Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Problem z obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z obrotami(przy zimnym i cieplym silniku) --- Jak przygazuje i puszcze gaz to obroty nie sa stabilne - tzn wachają sie w zakresie 800-1200 obr(i tak przez pare sekund),po czym sie stabilizuja ,.

Podobna sytuacja ma miejsce jak rusze kirownicą.

Nie zawsze sie tak dzieje,ale jest to denerwujace.

Za wszystkie wskazówki z góry dziekuje.

Pozdrawiam

Sztandorek

temat !

by pre_pl

Opublikowano

Jak ruszasz kierwonicą na postoju , to normalne , że obroty skaczą

Opublikowano

Proponowałbym podpięcie pod VAGa. Prawdopodobnie przepustnica do wyczyszczenia i zaadaptowania. A silnik żwawy jest??

Opublikowano

a rozrząd masz dobrze ustawiny.ja tak miałem jak mi falowały,vag pokazywał czujnik halla i wszystkie cztery cylindry,w aso ustawili zapłon i rozrząd i jest ok.po prostu dwa czujniki sie ze soba nie stykały i z tego powstawało to falowanie.

Opublikowano

No to VAG będzie chyba nieunikniony :)

Opublikowano
No to VAG będzie chyba nieunikniony :)

Miałem podobnie. Wyskoczył komunikat po podłączeniu do kompa: błąd czujnika halla. Regulacja zapłonu - przestawienie aparatu znacznie pomogło teraz zjawisko występuje sporadycznie pewnie z innych przyczyn no ale auto przejechało już swoje...

Opublikowano

A u mnie były źle pozakładane rurki podciśnienia (niedociśnięte), mechanik tak powiedział.

Tylko że u mnie ten problem występował na zimnym silniku.

Opublikowano

hehe mam takie samo autko i ten sam problem :) tylko u mnie te wahania idzie odczuc tylko na wolnych obrotach na luzie, bo jak sie jedzie na biegu, przyspiesza itd to nie jest to w ogóle odczuwalne. I po podłączeniu tez wyskakuje bład czujnika halla. Mówicie, że trzeba aparat zapłony przestawić, a czy małe pęknięcie na kolektorze przy wydechu też może mieć na to wpływ? Ahh i jeszcze użytkownik sisi1977 napisal zeby ustawić rozrząd, na czym polega to ustawienie? pozdrawiam

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 16-01-2007, 22:49 ]

siemek, proszę przywitaj się najpierw w dziale Newbie (specjalnie po to stworzony)

Opublikowano

Chcę podziekowac za wszelkie informacje,zrobiłem tak jak mi wielu napisało.Podłaczyłem pod VAG i okazało sie ze nie dochodzila masa w instalacji do przeplowywomierza.

Całkowity koszt tej diagnozy i naprawy to 70zł,ale zadowolenie teraz z jazdy jest ogromne.

Wieksza moc

pozdrawiam. :D

Opublikowano
okazało sie ze nie dochodzila masa w instalacji do przeplowywomierza.

Całkowity koszt tej diagnozy i naprawy to 70zł,ale zadowolenie teraz z jazdy jest ogromne.

Czyli co zostało "naprawione" ? Rozwiń trochę dla potomnych ;)

Opublikowano

problem tkwił w instalacji,nie dochodziła masa do przepływomierza.Po podłaczeniu pod VAG byla informacja ze jest problem z przeplywomierzem,ze jest zwarcie z masa.Niestety nie byłem przy naprawie,wiec nic wiecej niewiem. :a4fan:

Opublikowano

Czesc! sztandorek gdzie pojechalesz z tymi obrotami ?Ja latam a4 avantem 1.8 bylem w serwisie Bursiaka w Łodzi po podłaczeniu pod VAG gośc stwierdził ze przepływomierz nie działa przeczyscił przepustnice próbował ja zadoptowac lecz to tez sie nie udało!Troche mnie zmartwił bo koszt przepustnici przepływomierza jest spory! Moze masz innego fachowca bo słyszalem ze przepustnice da sie regenerowac.

jesli macie jakies pomysły prosze o rade !

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano
przeczyscił przepustnice próbował ja zadoptowac lecz to tez sie nie udało

czemu się nie udało? Rozumiem, że w ogóle Vag nie chciał się komunikować z przepustnicą?

Opublikowano

VAG komunikował sie z przepustnica ,ale podobno do końca sie nie zaadoptowała !Dziwi mnie tez ze jesli przepływomierz nie działa nie pojawił sie zaden bład! :/

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano
Dziwi mnie tez ze jesli przepływimiez nie działa nie pojawił sie zaden bład!

wcale nie musi się pojawić.

Sprawa przepustnicy wydaje mi się dziwna bo jak już się skomunikował to nie widzę przeciwskazać żeby nie mógł jej zaadaptować... .

Opublikowano
ale podobno do końca sie nie zadoptowała

Może jej dokładnie nie wyczyścił?? Ja jak miałem brudną przepustnicę, to się oczywiście nie zaadaptowała. Podczas adaptacji powinno pisać najpierw "ADP RUN", a potem "ADP OK", albo "ADP ERROR". Nie ma innej możliwości... Wydaje mi się, że mógł też pomylić kanały i zamiast na 098 wszedł na np. 060.

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

jeśli natomiast w ogóle by się nie komunikował VAG to kłania się wymiana przepustnicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...