michalm320 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Zastanawiam się czy tak powinno być, czy to celowa zagrywka producenta czy też coś jest nie tak. Otóż Moja B6 ma zawieszenie 1BE i prawa strona (pasażera) stoi niżej od lewej o około 1,5cm (równe, utwardzone podłoże). Jak wsiądę za kierownicę (ważę ok 110kg) to prawie się wyrównuje, różnica jest ok 0,5cm. Auto się świetnie prowadzi, jest stabilne pomimo balonów 15", nic nie puka, nie skrzypi, nie trzeszczy, nie piszczy itp., ogólnie nie ma się do czego doczepić. Zastanawiam czy to nie jest zrobione celowo z racji tego że najczęściej jeździ tylko sam kierowca i żeby zachować stabilność podczas jazdy właśnie jedna strona jest niżej a wyrównuje się poza zajęciu miejsca kierowcy. Jaką macie wiedzę w tej kwestii?
michalm320 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2014 Żadna sprężyna nie pękła ? Przyglądałem się im podczas wymiany opon ale nic nie zauważyłem
gcienki Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 a koła przednie na wprost stoją. Kiedyś to sprawdzaliśmy na trzech samochodach. Przy skręconych kołach samochód przechylony nieco na stronę skręcenia
DanekPL Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 jak bedziesz wymienial jeszcze raz koła to wsadz reke do spreżyn i poszukać na górze lub dole srezyny pęknieć. z regóły na pierwszym zwoju pęka. ja tez sie zastanawialem czemu moja jest lekko w lewo przechylona zaczalem nawet snuć teorie ze bardziej zawias sie zużył no bo kierowca siedzi po lewej stronie a tu przy wymianie klocków w lewym tyle okazalo się że pierwszy zwój na dole sprężyny jest urwany a nie bylo widać bo sie schował w kielichu amora dodatkowo jak#gcienki pisze jak masz na skreconych kołach to i przechył jest
michalm320 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 Przechył jest na kołach na wprost. Muszę jeszcze raz się przyjrzeć tym sprężynom, może faktycznie jest pęknięta.
staniek Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Jak już będziesz oglądał sprężyny, to sprawdź sobie jakie mają oznaczenie barwne, może ktoś coś namieszał? Pozdro
michalm320 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Kolory patrzyłem przy wymianie kół. Są te same po obu stronach. Jedynie przód z tyłem się różnią
wojtas9292 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 podjedź na stacje wjedź na trzepaki może amor jeden jest w sporo gorszej kondycji ... albo zwyczajnie naciśnij wóz z jednej i z drugiej strony tez wyczujesz.. czy któras znacznie miększa...albo zauwazysz czy nie buja sie czasem 3 dni xD miałem podobnie w golfie III tez był krzywy xD... a na stacji wyszło lewa 80% prawa 53% pomimo pewnego prowadzenia ( przy ludzkiej jeżdzie do ok 110)
michalm320 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 Auto kupiłem na początku grudnia i robiłem zerowy przegląd (auto osobiście kupiłem w Niemczech). Wszystkie 4 amory miały po 74%. Do 200km/h jedzie stabilnie. Nie wiem jak przy większych prędkościach bo nie miałem okazji sprawdzić.
dracus6662 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 może poprostu była peknięta i ktoś z innej wrzucił przed sprzedaża , jest siadnięta mocniej i jak wsiądziesz to lewa z tyłu tez siądzie troszkę i się wyrównuje :naughty:
michalm320 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Temat się wyjaśnił. Jednak była pęknięta sprężyna od góry, jakieś 1,5 zwoja. Oprócz efektów wizualnych żadnych negatywnych zmian.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się