc powraca, po wlaczeniu lpg po ok 15km znow brak mocy, nic nie szaprie, wszystko poza tym dziala super. blad na desce 0171 cos nie tak z mieszanka. wymienilem przeplywke i chwile chodzil ok ale objawy powrociły. rok auta 2004 bfb , 150000km. gaz od 30tys. stag 4 eco, reduktor zavoli, wtrysk ac ---------- Post dopisany 17-12-2013 at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany 16-12-2013 at 21:45 ---------- [b6 bfb]Od jakiegos czasu auto traci moc na lpg. wydaje mi sie ze z 163 ktore powinien miec ma jakies 110. po przelaczeniu na benzyne po jakims czasie moc powraca, po wlaczeniu lpg po ok 15km znow brak mocy, nic nie szaprie, wszystko poza tym dziala super. blad na desce 0171 cos nie tak z mieszanka. wymienilem przeplywke i chwile chodzil ok ale objawy powrociły. rok auta 2004 bfb , 150000km. gaz od 30tys. stag 4 eco, reduktor zavoli, wtrysk ac W takim razie proszę o jakiś namiar na jakigos mistrza świata od gazu na slasku. Dziękuję
zibione Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Stag 4 w wersji ECO nie jest dobrym wyborem do 1.8T, brakuje mu chociażby korekt po temperaturze. Da się to wyregulować ale musi być gość ogarnięty - regulacja po korektach sondy szerokopasmowej która w Twoim samochodzie jest zainstalowana. Na forum lpg polecają użytkownika DAVANTI, tutaj namiary Kontakt
jacek70 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Skoro problem jest tylko na lpg to jak najbardziej wskazana wizyta u kumatego gazownika.
Galetto Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Zavolak to też nie najlepszy wybór do turbo. Instalacja budżetowa... Co do błędu to: 16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean Czyli UBOGO nie jeździj tak bo szkoda głowicy. Jeżeli błąd nie pojawia się na PB to jak najbardziej wina LPG.
waskivw Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Cała instalacja to poprawki/przejrzenia , reduktor nie nadaje się do turbo , wtryskiwacze nie wiem jakie masz dokładnie bo podałeś tylko AC ( oby nie Valteki) sterownik przy porządnej regulacji może dać radę , choć tu przydały by się precyzyjne wtryskiwacze. Ewidentnie instalacja LPG rozjeżdża mapę PB , jak będziesz tak dalej śmigał to koszty naprawy będą sporo wyższe.
ahmed34 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 to jakie wtryski polecasz i jaki reduktor?
waskivw Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Hana/ Barracuda , reduktor min. AC czarny , Silver Turbo , albo nowość rynkową Romano który właśnie testuje i do 250 KM daje radę - cena nie najgorsza.
ahmed34 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 jakie te hany lub baracudu, reduktor ac czarny tylko do 150km a chce jakies program za wiecej niz 163km.
darko Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 jeśli listwa AC w czerwonym kolorze to jeszcze ujdzie,reduktor AC czarny obrobi do 180km a sterownik eco według mnie to trochę za mało do turbo,przydałby się co najmniej Stag 4+, jeśli Hana lub Barracuda to tylko pojedyncze na trójnikach,ale tutaj cena to już powyżej 400 zeta ---------- Post dopisany at 22:44 ---------- Poprzedni post napisany at 22:41 ---------- hana zielona lub złota-gold to jedno to samo
ahmed34 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 BARRACUDA 4cyl. KME ESGI STAG LPGTECH AGIS BR124P (3987937364) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. a cos takiego???
darko Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 jak chcesz powyżej 200km to już raczej AC czerwony ---------- Post dopisany at 22:46 ---------- Poprzedni post napisany at 22:45 ---------- wtryski ok ale szkoda auto szpecić taką listwą
waskivw Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Jak chcesz robić program to go najlepiej zrób przed poprawkami , wtedy dobierze się odpowiednie wtryski i reduktor . Sterownik niestety lichy , brak korekt - niestety ktoś zamontował bardzo budżetową instalację .
ahmed34 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 Y56 LISTWA WTRYSKOWA AC STAG W01 BFC 4-CYL 2OHM (3987474069) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
darko Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Y56 LISTWA WTRYSKOWA AC STAG W01 BFC 4-CYL 2OHM (3987474069) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. na teraz to już jest na granicy wydajności ale po programie będzie za słaba, co do nowych wtrysków i redka to zależy ile chcesz podkręcić
Łukasz13 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Y56 LISTWA WTRYSKOWA AC STAG W01 BFC 4-CYL 2OHM (3987474069) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. na teraz to już jest na granicy wydajności ale po programie będzie za słaba, co do nowych wtrysków i redka to zależy ile chcesz podkręcić Akurat ta listwa jest wydajna, nie wiem czy ją testowałes ze wydajesz takie opinie.
darko Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Y56 LISTWA WTRYSKOWA AC STAG W01 BFC 4-CYL 2OHM (3987474069) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. na teraz to już jest na granicy wydajności ale po programie będzie za słaba, co do nowych wtrysków i redka to zależy ile chcesz podkręcić Akurat ta listwa jest wydajna, nie wiem czy ją testowałes ze wydajesz takie opinie. masz rację że wydoli,Sam pisałem o czerwonej ale pod czaszką jakoś siedziała Mi niebieska
ahmed34 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 reduktor mam zavoli zeta s nibby do 250km
waskivw Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Tylko że zavoli nie nadaje się do silników turbo.
ahmed34 Opublikowano 16 Marca 2014 Autor Opublikowano 16 Marca 2014 co myslicie o zalozeniu kme silver turbo lub reduktor ac czerwony i wtryski ac czewrone? daja rade na ok 190-200km?
waskivw Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Program robisz ? bo od tego dużo zależy , jak nie to możesz zakładać jw. choć do wtryskiwaczy bym dołożył i zamontował Barracudy .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się