Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cyrk z wolnymi obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak tak dalej będą wychodzić usterki to współczuje, ale tak jak piszą najpierw zrób kolektor.

Ja w swoim tylko olej zmieniam "thank god" :wink:

btw.

te silniki 2.6 da się już kupić po 250zł-300zł :grin:

Opublikowano

telepanie w okolicach mowisz drzwi to zobacz czy nie masz czasem luzu na tej wewnetrznej klamce tam jest sprezynka w niej one sie wyrabiaja i strasznie wkur... na dziurach. Moze tez masz gwinty jak ja wiec daje duzo do zrozumienia ze sztywne zawieszenie :). Mowisz silniki 250-300zl tylko co z tego jak to moze byc ecu ;pp moj dzis zostanie w warsztacie bo akurat wolniejszy dzien jest i bede mogl cos pomodzic.

Opublikowano
sony dark a sprawdzałeś u siebie jak z tym szarpaniem na wyższych obrotach??

no niestety ale są, niby wydaja się troszkę mniejsze ale są

Opublikowano

tak zapytam was cos bo widze ze nie macie gazu zobaczcie pod autem od strony pasazera czy przewody od paliwa nie macie zagniecione na wejsciu scianki grodziowej:)

Opublikowano

No ja akurat mam gaz

Opublikowano

ja też na podtlenku śmigam :)

---------- Post dopisany at 12:12 ---------- Poprzedni post napisany at 12:09 ----------

no sony dark dlatego wlaśnie myślę nad linką bo u mnie powyżej trzech tysięcy nie szarpie

tylko w tym jednym zakresie plus minus tyle że dobitnie ;/

spróbuje potraktować linkę wd40 jeśli by się przycinała to może coś mi to powie

a u reszty jaka jest zależność między szarpaniem a obrotami?

panowie??

Opublikowano

ja w sobote odłączyłem kompa i wziołem na dwa dni do domu, po czym go dzisiaj podłączyłem, zrobiłem przywrócenie ustawień fabrycznych oraz nastawy podstawowe. Moc jakby wróciła, ale szarpania pozostały. Coś jest na rzeczy z tym kompem, przynajmniej z mocą która wróciła. Ja wiem, że reset zrobiłem, ale wcześniej tak robiłem i nic (oczywiście nie odpinłem kompa za każdym razem, teraz chciałem spróbować).

Opublikowano

Bo w tych silnikach najlepszym resetem jest odpięcie aku , potem adaptacja silnika krokowego i jazda .

Moc wróciła , ale jak masz np. lpg źle wystrojone to znowu moc odjedzie w siną dal i tak w kółko .

Panowie nie chce być złośliwy , ale miałem kilka audi z tym silnikiem z manualem z automatem w quattro i ośce i takie cyrki jak opisujecie to pierwsze słyszę , jak można rok czasu walczyć z szarpaniem ? Aż mnie korci żeby wziąć od któregoś z was takie zepsute auto i się przekonać czy faktycznie problem tkwi w aucie , czy np. w kiepskiej jakości częściach jakie montujecie do tych samochodów bądź naprawy są wykonywane nie profesjonalnie.

Opublikowano

co do lpg to byłem już po takiej operacji na sprawdzeniu gadają że jest dobrze. Chyba, że mnie w konia robia.

Opublikowano

Majster to chociaż przejechał się z laptopem , zebrał nowe mapy,czy tylko podpiął i tak powiedział.

Opublikowano

no niestety tylko podpiął

Opublikowano

Ja miałem w tamtym roku ustawiane mapy benzyny, a niedawno jeżdziłęm na sprawdzenie jeszcze raz i wszystko ok jest . Moc mam, bo z 220 konnym 1.8t kumpla się biorę często i aż tak nie odstaje w du...ie. Jak miał serie czyli 180km, to szliśmy łeb w łeb:wink: Tak więc u mnie ma problemów z mocą. Po za tym szarpaniem silnik pancerny. Nigdy mnie nie zawiódł i mimo 325tys przelotu mruczy aż miło.

Źeby jeden z nas tak miał, to rozumiem, jakieś wadliwe części, niedopatrzenie itd... Ale ile osób ma ten problem. Po iluś tys km coś się po prostu zaczyna sr**. Może to komp, może coś innego? W tym jest problem.

Opublikowano
no niestety tylko podpiął

Proponuję zmienić gazmena :wink: Tak się nie sprawdza instalacji , pan powinien wykasować obie mapy , odbyć jazdę na PB w celu zebrania nowej i drugą jazdę na LPG i jeżeli mapy będą się pokrywać , odchyłki są w normie wtedy może powiedzieć że jest OK , ale to zajmuje chwilę.

Co do szarpań podstawą jest sprawny układ WN (świece , cewka , kable , moduł zapłonowy ) , dobrze wyregulowana instalacja LPG ( ona też może powodować szarpnięcia )

Druga ważna sprawa to szczelny dolot ( kolektor ssący , odmy , sprawny eżektor , sprawny zaworek serwa , pokrywa komory korbowej pod kolektorem ssącym )

Jeżeli te w/w macie pewne , wtedy trzeba szukać w ustawieniu rozrządu (na blokady !!! ) czujnik położenia wału korbowego , czujnik położenia wałka rozrządu , tps , czujniki temp. silnika i dolotu , sondy lambda itd.

Panowie to jest jeden z prostszych silników , nie ma bata żeby to nie jeździło poprawnie jak słupek zdrowy, kompa wziąć na stół pod lupę i szukać zimnych lutów , 95% uszkodzeń elektroniki to właśnie one , poprawić i jazda .

Pozdrawiam i do dzieła

Opublikowano

ale ezektora to nie ma.chyba w 2.6 mam tez takie szarpania. ale tylko po rozruchu. postoi kilka chwil i odjezdzam bez szarpania. dodam ze jak jest cieplo szarpanie nie wystepuje.

Opublikowano

Eżektor jest jak jest automat :wink: bynajmniej w A6 , podałem elementy przykładowo , czyli wszystko co ma wpływ na ciśnienie/podciśnienie w kolektorze , proszę za słówka nie łapać :wink:

Olo Wrocek masz już namiastkę tego co koledzy opisują i co czekasz aż polecą poduchy silnika , ja bym się przyjrzał właśnie układowi WN tym bardziej że piszesz że jak jest ciepło to szarpania brak , a dlaczego ???

Bo jak ciepło to jest sucho , nie ma wilgoci , nie ma przebić .

Pozdro

Opublikowano

Ja mam ezektor. Może miałem swapa robionego:decayed:

Opublikowano

Gaz to trzeba umieć wyregulować po zebraniu dobrej mapy benzynowej i zrobieniu adaptacji w jeździe jak ja. Mam obok siebie odcinek autostrady bezpłatnej 6-7 km i tam odbywała sie regulacja pod rożnym obciążeniem aż do pełnej mocy :) ale to jest problem ktory sie może ciagnąć 2 tygodnie może miesiąc a nie rok :)

Dużo jeżdzę tym autem i nie mam takich problemów.

Opublikowano

Dokładnie jak pisze kolega post wyżej , najlepiej jeszcze zapiąć AFR i stroić WOT , tylko podstawą jest sprawny silnik na PB !!!

Opublikowano

Co do uszczelniania kolektora... Nie wiem jak część z was to robiła, ale przydałoby się wymienić uszczelki między kolektorem a blokiem i uszczelkę w samym kolektorze.

Opublikowano
Co do uszczelniania kolektora... Nie wiem jak część z was to robiła, ale przydałoby się wymienić uszczelki między kolektorem a blokiem i uszczelkę w samym kolektorze.

Ja wymienilem wszystkie ale rozebralem wczoraj poraz setny kolektor i dzis bede skladal wiec sie okaze co moze byc do tego te sondy zmienie to na pb musi byc ok . Poduchy mowilem wymienilem wszystkie jakie tylko sa oraz cale zawieszenie z lozyskami w piastach nawet i przegubami oraz hamulcami wiec ;p Moze ta moja A4 chce zebym pod nia lezał;p hahahah Wczoraj mialem sharana 1.9tdi co mechanicy nie mogli ustawic pompowtrysku przez miesiac;p a zrobilem go w 2 godziny wiec inne sie da a mojego sie nie da;p dzis opisze cos wiecej bo bedzie cos wiadomo :) A z LPG to jezdzilem po trasie z kompem itd musze wymienic filtr bo juz chyba syfu nałapał .

---------- Post dopisany at 08:58 ---------- Poprzedni post napisany at 08:56 ----------

Chlopaki tak jeszcze dopisze Waskivw dopisał wiele rzeczy napewno ktore przeoczone sa przez nas . Wiec do dzieła jak cos wiekszosc nr moj ma to dzownic i jakos moze cos razem wspolnie dojedziemy tego

:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...