Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem przy odpalaniu A4 B5 97 1.8 125km B+G


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jeśli masz gaz sekwencje i problem pojawia się po dłuższym postoju to trzeba by sprawdzić czy reduktor lub wtryski nie popuszczają gazu w kolektor ssący

Opublikowano

Pierwsze pytanie, ile masz benzyny w baku?

Opublikowano

tak 1/4 baku

---------- Post dopisany at 19:24 ---------- Poprzedni post napisany at 18:52 ----------

darko czy można to w jakiś prosty sposób sprawdzić ? nie ukrywam że jestem zielony...

Opublikowano

Aby sprawdzić czy nie puszcza gazu odpal auto i niech pochodzi na benzynie. Gdy przełączy na gaz to wtedy przełącz na benzynę . Następnie zgaś silnik i zdejmij wąż gazowy ten co idzie do listwy wtryskowej . Tak zostaw do drugiego dnia .Rano próbuj palić , jeśli odpali szybko to znak że reduktor puszcza . Według tego schematu ja sprawdzałem u siebie . Reduktor puszczał . Powodzenia.

Opublikowano

jak auto przełączy się na gaz to je zgaś i zdejmij cienki wężyk ten który idzie z reduktora do kolektora,zdejmij go przy kolektorze i końcówkę wsadź do szklanki z wodą,jak robią się bańki to znaczy że redek popuszcza gaz w kolektor,stąd problemy z odpaleniem,tak samo możesz zrobić z wtryskami jeśli masz zamontowane w listwie,pościągać wężyki przy listwie nałożyć na końcówki wtrysków jakieś inne wężyki i je do wody,

a jak nie chcesz się w to bawić to zdejmij wąż gazowy z listwy wtryskowej i cienki wężyk z reduktora i rano odpal auto,jeśli odpali normalnie to wtedy możesz pobawić się w sprawdzanie co popuszcza gaz

Opublikowano

sprawdż czujnik ten który steruje sanniem a najlepiej podepnij wag prawdę powie:hi:

Opublikowano

U mnie ten problem jest tego typu, że jak mam mało paliwa to długie kręcenie występuje, a jak doleje z 10L benzyny to wszystko ok. Wyczytałem gdzieś, że cofa mi sie paliwo do baku, gdy jest go mało. Wtedy dłużej trwa, żeby doleciało do silnika.

Opublikowano

po pierwsze to VAG może to być czujnik temp. w blokach pomiarowych do sprawdzenia, jeżeli nie posiadasz VAG-a to zakup sobie na allegro kabelek za 50 zł na pewno szybko się zwróci :) dodatkowo jak ci kolega darko napisał zrób tylko że albo ściągnij mu wężyk na noc, albo zakręć LPG na butli wypal cały LPG z układu dopóki silnik nie przeskoczy na PB i tym sposobem będziesz miał pewność czy LPG jest winne czy nie bo ściągnięciem wężyka sprawdzisz tylko reduktor a zakręceniem LPG i wypaleniem sprawdzisz i reduktor i wtryski :)

Opublikowano

Sprawdze może dziś i dam wam znać jak poszło. Póki co dziękował

---------- Post dopisany at 05:37 ---------- Poprzedni post napisany at 05:31 ----------

"a zakręceniem LPG i wypaleniem sprawdzisz i reduktor i wtryski :)" ok ale jak poznamy czy jest to wina reduktora czy wtryskow lub obu?

Opublikowano

wtedy odkręcisz i zobaczysz jak odłączysz wężyk od kolektora i odpali to reduktor jak nie pomoże to wtryski, ale przez zakręcenie zawęzisz poszukiwania bo jak pokaże że LPG to będziesz szukał tylko przy LPG, moim zdaniem tak jest prościej :) Ale możesz zrobić jak kolega darko napisał szklanka z wodą i czekasz na bąbelki :) To już zależy od ciebie i tak sprawdzisz i tak sprawdzisz :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...