sztandorek Opublikowano 1 Stycznia 2007 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Mam problem z obrotami(przy zimnym i cieplym silniku) --- Jak przygazuje i puszcze gaz to obroty nie sa stabilne - tzn wachają sie w zakresie 800-1200 obr(i tak przez pare sekund),po czym sie stabilizuja ,. Podobna sytuacja ma miejsce jak rusze kirownicą. Nie zawsze sie tak dzieje,ale jest to denerwujace. Za wszystkie wskazówki z góry dziekuje. Pozdrawiam Sztandorek temat ! by pre_pl
Hugo Opublikowano 1 Stycznia 2007 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Jak ruszasz kierwonicą na postoju , to normalne , że obroty skaczą
adamq Opublikowano 1 Stycznia 2007 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Proponowałbym podpięcie pod VAGa. Prawdopodobnie przepustnica do wyczyszczenia i zaadaptowania. A silnik żwawy jest??
sztandorek Opublikowano 1 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 1 Stycznia 2007 silnik zwawy,ale jak jade to odczuwam te skoki obrotów,poprzez samoczynne przyspieszanie i zwalnianie.troche to dziwne
sisi1977 Opublikowano 1 Stycznia 2007 Opublikowano 1 Stycznia 2007 a rozrząd masz dobrze ustawiny.ja tak miałem jak mi falowały,vag pokazywał czujnik halla i wszystkie cztery cylindry,w aso ustawili zapłon i rozrząd i jest ok.po prostu dwa czujniki sie ze soba nie stykały i z tego powstawało to falowanie.
Viking Opublikowano 16 Stycznia 2007 Opublikowano 16 Stycznia 2007 No to VAG będzie chyba nieunikniony Miałem podobnie. Wyskoczył komunikat po podłączeniu do kompa: błąd czujnika halla. Regulacja zapłonu - przestawienie aparatu znacznie pomogło teraz zjawisko występuje sporadycznie pewnie z innych przyczyn no ale auto przejechało już swoje...
mot_kra Opublikowano 16 Stycznia 2007 Opublikowano 16 Stycznia 2007 A u mnie były źle pozakładane rurki podciśnienia (niedociśnięte), mechanik tak powiedział. Tylko że u mnie ten problem występował na zimnym silniku.
siemek Opublikowano 16 Stycznia 2007 Opublikowano 16 Stycznia 2007 hehe mam takie samo autko i ten sam problem tylko u mnie te wahania idzie odczuc tylko na wolnych obrotach na luzie, bo jak sie jedzie na biegu, przyspiesza itd to nie jest to w ogóle odczuwalne. I po podłączeniu tez wyskakuje bład czujnika halla. Mówicie, że trzeba aparat zapłony przestawić, a czy małe pęknięcie na kolektorze przy wydechu też może mieć na to wpływ? Ahh i jeszcze użytkownik sisi1977 napisal zeby ustawić rozrząd, na czym polega to ustawienie? pozdrawiam [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 16-01-2007, 22:49 ] siemek, proszę przywitaj się najpierw w dziale Newbie (specjalnie po to stworzony)
sztandorek Opublikowano 21 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2007 Chcę podziekowac za wszelkie informacje,zrobiłem tak jak mi wielu napisało.Podłaczyłem pod VAG i okazało sie ze nie dochodzila masa w instalacji do przeplowywomierza. Całkowity koszt tej diagnozy i naprawy to 70zł,ale zadowolenie teraz z jazdy jest ogromne. Wieksza moc pozdrawiam.
pre_pl Opublikowano 21 Stycznia 2007 Opublikowano 21 Stycznia 2007 okazało sie ze nie dochodzila masa w instalacji do przeplowywomierza.Całkowity koszt tej diagnozy i naprawy to 70zł,ale zadowolenie teraz z jazdy jest ogromne. Czyli co zostało "naprawione" ? Rozwiń trochę dla potomnych
sztandorek Opublikowano 22 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2007 problem tkwił w instalacji,nie dochodziła masa do przepływomierza.Po podłaczeniu pod VAG byla informacja ze jest problem z przeplywomierzem,ze jest zwarcie z masa.Niestety nie byłem przy naprawie,wiec nic wiecej niewiem.
bucz83 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Czesc! sztandorek gdzie pojechalesz z tymi obrotami ?Ja latam a4 avantem 1.8 bylem w serwisie Bursiaka w Łodzi po podłaczeniu pod VAG gośc stwierdził ze przepływomierz nie działa przeczyscił przepustnice próbował ja zadoptowac lecz to tez sie nie udało!Troche mnie zmartwił bo koszt przepustnici przepływomierza jest spory! Moze masz innego fachowca bo słyszalem ze przepustnice da sie regenerowac. jesli macie jakies pomysły prosze o rade !
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 27 Stycznia 2007 Opublikowano 27 Stycznia 2007 przeczyscił przepustnice próbował ja zadoptowac lecz to tez sie nie udało czemu się nie udało? Rozumiem, że w ogóle Vag nie chciał się komunikować z przepustnicą?
bucz83 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Opublikowano 27 Stycznia 2007 VAG komunikował sie z przepustnica ,ale podobno do końca sie nie zaadoptowała !Dziwi mnie tez ze jesli przepływomierz nie działa nie pojawił sie zaden bład! :/
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 27 Stycznia 2007 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Dziwi mnie tez ze jesli przepływimiez nie działa nie pojawił sie zaden bład! wcale nie musi się pojawić. Sprawa przepustnicy wydaje mi się dziwna bo jak już się skomunikował to nie widzę przeciwskazać żeby nie mógł jej zaadaptować... .
bucz83 Opublikowano 27 Stycznia 2007 Opublikowano 27 Stycznia 2007 dziwna sprawa musze podjechac do innego mechanika :!:
adamq Opublikowano 27 Stycznia 2007 Opublikowano 27 Stycznia 2007 ale podobno do końca sie nie zadoptowała Może jej dokładnie nie wyczyścił?? Ja jak miałem brudną przepustnicę, to się oczywiście nie zaadaptowała. Podczas adaptacji powinno pisać najpierw "ADP RUN", a potem "ADP OK", albo "ADP ERROR". Nie ma innej możliwości... Wydaje mi się, że mógł też pomylić kanały i zamiast na 098 wszedł na np. 060.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 28 Stycznia 2007 Opublikowano 28 Stycznia 2007 jeśli natomiast w ogóle by się nie komunikował VAG to kłania się wymiana przepustnicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się