Gwerty Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Mam audi z pazdziernika wiec chyba immo jest 3 generacji ;/A ten licznik no spoko tylko ze fisa ma czyli znowu duzo roboty ;/ Warsztat mam do zgrania immo z kluczykiem, weźmie pewnie z 200 zł za 2 kluczyki. Czyli szczerze mówiąc jestem w d*pie ;p Tanio się tego nie da zrobić ;p ---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 21:16 ---------- Kolega ma taki, ceni 200 zł podpasuje do mnie ? Będzie trzeba tylko pływak zmienić tak ? A co z fisem, nic nie bedzie pokazywał czy co ? https://imageshack.com/i/10ju9oj po przekładce z poł fisa na full fis nie bedzie pokazywał kilku funkcji. wywali kilka komunikatów pomaranczowych, ale je ogarniesz mostkując odpowiednie piny do masy, pamietaj ze zakładając fis wypadało by dołożyć manetkę do tego. ale jak nie zalezy ci na fisie i wogołe niechcesz grzebać to szukaj poł fisa najlepiej vdo z b5
bediks Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Mam audi z pazdziernika wiec chyba immo jest 3 generacji ;/A ten licznik no spoko tylko ze fisa ma czyli znowu duzo roboty ;/ Warsztat mam do zgrania immo z kluczykiem, weźmie pewnie z 200 zł za 2 kluczyki. Czyli szczerze mówiąc jestem w d*pie ;p Tanio się tego nie da zrobić ;p ---------- Post dopisany at 21:26 ---------- Poprzedni post napisany at 21:16 ---------- Kolega ma taki, ceni 200 zł podpasuje do mnie ? Będzie trzeba tylko pływak zmienić tak ? A co z fisem, nic nie bedzie pokazywał czy co ? https://imageshack.com/i/10ju9oj to z a6 widze, jak go tak podlaczysz bez niczego to wywalac bedzie na zmianiae w górnym panelu fisa spalona zarówke, brak plynu spryskiwaczy i bład swiatel stopu chyba , to mozna zalatwic dodajac 3 kostke która jest w takim liczniku i zapodac odpowiednie piny do masy, jak je zmasujesz, top wtedy górna czesc fisa bedzie czarna no chyba ze podlaczysz radio ori to tam ma pokazywac to samo co na radiu, bez podlaczenia manetki w reszcie fisa bedzie pokazywac normalnie temp powietrza na srodku a na dole ile km pozostalo do przejechania na tym co masz w baku, dopiero jak podlaczysz manetke to bedziesz mógl zmieniac funkcje takie jak srednie spalanie, chwilowe, srednia predkosc , jednak nalezy Cie ostrzec ze znam przypadek ze licznik od a6 w a4 pokazywał otwarta klape bagaznika , ciezko bylo to ogarnac poniewaz otwarcie drzwi i bagaznika w a4 jest przekazywane poprzez przekaznik a w a6 poprzez moduł komfortu, jesli bedziesz mial pecha to bedzie to ciezko ogarnac, no i pływak trzeba zmienic , mówie jesli nie masz kogos kto umie grzebac we wsadach liczników uprzedzajac pytanie pewnie twoje poznijesze, automat, manual nie ma znaczenia z jakiego auta pochodzi licznik, kwestia kodowania w vagu
Salin92 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 dzięki wielkie za porady kurde cenią się te liczniki ... A może taniej by wyszło żebym swój oddał do regeneracji czy coś, jest w ogóle takie coś ? Zajmuję się ktoś tym ? Mozę tylko trzeba procesor wymienić w liczniku albo silniczek ? Da się jakoś zdiagnozował co się dokładnie zepsuło w liczniku ? Vag nic nie wykrywa ;/ Przy przyśpieszaniu wskazówka od prędkościomierza "dryga" jakby chciała iść do góry ale tak jakby coś ją blokuje ;/ ---------- Post dopisany at 19:09 ---------- Poprzedni post napisany at 19:02 ---------- Ciekawy patent, ciekawe czy działa , trochę po za tematem ;p ---------- Post dopisany at 21:17 ---------- Poprzedni post napisany at 19:09 ---------- Dziś przez przypadek znalazłem na internecie stronę Naprawa licznikow i wyswietlaczy Audi BMW Mercedes Renault Skoda - cala Polska Napisałem do nich maila "Znalazłem Panstwa filmik na youtube i mam pytanie. Otóż w moim Audi A4 B5 1,9 TDI z 2000r. padł prędkościomierz. Wszystko inne działa tylko prędkość nie jest pokazywana ( km liczy) Zastanawiam się nad kupnem licznika. Ale wolał bym zostać ze swoim Czy Państwa firma mogła by mi pomóc w naprawie mojej usterki ? W załączeniu linki na których jest pokazany licznik oraz jego oznaczenia." Dostałem maila zwrotnego "Witam Panie Krzysztofie, Licznik jak najbardziej jest do uratowania - wymiana silniczka powinna pomóc. Koszt takiej naprawy to 150zł + 20 zł za ewentualną przesyłkę zwrotną w przypadku naprawy wysyłkowej. Na naprawę oczywiście 2 letnia gwarancja. Licznik od dostarczenia paczki w ciągu maksymalnie 2 dni wyjdzie od nas do Pana, najczęściej jest to dzień następny po otrzymaniu przesyłki. W paczce poza licznikiem oczywiście faktura/paragon oraz gwarancja." Myślę że to najlepsze rozwiązanie, 170 zł to jeszcze nie jest tak dużo i pomijam koszty kodowania kluczyka z immo Co myślicie o tej firmie ? Korzystaliście z jej usług ? Pozdrawiam
bediks Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Widzisz krótko na forum jesteś to i musisz jeszcze dużo czytać bo to z klimatronikiem wiadomo od dawna , szczególnie przydatny jest kanał 49 gdzie pokazuje dokładnie temp cieczy co do stopnia Wracając do naprawy, ja też się bujalem jak i wielu innych z tym jeagerem, naprawisz ten silniczek a może się okazać ze to jednak procesor a jego naprawa z wymiana to ok 300 zł, jak Ci się jeszcze nie zepsuł to napewno Cię to czeka, vdo nigdy nic nie klękają, nawet się nie zastanawiaj tylko szukaj pełnego fisa , ale wybór należy do Ciebie
maq Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Zmieniaj na pełny fis Ja się dwa lata woziłem z uje..bym Jagerem i nigdy nie wiedziałem ile mam paliwa ( tyle szczęścia że kontrola rezerwy działała normalnie ) Po wymianie na pełny FIS wpieniałem się tylko na siebie z jednego powodu: " Dlaczego tak późno" potem ori radio podłączenie tego pod fis i od roku się nie mogę nacieszyć zegarami
Salin92 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 Wysłałem w poniedziałek, na środę doszedł licznik a dzis go dostałem ;D Bardzo polecam tą stronkę i firmę naprawaliczników.pl Profesjonalna firma , bardzo miły kontakt z klientem. Szybka i profesjonalna naprawa. W liczniku okazało się ze był połamany plastik w silniczku prędkościomierza Koszt naprawy 170 zł z przesyłką ( paczka bardzo dobrze zapakowana, wyłożona styropianem i chrupkami flipsami ;p ). Gwarancja 2 lata + paragon. Jestem zadowolony z naprawy
simsonek Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Mam pytanie odnosnie licznika w Audi A4 1999r. Nie działa mi ABS i nie swieci sie kontrolka, nie zapala sie tez kontrolka od poduszek, immo i ładowania. Rozebralem licznik i okazalo sie ze licznik VDO z 1997r siedzi a powinien Jaeger chyba . Czy to mozliwe że licznik ze starszej wersji nie obsługuje tych kontrolek i przez to nie dziala abs a licznik tego nie sygnalizuje ?
Salin92 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2014 A Audi skąd było ściągane, kupowane ? Niemcy czy Francja ? Z tego co wiem liczniki Jaegera były montowane w większości w autach z Francji.
simsonek Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Niemcy, ale brat miał tez z niemiec i ma Jaegera.
konrdaw111 Opublikowano 29 Lipca 2014 Opublikowano 29 Lipca 2014 Witam, Dziś zakupiłem drugie audi a4 1.9 tdi 90 KM Moje pytanie jest odnośnie licznika posiadam aktualnie licznik wyglądu audi 80 napis VDO w zegarach ktoś grzebał licznik i obrotomierz oszukuje temperatura cały czas 60 o C, czy można założyć jakiś nowszy bez fisa?? załączyłem przykładowe zdjęcie Czy licznik od anglika można założyć do normalnej wersji? Jak to jest z immo w roczniku 95r Proszę o radę bo jednak bym wymienił licznik od nowszego typu. Pozdr
dawidd3 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Witam, Podbijam temat, pacjent to A4 B5 z 1995r, immo w ECU wyłączone. Kolega kupił licznik od modelu poliftowego A4 B5, na liczniku widnieje data produkcji 22/12/2004 nr 8D0920900M, producent to Jaeger, 1/2 FISa. Nie pasują kostki, kostki z licznika dawcy posiada, dysponuje ktoś danymi jak to połączyć żeby działało? Edit. Udało mi się odnaleźć tutorial, przepraszam za kłopot.
konrdaw111 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Kupiłem licznik oryginalny jaki powinien być w starej a4, ale miedzy czasie miałem licznik od anglika benzyny Wniosek taki: -licznik od anglika pasuje tylko mało czytelny jest blat km/h -licznik od benzyny do diesla też pasuję obr pokazuję idealnie sprawdzałem z VAGiem, a świece żarową wkładamy na przewodzie tak jak w dieslu Uwaga na licznik po lifcie inne kostki Pozdrawiam
pk12975 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Opublikowano 15 Sierpnia 2014 Potwierdzam w pełni słowa kol. Salin92. Też miałem problem z licznikem Jaegera made in France, psia ich mać. Autko mam z grudnia 2000 (po VIN'ie już 2001r.). Jestem z okolic Kielc i tu zonk jak miejscowi elektroniczni aborygeni zaczeli mnie spławiać o ten licznik. Jeden gada kup se drugi licznik, przekoduje się. Drugi chciał procka na siłe wywalać, bo TTTM. Znalazł się 1 Jaeger w Krakowie za chyba 850 zeta, używka z gw. rozruchową czyli nie chora kasa jak dla mnie). Zaznaczam, że problem był gruby bo licznik zamierał całkowicie, a jak już działał to tylko prędkościomierz. Poszperałem w sieci i znalazła się stronka www.naprawaliczników.pl. Ludzie konkretni, fachowcy, zajmujący się tylko licznikami i to bardzo wielu marek. Koniec końców okazało się, że mam uszk. 3 silniczki (temp., waha i obrotek) + przelutowanie lutów na płycie (łącznie ze stabilizatorem chyba) a sam procesor był zdrowy. Całość to 600 zł + przesyłka. Wysłałem w poniedziałek, we wtorek dzwonią co jest, mówią ile i czemu tak drogo. Po akceptacji ze strony inwestora działają i odsyłaja jeszcze we wtorek. W środę jest. Ja osobiści odsyłałem po jakimś mies. na poprawkę bo temp. pokazywał za wysoką, w stos. do klimatronika. Naprawa na gwarancji. Za każdym razem podpinam i odpalam. Tak więc śmiało mogę polecić firmę Autoelektronika Andrzej Bieniek z Żor. Daja radę. Pozdrawiam.
bediks Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Za 300 zł miałbyś pelny fis vdo, no ale jak Ci nie szkoda było 600 a i tak pewnie nie długo procek padnie
Sebastiano87 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Najlepszy to VDO ale pół fis z dodatkowymi zegarami czyli temp. oleju i ładowania alternatora. 1. nie wkurza Cie spalona żarówka. 2. nie masz spalania i dobrze bo nie jedziesz jak oferma, nie zamulasz turbiny patrząc czyt. bijac rekordy niskiego spalania. 3. nie masz wypalonych lini w fisie. 4. mam taki u siebie i go cenie 5. Jest to rarytas i cieżko dostać czyt. kupić taki licznik w takiej wersji.
bediks Opublikowano 16 Sierpnia 2014 Opublikowano 16 Sierpnia 2014 No to najfajniesza opcja jeśli nikomu nie chce się bawić w kabelki Ja kupiłem pełny fis vdo z idealnym fisem za 200 zł, licznik z 2004 r , chyba ktoś kiedyś w serwisie sobie wymienił
pk12975 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Może i byłby za 300 VDO full FIS. Troche mnie okoliczności cisnęły bo miałem przegląd za pasem, a z opadniętymi wskazówkami żaden diagnosta nie puści (uczciwy diagnosta) a w tym czasie jak na złość nie bylo żadnego sprawnego licznika za rozsądną kase, choć przeorałem alledrogo wzdłuż i w poprzek. A tak poza tym nie jestem specjalnie za cudowaniem i udziwnianiem auta, poza elementami niezbędnymi w użytkowaniu i bezpieczeństwie.
Banan Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Kupiłem A6 z padniętym Jeagerem ( nie działał obrotomierz i temperatura no i sam licznik z 2006 roku chyba czyli tez wymieniany) - jak zobaczyłem ceny za naprawę to mi szczena opadła więc wymiana na Full FIS: - licznik z idealnym FIS z A6 300 zł z szarą kostką ( poliftowy z ringami 400-450 ) - w jednej paczce manetka pod Fisa i od razu tempomat ( z wtyczkami i kawałkiem wiązki ) - 100 zł - elektryk wyciągnięcie pinu z Jeagera - 40 zł Reszta - własna praca - bezcenna Stary licznik poszedł na graty dostałem w sumie 90 zł Więc uważam że nie warto bawić się naprawę tych liczników
ganjaq Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) Kupiłem A6 z padniętym Jeagerem ( nie działał obrotomierz i temperatura no i sam licznik z 2006 roku chyba czyli tez wymieniany) - jak zobaczyłem ceny za naprawę to mi szczena opadła więc wymiana na Full FIS: - licznik z idealnym FIS z A6 300 zł z szarą kostką ( poliftowy z ringami 400-450 ) - w jednej paczce manetka pod Fisa i od razu tempomat ( z wtyczkami i kawałkiem wiązki ) - 100 zł - elektryk wyciągnięcie pinu z Jeagera - 40 zł Reszta - własna praca - bezcenna Stary licznik poszedł na graty dostałem w sumie 90 zł Więc uważam że nie warto bawić się naprawę tych liczników Powiedzcie czy jak mam u siebie licznik vdo z ful fis 99' ale z analogiem zegarem a chciałbym z a6 c5 założyć z cyfrowym i białym podświetlaniem to watro i jak się to ma z przerabianiem kostki (nie mam szarej) czy da się w pełni uruchomić licznik, czy problem ze wskazaniami paliwa jest do ogarnięcia i jakie inne problemy wystąpią Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez ganjaq
bediks Opublikowano 21 Sierpnia 2014 Opublikowano 21 Sierpnia 2014 w pierwszym poscie cala esencja wiedzy http://a4-klub.pl/index.php?/topic/5854-all-b5-efekt-wymiany-licznika-na-fis/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się