zwalowy Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 gdzie kupic?(allegro nie ma)wystarczy mi najtanszy bo nie dla mnie,byle pasowal bez ZADNYCH prowizorycznych i innych przerobek(nie od diSla).....bede tez wdzieczny o podanie nr tej czesci... p.s. idzie zima wiec swir quattro sie znow zalacza:) klaniam sie
sawul Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 ORYG.ZAWÓR CIŚNIENIA EGR N75 1.8 T 058906283C ŁÓDŹ (3868813307) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. A jest chyba taki szukasz.
zwalowy Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 ooooooo dokladnie o taki chodzi.....z tym ze to drogi oryginal a znalazlby gdzies zamiennik? ktos zapyta "drogi"...owszem drogi bo dac 200zl za jakis totalnie nic nie warty badziew to lekka przesada ale jak sie nie znajdzie to znajomek kupi tego pytanie z innej beczki-kat polozenia przepustnicy/zakres mozliwosci czy jakos tak...jakies sugestie?(myta benzyna ekstr w srodku,mam tu na mysli oczywiscie przeslone i przelot
OLI_B5 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 jak nowy za drogi to kup uzywke... I czy totalnie nic nie warty badziew to bym się sprzeczał bo jednak swoją funkcje musi pełnic
zwalowy Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 mam na mysli to z czego jest zrobiony i zasade jego dzialania(banau),zwykla cewka a jaka funkcje pelni to wiem...z uzywka bywa roznie...woli nowy...nawet najtanszy ale nowy:D
Marc!n Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Czasem lepiej ori używkę niż nowy słabej jakości. Ten totalnie nic nie warty badziew steruje pracą turbiny.. przy niesprawnym n75 tracimy przyjemność z jazdy TB Przepustnica adaptowana po czyszczeniu?
zwalowy Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 wiem co ten zaworek robi...nie widzialem uzywek na allegro...podobno tej co mam znaczy linkowej nie trzeba adoptowac czy jakos tak ---------- Post dopisany at 10:21 ---------- Poprzedni post napisany at 10:20 ---------- Zaloz MACa, zapomnisz co to N75 MACa??? WTF?
Dev Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Allegro, nr aukcji 3840833206 Trzeba tylko koncowki dokupic
wampir1988 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Jeśli jest podpięta kostka do niej to trzeba robić adaptacje. Przekręć kluczyk i posłuchaj czy coś w niej brzęczy jeśli tak to konieczna jest adaptacja po czyszczeniu. Prosta sprawa aku odpiąć na minutę, podłączyć, przekręcić kluczyk i czekać aż przestanie brzęczeć następnie wyłączyć zapłon i zapalić i gotowe Wysłane z mojego GT-I9300
zwalowy Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 Jeśli jest podpięta kostka do niej to trzeba robić adaptacje. Przekręć kluczyk i posłuchaj czy coś w niej brzęczy jeśli tak to konieczna jest adaptacja po czyszczeniu. Prosta sprawa aku odpiąć na minutę, podłączyć, przekręcić kluczyk i czekać aż przestanie brzęczeć następnie wyłączyć zapłon i zapalić i gotoweWysłane z mojego GT-I9300 sprawdze:) ---------- Post dopisany at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ---------- Allegro, nr aukcji 3840833206Trzeba tylko koncowki dokupic kompletnie nwm oco chodzi....wyjasnij ---------- Post dopisany at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany at 11:01 ---------- ORYG.ZAWÓR CIŚNIENIA EGR N75 1.8 T 058906283E (3872525376) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. bedzie dobry?(zainstalowany nie ma tych lapek bo jest srodkowym krcem wkladamny w odme a nie przykrecony) ---------- Post dopisany at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany at 11:15 ---------- juz niewazne-kupilem:P jak podepne to dam znac czy dziala prawidlowo
Łukasz13 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Nie chce cie martwic to jest n75 do 1.8t ale od innego typu silnika nie wiem czy z poprzecznego czy innego, ale prawdopodobnie bedzeisz miał problem z montażem bo normalnie w audi to nie ma tam tych ' skrzydełek ' metalowych a i wyjścia rurek w troche inna strone są.
zwalowy Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 skrzydelka to odetne.....ale czy roznia sie kolejnoscia?bo jak nie to zaden klopot
Łukasz13 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkKM5-DWjcFZJPZj32gwT8Q5LNLHywX_b2A3WHD0NsTHrrnhZiOA widzisz różnice? wtyczka będzie od dołu będzie cięzko ją podłoczyć, oczywiście można wyciągnąc ten plastikowy trójnik obrócic i skleic go w innej pozycji:wink: tylko czy sens kupywania n75 żeby go rozbierać.
zwalowy Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 napewno nie bede rozwalac zaworku!!!!miejsca mam sporo bo montowany jest na odmie...a kabel nie jest zabronione przedluzyc..proste pytam tylko czy kolejnosc wyjsc taka sama?
Łukasz13 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Dobra spoko nie karze Ci go rozwalać, zobaczysz jak przyjdzie, kolejność taka sama gruby króciec w dolot ( on nie jest na odmie montowany) ten równoległy do niego do gruszki, a ostatni do wyjścia z turbiny.
zwalowy Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 Dobra spoko nie karze Ci go rozwalać, zobaczysz jak przyjdzie, kolejność taka sama gruby króciec w dolot ( on nie jest na odmie montowany) ten równoległy do niego do gruszki, a ostatni do wyjścia z turbiny. daam koledze znac jak bedzie dzielac ---------- Post dopisany at 18:03 ---------- Poprzedni post napisany at 16:47 ---------- Jeśli jest podpięta kostka do niej to trzeba robić adaptacje. Przekręć kluczyk i posłuchaj czy coś w niej brzęczy jeśli tak to konieczna jest adaptacja po czyszczeniu. Prosta sprawa aku odpiąć na minutę, podłączyć, przekręcić kluczyk i czekać aż przestanie brzęczeć następnie wyłączyć zapłon i zapalić i gotoweWysłane z mojego GT-I9300 niestety nie pomoglo...... 16505 Czujnik położenia przepustnicy zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY ktos???cos???cokolwiek?
TyBucu Opublikowano 20 Stycznia 2014 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Przepustnica ci zdycha. Jeżeli po adp dalej wywala błąd. Rozkręć przepustnice, po boku w mechanizmie masz czujnik położenia jałowego, przeczyść go dokładnie, jak mocno zasyfiony to użyj bardzo drobnego papieru sciernego.
zwalowy Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2014 Przepustnica ci zdycha. Jeżeli po adp dalej wywala błąd.Rozkręć przepustnice, po boku w mechanizmie masz czujnik położenia jałowego, przeczyść go dokładnie, jak mocno zasyfiony to użyj bardzo drobnego papieru sciernego. kiedy odkrecilem podczas czyszenia dekiel od elektroniki wszystko wygladalo czyszciuusienko...wolalem wtedy nie dotykac nic...ktory do dokladnie czujnik?najlepiej obrazek...dziekuje za zainteresowanie ---------- Post dopisany at 18:13 ---------- Poprzedni post napisany at 18:11 ---------- Dobra spoko nie karze Ci go rozwalać, zobaczysz jak przyjdzie, kolejność taka sama gruby króciec w dolot ( on nie jest na odmie montowany) ten równoległy do niego do gruszki, a ostatni do wyjścia z turbiny. nie zgadzam sie.....jest montowany na odmie.....wlasnie wymienilem na ten zamowiony i pracuje prawidlowo tzn tak samo jak ten wczesniejszy......hmmm teraz przyszla kolei na DV(upustowy?)
TyBucu Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zdjęcią niestety nie mam. Dobierasz się do elektroniki w przepustnicy i masz tam "ruchomą część, względem klapy przepustnicy". Część ta, na zamknietej klapie opiera się o kawałek metalu, czyli czujnik biegu jałowego. Najlepiej zanim rozbierzesz i zadasz sobie trudu, podepnij vaga i sprawdź czy czujnik reaguje na każde zamknięcie i otwarcie przepustnicy prawidłowo. (kanał 60) Jeżeli z czujnikiem wszystko okej, sprawdź potencjometr. Tutaj masz ładnie opisane jak to zrobić: Zdiagnozowanie przepustnicy Audi a4 99r 1.8 benzyna - elektroda.pl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się