ruks Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Na tą dolegliwość polecam zmianę biegu z równych obrotów, najskuteczniejsze i najtańsze rozwiązanie Czyli w praktyce rozpędzamy furę na 1 do np 2500 obr po czym odejmujemy trochę gazu tak aby obroty i prędkość przestały wzrastać i po 2-3 sekundach tak jadąc wciskamy sprzęgło i dajemy 2
Tommy Gun Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 gdzieś na forum passata pisali ,że do a4 -synchronizator 2 biegu dostępny jest tylko w ASO i koszt ok. 1500 PLN - heh-jeśli to prawda to nieźle go sobie cenią... a tak pozatym - mi też lekko haczy przy pierwszych zmianach na dwójke gdy jest zimno-, swoją drogą -dziwne ,że to tylko te synchronizatory 2 biegu niedomagają... pewnie jakaś wada fabryczna Około 150 zł
bartek1605 Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 wymiana samego hamulca nic nie da jeśli przesuwka jest już wyrobiona, dopiero wymiana tych dwóch elementów przyniesie efekt czyli płynne wrzucanie biegu
samekgsx550 Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2014 I jak tam koledzy ktoś ma jakieś nowe info ? ---------- Post dopisany 01-04-2014 at 21:41 ---------- Poprzedni post napisany 09-03-2014 at 12:47 ---------- Tak sobie myślę że może jest to kwestia regulacji mechanizmu zmiany biegów. Sam naprawiam str. 145 ?
Kraker Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Pewnie wszystko po trochu ma na to wpływ. W końcu nasze (moja) auta mają kilkanaście lat i ok. 300tys km przebiegu... Ja ostatnio zauważyłem, że u mnie "dwójka" nie jest idealnie w linii prostej do "jedynki". "Dwójka" jest troszkę bliżej prawej strony. Przyzwyczaiłem się do takiej zmiany i wtedy się nie haczy.
samekgsx550 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Problem rozwiązany w moim przypadku. Jeśli ktoś zainteresowany to pisać PW
goldi Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 To co to za tajemnica nie możesz tutaj napisać może się czegoś nowego nauczymy ;-)
Mauros88 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Napisz tu dla potomnych co bylo powodem i jak sobie ztym poradziles
samekgsx550 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Postanowiłem wymienić olej zgodny z G 052 911 A1/A2. W ASO za ori. zaśpiewali sobie 185zł/L Od znajomego dowiedziałem się, że fabrycznie auta są zalewane olejem firmy FUCHS. Na alledrogo nie chciałem ryzykować z podróbą . Okazuje się że olej ten można kupić w AGROMIE za 49zł/L Na odwrocie butelki znajduje się nasz specyfikacja G 052 911 A1/A2. FUCHS SINTOFLUID 75W80. Gdzie kupić ?: Fuchs-Oil PL Biegi wchodzą zdecydowanie lżej.Niebo a ziemia z tym co było wcześniej. Zaś dwójka haczy minimalnie, tylko przy pierwszym wbiciu. Po paru minutach jazdy wchodzi jak w masełko. Wcześniej się z nią siłowałem bez przerwy. Już nawet ruszałem z 2 biegu. Poprzednio był zalany valvoline durablend 75w90. Tutaj możecie poczytać na innych forach : Zobacz temat - Seat Exeo-ciko wchodz biegi na zimnym silniku Olej do skrzyni biegów G052911A1/A2, norma VW 501.50 [Archiwum] - Passat forum
Imhotet Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 do jeszcze napisz ile litrów wchodzi do skrzyn chodz pewnie jest roznica 5/6 biegowa.. a moze sie myle ?
goldi Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Według mnie wchodzą ci biegi lepiej bo jest ciepło przyjdzie zima i będzie to samo u mnie teraz też wchodzi drugi bieg lepiej
samekgsx550 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Jazda przed i po zmianie dla sprawdzenia różnicy.Zmiana oleju trwała ok 20 min. W tym czasie mocno nie mogła się zmienić temperatura.
vp-tdi Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 a u mnie takie rzeczy sie nie dzieje i w 1z i w afn. a olej to chyba raczej ori ,przynajmniej ja jak je mam to nic nie robilem ,jedynie co to synchro slychac to juz wolałbym zeby sie chaczyly biegi
mazinho250 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Witam. Ja również mam problem z haczeniem drugiego biegu na zimnym silniku po rozgrzaniu jest w miarę ok. oraz problem z jedynką i wstecznym, a mianowicie na zimno wchodzą DOBRZE a po dłuższej jeździe ciężko je wrzucić. Z jedynką jest taki myk, że jak samochód się toczy to gładko wchodzi a ze wstecznym to już trzeba delikatnie się naszarpać. Mechanik powiedział że do wymiany dwumas sprzęgło. Co to może być?
Tobike Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Docisk sprzęgła już niedomaga, sprawdź jeszcze czy jak na rozgrzanym silniku ciężko wchodzą po wyłączeniu silnika też tak będzie.
mazinho250 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 na nieodpalonym wszystko gładko wchodzi czyli wygląda n to że docisk
POWER-KRIS Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Ja wsteczny wrzucając popuszczam sprzęgło i w połowie sam ładnie wskakuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się