Skocz do zawartości
IGNOROWANY

n75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

gdzie kupic?(allegro nie ma)wystarczy mi najtanszy bo nie dla mnie,byle pasowal bez ZADNYCH prowizorycznych i innych przerobek(nie od diSla).....bede tez wdzieczny o podanie nr tej czesci...

p.s. idzie zima wiec swir quattro sie znow zalacza:)

klaniam sie

Opublikowano

ooooooo dokladnie o taki chodzi.....z tym ze to drogi oryginal a znalazlby gdzies zamiennik?

ktos zapyta "drogi"...owszem drogi bo dac 200zl za jakis totalnie nic nie warty badziew to lekka przesada ale jak sie nie znajdzie to znajomek kupi tego

pytanie z innej beczki-kat polozenia przepustnicy/zakres mozliwosci czy jakos tak...jakies sugestie?(myta benzyna ekstr w srodku,mam tu na mysli oczywiscie przeslone i przelot

Opublikowano

jak nowy za drogi to kup uzywke... I czy totalnie nic nie warty badziew to bym się sprzeczał bo jednak swoją funkcje musi pełnic :wink:

Opublikowano

mam na mysli to z czego jest zrobiony i zasade jego dzialania(banau),zwykla cewka

a jaka funkcje pelni to wiem...z uzywka bywa roznie...woli nowy...nawet najtanszy ale nowy:D

Opublikowano

Czasem lepiej ori używkę niż nowy słabej jakości.

Ten totalnie nic nie warty badziew steruje pracą turbiny.. przy niesprawnym n75 tracimy przyjemność z jazdy TB :wink:

Przepustnica adaptowana po czyszczeniu?

Opublikowano

Zaloz MACa, zapomnisz co to N75

Opublikowano

wiem co ten zaworek robi...nie widzialem uzywek na allegro...podobno tej co mam znaczy linkowej nie trzeba adoptowac czy jakos tak

---------- Post dopisany at 10:21 ---------- Poprzedni post napisany at 10:20 ----------

Zaloz MACa, zapomnisz co to N75

MACa??? WTF?

Opublikowano

Allegro, nr aukcji 3840833206

Trzeba tylko koncowki dokupic

Opublikowano

Jeśli jest podpięta kostka do niej to trzeba robić adaptacje. Przekręć kluczyk i posłuchaj czy coś w niej brzęczy jeśli tak to konieczna jest adaptacja po czyszczeniu. Prosta sprawa aku odpiąć na minutę, podłączyć, przekręcić kluczyk i czekać aż przestanie brzęczeć następnie wyłączyć zapłon i zapalić i gotowe

Wysłane z mojego GT-I9300

Opublikowano
Jeśli jest podpięta kostka do niej to trzeba robić adaptacje. Przekręć kluczyk i posłuchaj czy coś w niej brzęczy jeśli tak to konieczna jest adaptacja po czyszczeniu. Prosta sprawa aku odpiąć na minutę, podłączyć, przekręcić kluczyk i czekać aż przestanie brzęczeć następnie wyłączyć zapłon i zapalić i gotowe

Wysłane z mojego GT-I9300

sprawdze:)

---------- Post dopisany at 11:01 ---------- Poprzedni post napisany at 10:59 ----------

Allegro, nr aukcji 3840833206

Trzeba tylko koncowki dokupic

kompletnie nwm oco chodzi....wyjasnij

---------- Post dopisany at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany at 11:01 ----------

ORYG.ZAWÓR CIŚNIENIA EGR N75 1.8 T 058906283E (3872525376) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

bedzie dobry?(zainstalowany nie ma tych lapek bo jest srodkowym krcem wkladamny w odme a nie przykrecony)

---------- Post dopisany at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany at 11:15 ----------

juz niewazne-kupilem:P

jak podepne to dam znac czy dziala prawidlowo

Opublikowano

Nie chce cie martwic to jest n75 do 1.8t ale od innego typu silnika nie wiem czy z poprzecznego czy innego, ale prawdopodobnie bedzeisz miał problem z montażem bo normalnie w audi to nie ma tam tych ' skrzydełek ' metalowych a i wyjścia rurek w troche inna strone są.

Opublikowano

skrzydelka to odetne.....ale czy roznia sie kolejnoscia?bo jak nie to zaden klopot

Opublikowano
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkKM5-DWjcFZJPZj32gwT8Q5LNLHywX_b2A3WHD0NsTHrrnhZiOA widzisz różnice? wtyczka będzie od dołu będzie cięzko ją podłoczyć, oczywiście można wyciągnąc ten plastikowy trójnik obrócic i skleic go w innej pozycji:wink: tylko czy sens kupywania n75 żeby go rozbierać.
Opublikowano

napewno nie bede rozwalac zaworku!!!!miejsca mam sporo bo montowany jest na odmie...a kabel nie jest zabronione przedluzyc..proste

pytam tylko czy kolejnosc wyjsc taka sama?

Opublikowano

Dobra spoko nie karze Ci go rozwalać, zobaczysz jak przyjdzie, kolejność taka sama gruby króciec w dolot ( on nie jest na odmie montowany) ten równoległy do niego do gruszki, a ostatni do wyjścia z turbiny.

Opublikowano
Dobra spoko nie karze Ci go rozwalać, zobaczysz jak przyjdzie, kolejność taka sama gruby króciec w dolot ( on nie jest na odmie montowany) ten równoległy do niego do gruszki, a ostatni do wyjścia z turbiny.

daam koledze znac jak bedzie dzielac

---------- Post dopisany at 18:03 ---------- Poprzedni post napisany at 16:47 ----------

Jeśli jest podpięta kostka do niej to trzeba robić adaptacje. Przekręć kluczyk i posłuchaj czy coś w niej brzęczy jeśli tak to konieczna jest adaptacja po czyszczeniu. Prosta sprawa aku odpiąć na minutę, podłączyć, przekręcić kluczyk i czekać aż przestanie brzęczeć następnie wyłączyć zapłon i zapalić i gotowe

Wysłane z mojego GT-I9300

niestety nie pomoglo......

16505 Czujnik położenia przepustnicy zakres/możliwości

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

ktos???cos???cokolwiek?

Opublikowano

Przepustnica ci zdycha. Jeżeli po adp dalej wywala błąd.

Rozkręć przepustnice, po boku w mechanizmie masz czujnik położenia jałowego, przeczyść go dokładnie, jak mocno zasyfiony to użyj bardzo drobnego papieru sciernego.

Opublikowano
Przepustnica ci zdycha. Jeżeli po adp dalej wywala błąd.

Rozkręć przepustnice, po boku w mechanizmie masz czujnik położenia jałowego, przeczyść go dokładnie, jak mocno zasyfiony to użyj bardzo drobnego papieru sciernego.

kiedy odkrecilem podczas czyszenia dekiel od elektroniki wszystko wygladalo czyszciuusienko...wolalem wtedy nie dotykac nic...ktory do dokladnie czujnik?najlepiej obrazek...dziekuje za zainteresowanie

---------- Post dopisany at 18:13 ---------- Poprzedni post napisany at 18:11 ----------

Dobra spoko nie karze Ci go rozwalać, zobaczysz jak przyjdzie, kolejność taka sama gruby króciec w dolot ( on nie jest na odmie montowany) ten równoległy do niego do gruszki, a ostatni do wyjścia z turbiny.

nie zgadzam sie.....jest montowany na odmie.....wlasnie wymienilem na ten zamowiony i pracuje prawidlowo tzn tak samo jak ten wczesniejszy......hmmm teraz przyszla kolei na DV(upustowy?)

Opublikowano

Zdjęcią niestety nie mam.

Dobierasz się do elektroniki w przepustnicy i masz tam "ruchomą część, względem klapy przepustnicy". Część ta, na zamknietej klapie opiera się o kawałek metalu, czyli czujnik biegu jałowego.

Najlepiej zanim rozbierzesz i zadasz sobie trudu, podepnij vaga i sprawdź czy czujnik reaguje na każde zamknięcie i otwarcie przepustnicy prawidłowo. (kanał 60)

Jeżeli z czujnikiem wszystko okej, sprawdź potencjometr.

Tutaj masz ładnie opisane jak to zrobić:

Zdiagnozowanie przepustnicy Audi a4 99r 1.8 benzyna - elektroda.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...