Dev Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Okladzina moze bycmocniejsza reszta jest taka sama Mogles robic od razu jednomasa
marys Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 Powiem wam tak jak założyłem temat z byt dużo chętnych w podpowiedziach jaki i radach nie było, teraz gdy mam założone każdy mówi mogłeś to mogłeś tamto mogliście szybciej mówić co i jak teraz już temat zamknięty! zmieniłem na jakie zmieniłem i trudno
Łukasz13 Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Jak juz ktoś napisał seria + chip spokojnie chodzi na serii.
NoWay Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) Witam, podłącze się do tematu. Z racji tego, że w moim 1.8T ANB prawdopodobnie skończył się dwumas i z tego, że planuje podnieść w nim trochę moc z seryjnego 150 KM chciałbym wymienić sprzęgło na troche mocniejsze. Podniesienie mocy nie będzie póki co jakieś znaczące ale w przyszości kto wie i chciałbym mieć zapas na przyszłość. Pogrzebałem troche na forum i troche googlowałem ale tematu bezpośrednio o 1.8T i zmianie na jednomasa już nie ma. Ogólnie dowiedziałem się, że w moim silniku mam sprzegło o średnicy 228 mm i liczbie zębów na wałku 23. Dalej wyczytałem, że mozna zmienić koło zamachowe na 1Z z tym, że ze wzdłużnie montowanego silnika (poprzeczniaki mają podobno 28 zębów). W tym miejscu potrzebuje potwierdzenia. Po drugie wyczytałem, że dobrą podstawą byłaby tarcza i docisk z VR6 z tym że szukając na alledrogo okazało się, że sprzegło z Passata/Golfa VR6 mają inny rozmiar i ilość zębów. Dalej szukając wyczytałem, że sprzegło z konkretnie Sharana VR6 ma rozmiar 228 i ilość zębów pod wielowypust 23 czyli tak jak u mnie. I wtym miejscu tez potrzebuje potwierdzenia. Podsumowują potrzebuje potwierdzenia czy zestaw sztywne koło zamachowe z silnika wzdłużnie montowanego 1Z + kpl. sprzegło z Sharana VR6 będzie pasować ? Miło byłoby jakby ktoś, kto robił takiego moda się wypowiedział. Pozdrawiam Edytowane 2 Października 2014 przez NoWay
Dev Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Albo jednomas na tarczy 240mm Albo na tarczy i docisku z AWXa
NoWay Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 240? Jak to wejdzie w miejsce sprzegła 228 ?
pioteros Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) sprzeglo z sharana czyli silnika poprzecznego nie bedzie pasowalo do kola od wzdluznego... zreszta po co tak kombinowac skoro jest masa dociskow od silnikow wzdluznych.... poza tym nie zdales sobie nawet trudu zeby poczytac troche odpowiedni dział i wątek...http://a4-klub.pl/index.php?/topic/266380-jednomas-z-tarcza-240mm-do-18t/milej lektury Edytowane 2 Października 2014 przez pioteros
Dev Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 240? Jak to wejdzie w miejsce sprzegła 228 ? Tarcza 240mm od 2.5tdi, docisk od vw LT i seryjne łożysko oporowe. Poszukasz w dziale "układ napędowy" i znajdziesz tam moj temat o jednomasie, wszystko jest opisane.
NoWay Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 (edytowane) No to rzekłbym grubsza modyfikacja i ze sporym zapasem. Jak napisze, że chciałbym może nie coś tańszego ale mniej skomplikowanego czyli jednomas + (nieskładany z wielu silników) gotowy zestaw sprzęgła to mnie zjedziecie ale kij, macie takie prawo a ja właśnie o mniej skomplikowanym w budowie zestawie myslałem. Ale chwila. Znalazłem: http://allegro.pl/sprzeglo-sachs-vw-lt-ii-28-35-46-2-5-tdi-99-06-i4608968923.html - Z tego potrzebuje tylko docisk ? Tarcza chociaż 240 mm to na 26 zebów. Dalej potrzebowałbym: http://allegro.pl/tarcza-sprzegla-audi-a4-b5-a6-c5-2-5-tdi-059141031-i4609392037.html - ? I jednomasa 240 mm z B4 ? I łożysko oporowe, seryjne czyli z czego? Cały zestaw wysyłam do zakładu i ma hulać? Sory że tak doputuje ale czasami trzeba a przynajmniej można znaleźć w sobie troche cierpliwości i wykazać się dużą dozą empatii wobec mniej wiedzących żeby coś im wręcz łopatologicznie wyjaśnić a warto bo przyda się komuś na przyszłość. Edytowane 2 Października 2014 przez NoWay
NoWay Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Okej AWX to gotowy zestaw i mi się to podoba ale (wiem, ze marudzę) jakim kołem wtedy zastąpić dwumas, którego chciałbym się pozbyc bo jak dotąd to w mojej przygodzie z samochodami było to zło..
Dev Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Od 1Z lub ABK ale wtedy robisz na 240mm z dociskiem od LTka inaczej nie pojedziesz.
NoWay Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 No dobra, czyli na skróty tak jak w golfie 4 mi się nie uda. Trzeba zacząć zbierać graty
Dev Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Znajdź moj temat w materii jednomasa do 1.8T. Wszystko jest opisane.
NoWay Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Znalazłem i już zaczynam poszukiwania części, dzięki za pomoc i jakbym miał jakieś wątpliwości co do częsci to licze na pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się