TERRORYM Opublikowano 26 Lutego 2017 Opublikowano 26 Lutego 2017 Witam ktoru wtrysk leje 1 czy 3? Jaka koncowka musi byc do awx?
kamil-vag Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 @TERRORYM Poczytaj / przeanalizuj ten temat i sam dojdziesz co i jak: https://a4-klub.pl/topic/382742-diagnostyka-pompowtrysków-vag-comvcds/
facien1 Opublikowano 27 Lutego 2017 Opublikowano 27 Lutego 2017 witam, proszę o analizę logów dynamicznych, mam podobny problem z odpalaniem na zimnym a także dużo palihttp://vaglog.pl/log-023_013_003_A41Z8m.html
marky2552 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Miesiąc temu wymieniane pompki dziś problem powraca na 2 cyl. Wartosc 2.99 i trzepie silnikiem i dymi na 3 cyl. Wartośc 1.40 reszta poniżej wartości 1.00. Wykryto brak spalania na cyl. Drugim to samo miałem miesiąc temu pompki wymienione spokój był i teraz znow to samo już 2 razy pompki były robione Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
RumJanek Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Witam ktoru wtrysk leje 1 czy 3? Jaka koncowka musi byc do awx? Tak, czy inaczej 1 i 3 są rozjechane trochę. Niedługo będzie szykować się ich regeneracja lub naprawa. Jeśli nie ma uporczywych objawów na nich i nie chcesz ich robić, dokoncz je ale już w między czasie rozglądając się za nowymi. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 To może warto wiązkę sprawdzić i kompresję ? Albo tak wychodzi regeneracja...
marky2552 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Miesiąc temu wymieniane pompki dziś problem powraca na 2 cyl. Wartosc 2.99 i trzepie silnikiem i dymi na 3 cyl. Wartośc 1.40 reszta poniżej wartości 1.00. Wykryto brak spalania na cyl. Drugim to samo miałem miesiąc temu pompki wymienione spokój był i teraz znow to samo już 2 razy pompki były robione Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu TapatalkaKtoś coś ?Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
kamil-vag Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Miesiąc temu wymieniane pompki dziś problem powraca na 2 cyl. Wartosc 2.99 i trzepie silnikiem i dymi na 3 cyl. Wartośc 1.40 reszta poniżej wartości 1.00. Wykryto brak spalania na cyl. Drugim to samo miałem miesiąc temu pompki wymienione spokój był i teraz znow to samo już 2 razy pompki były robioneTo może warto wiązkę sprawdzić i kompresję ? Albo tak wychodzi regeneracja...
marky2552 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 To cos jest nie tak już 3 raz bym regenerował. Kompresje jak sprawdzić ? I wiązke ?Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
RumJanek Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 A powiedz proszę, jakie paliwo lejesz i gdzie tankujesz? Bo może to być też wina złego paliwa i kończy szybko wtryski... Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
marky2552 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Na orlenie ekodiesel czasem verve bo najbliżej 15 km czasem na shellu ale to trza jechać troche jak na shellu to power nitro plus Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
RumJanek Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Orlen kiedyś nie miał złego diesla, krakowskie MPK na tym jeździło, teraz to nie wiem, paliwo może mieć znaczenie chociaż nie koniecznie u ciebie skoro piszesz ze wtryski 3x robione. Może mają dość i regeneracja już nie pomaga na długo? Fajnie by było gdybyś miał od kogoś na podmiany, wiedział byś czy to wtryskow wina. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
marky2552 Opublikowano 1 Marca 2017 Opublikowano 1 Marca 2017 Orlen kiedyś nie miał złego diesla, krakowskie MPK na tym jeździło, teraz to nie wiem, paliwo może mieć znaczenie chociaż nie koniecznie u ciebie skoro piszesz ze wtryski 3x robione. Może mają dość i regeneracja już nie pomaga na długo? Fajnie by było gdybyś miał od kogoś na podmiany, wiedział byś czy to wtryskow wina. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu TapatalkaZ tego co zauważyłem to synchro wałka skacze ma -1.7 za chwile -2.2 czasem -2.8. Może wałek się kończy ?Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Musashi Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 pasek albo napinacz, jak już zawsze skacze, przeciętnie ok. 0,6 st.
marky2552 Opublikowano 3 Marca 2017 Opublikowano 3 Marca 2017 pasek albo napinacz, jak już zawsze skacze, przeciętnie ok. 0,6 st. Jakieś logi wam zrobić?? Ściągałem pokrywe dziś i wałek jest taki sobie Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
BoskiEnrike Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Witajcie, wymieniałem świeżo wałek i szklanki w związku z tym że się niemiłosiernie wytarł (zaczęło się od kiepskiego odpalania i mułowatości zanim załączyło się turbo), przy okazji pokusiłem się o sprawdzenie pompowtrysków - w linku poniżej raport z badania każdej sztuki.https://drive.google.com/drive/folders/0B6e5U1jjt1HMbWhRS1pWTlZWZ1E?usp=sharing Pytanie: czy ktoś ogarnia taki raport? Ja tylko dowiedziałem się że 1 z nich jest dobry, reszta już niby nadaje się do regeneracji ale póki co odstraszyła mnie cena takiej usługi - krzyknęli 800zł od sztuki. Silnik poskładany, co do dynamiki jest o niebo lepiej niż było, zobaczymy jak z odpalaniem na zimnym. Jeśli ktoś byłby w stanie powiedzieć coś więcej o stanie moich pompek to będę bardzo wdzięczny.
czachapll Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 U mnie korekcja na 4 cyl leci z 0.70 do 1.40 po włączeniu klimy. Dlaczego tak jest?
kamil-vag Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 Większe obciążenie silnika to i większa dawka paliwa musi być podana...
czachapll Opublikowano 18 Maja 2017 Opublikowano 18 Maja 2017 No tak ale żeby korekcja aż o tyle szła w górę? Mam pompki po regeneracji i nie wiem czy tak ma być
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się