Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Licznik VDO zamiast JAEGER w Audi A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kanał 50 może być widoczny tylko w aucie , ale żaden vag com go nie widzial , dopiero polskim vagiem udało mi się zaadaptować licznik.

Jak wymieniasz ecu to procedura jest ta sama.

Opublikowano (edytowane)

Kanał 50 może być widoczny tylko w aucie , ale żaden vag com go nie widzial , dopiero polskim vagiem udało mi się zaadaptować licznik.

Jak wymieniasz ecu to procedura jest ta sama.

A jak to zrobiłeś polskim vagiem? Tak samo przez kanał 50 itd?

Edytowane przez marcin_franz
Opublikowano

tak dokładnie , i sprawdzone u 3 osób gdzie vag-com nie widział 50 kanału

Opublikowano

tak dokładnie , i sprawdzone u 3 osób gdzie vag-com nie widział 50 kanału

Jeszcze tylko zapytam, którą masz wersję polskiego vaga?
Opublikowano

Chyba 4.9 - nie pamiętam używałem go 3-4 razy bo to straszne g.....

Opublikowano (edytowane)

Witam panowie, mocno sie nie udzielam na forum tylko czytam :) ale nadszedl czas sie wkoncu zapytac bo nie moge znalesc konkretnej odpowiedzi.

Mianowicie mam A4 b5 1.8T APU z 99 r. No i problem z fisem i z wskazowka voltomierza . Fis nie pokazuje zadnej informacji tylko kest podswietlony na czerwono no a wskazowka voltomierza pokazuje mi ladiwanie na na full gdzie sprawdzalem ze jest 14. No i mam pytanie mam okazie kupic licznik od a6 c5 1.8T z 2001 roku i tak sie zastamawiam czy podejdzie do mnie ten licznik z a6 to VDO a ja mam zaje....go jaegera. Jakie by byly problemy oprpcz wskaznika paliwa? Z gory dziekuje za wyrozumialosc jesli nie trafilem z temat :) akurat tutaj

Zegar mam cyfrowy i immo w liczniku.

Edytowane przez wujekkostek
Opublikowano

Ogólnie wystarczy przerobić wsad i paliwo będzie pokazywać prawidlowo. W tym albo przyszłym tygodniu będę miał liczniki do a4 vdo więc możemy się dogadać

Opublikowano

Nie będzie również regulacji podświetlenia ponieważ w a6 nie ma potencjometra w liczniku, oraz nie będzie wyświetlał otwartych poszczególnych drzwi.

Opublikowano

Witam.

Może ktos potwierdzić czy takie zegary http://allegro.pl/audi-a4-b5-2-5-tdi-00r-lift-licznik-nawi-trzemeszn-i5806624547.html

podejdą w miejsce Jeagera? Rocznik auta 2000

Tylko zadzwoń i zapytaj się czy fis dobrze wyświetla, bo za te pieniądze powinien być w bdb stanie.

Opublikowano

No właśnie z fisem to jest jedna wielka niewiadoma.

Dzisiaj wziąłem na próbę na szrocie licznik od angola. Miał być sprawny wyświetlacz a tu lipa, połowa linii nie działa. Jeszcze chciała za niego 250zł. Dobrze że mogę oddać.

Opublikowano

No wlasnie dlatego zamierzam od A6 wsadzic bo tam problemu z tym niema chyba ze Fazi cos bedzie mial:))

Opublikowano

No wlasnie dlatego zamierzam od A6 wsadzic bo tam problemu z tym niema chyba ze Fazi cos bedzie mial:))

Poszlo pw

Opublikowano (edytowane)

Panowie, znajomy zmienil licznik z vdo na uknsi, wiadomo problem z kontrolka airbag. Wszedzie na forum pisza o konwerterze z diod tranzystora i rezystorow. A posiada kots schemat jak dokladnie to podlaczyc. Jest to a4 b5 96r.

Edytowane przez damian475
Opublikowano (edytowane)

panowie czy taki licznik jak w linku podejdzie do a4 b5 1999rok 1,9 tdi przed lift??wiem ze podświetlanie będzie nadal czerwone ale skala na prędkościomierzu bardziej mi się podoba niż w przed liftach

nie będzie problemu z immo??u mnie w liczniku nie ma.wtyczki podejdą czy trzeba będzie przerabiać??no i czy jest jakaś różnica między 2,5 tdi a 1,9tdi??

http://allegro.pl/audi-a4-b5-96-01-licznik-zegary-1-9tdi-i6001136913.html

lub ewentualnie ten:
http://allegro.pl/audi-a4-b5-2-5-tdi-licznik-zegary-4b0919860n-eur-i5822689018.html#thumb/2

Edytowane przez dawid018
Opublikowano

Podejdą ale trzeba zmienić wtyczki

Jak już tak chcesz zmieniać to wsadzaj poliftowe z białym podświetleniem i pełnym fisem.

Z immo broblemu nie będzie bo masz po za licznikiem.

Jedynie dioda będzie mrugać ale wystarczy ją wylutować.

Nie ma znaczenia cz 1.9 cz 2.5

Po prostu zmieniasz kodowanie.

Opublikowano

ja mam taki licznik:

http://allegro.pl/licznik-zegary-audi-a4-b5-1-9-tdi-8d0919033a-i6007244674.html


Jak już tak chcesz zmieniać to wsadzaj poliftowe z białym podświetleniem i pełnym fisem.

kabelkologia mnie przeraża.poza tym to auto do przemieszczania się z punktu A do B więc takie bajery jak fis mi nie potrzebne :D

Opublikowano

Koledzy mam również ten problem *brat) licznik to jager pół fis od b5 99/2000 prędkosmciomierz spadł pod stan zero i paliwo przekłamuje co należ yzrobić ? na jaki licnzik można to wymienić co z immo?? mam pół fis ktoś doradzi

Mam doslownie ten sam problem. :/ czyli widze ze lepiej pelnego fisa kupic + manetke. Lecz ja takie pytanie mam czy ktos nie majacy w tym doswoadczdnia poradzi sobie z wymiana?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...