Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem przy odpalaniu A4 B5 97 1.8 125km B+G

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jeśli masz gaz sekwencje i problem pojawia się po dłuższym postoju to trzeba by sprawdzić czy reduktor lub wtryski nie popuszczają gazu w kolektor ssący

Opublikowano

Pierwsze pytanie, ile masz benzyny w baku?

Opublikowano

tak 1/4 baku

---------- Post dopisany at 19:24 ---------- Poprzedni post napisany at 18:52 ----------

darko czy można to w jakiś prosty sposób sprawdzić ? nie ukrywam że jestem zielony...

Opublikowano

Aby sprawdzić czy nie puszcza gazu odpal auto i niech pochodzi na benzynie. Gdy przełączy na gaz to wtedy przełącz na benzynę . Następnie zgaś silnik i zdejmij wąż gazowy ten co idzie do listwy wtryskowej . Tak zostaw do drugiego dnia .Rano próbuj palić , jeśli odpali szybko to znak że reduktor puszcza . Według tego schematu ja sprawdzałem u siebie . Reduktor puszczał . Powodzenia.

Opublikowano

jak auto przełączy się na gaz to je zgaś i zdejmij cienki wężyk ten który idzie z reduktora do kolektora,zdejmij go przy kolektorze i końcówkę wsadź do szklanki z wodą,jak robią się bańki to znaczy że redek popuszcza gaz w kolektor,stąd problemy z odpaleniem,tak samo możesz zrobić z wtryskami jeśli masz zamontowane w listwie,pościągać wężyki przy listwie nałożyć na końcówki wtrysków jakieś inne wężyki i je do wody,

a jak nie chcesz się w to bawić to zdejmij wąż gazowy z listwy wtryskowej i cienki wężyk z reduktora i rano odpal auto,jeśli odpali normalnie to wtedy możesz pobawić się w sprawdzanie co popuszcza gaz

Opublikowano

sprawdż czujnik ten który steruje sanniem a najlepiej podepnij wag prawdę powie:hi:

Opublikowano

U mnie ten problem jest tego typu, że jak mam mało paliwa to długie kręcenie występuje, a jak doleje z 10L benzyny to wszystko ok. Wyczytałem gdzieś, że cofa mi sie paliwo do baku, gdy jest go mało. Wtedy dłużej trwa, żeby doleciało do silnika.

Opublikowano