hause18 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Hehe. Zawieszenie przod tyl. Silnik:nowa odma glowica pompa tandem nowa klima cala nowy srodek czyli osprzet z b7 listwy chrom rozrzad oleje maglownica nowa, kierownica nowa felgi stalowe z oponami nowe,czujnik airbag nowy, aku,hamulce,termostat ,czujnik temp,lampy przod led nowe, 3 razy wymienua chlodnica klimy,plyn wspomagania ,hamulcowy i duzo drobnych rzeczy a wiadomo ile audi kosztuje. Szkoda go sprzedac bo moze jakas drobnostka ale juz mam dosc. Wracajac do tematu. Dzis go palilem przy -8 i podladowalem troche aku ale kolega mial za slaby prostownik zeby do fuul doladowac. Wydaje mi sie ze mial lepsze pierdolniecie aku i lepiej zapalil ale te bujanie przez ok 15 sek nie ustalo. Moze kat synchronizacji wtrysku ?? Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Lukasz_mk2 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 kolego a jaki masz przebieg w tym samochodzie, że wymieniałeś już głowice, pompę i maglownice i czemu wymieniałeś czujniki airbag?? Takich rzeczy jak felgi, opony itp. to ja nie liczę bo coś takiego do każdego auta trzeba kupować.
hause18 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 270 tys czujnik airbag bo kontrolka sie swiecila Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Lukasz_mk2 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 kontrolka świeciła się jak kupiłeś auto, czy w czasie twojej eksploatacji się zapalił bez żadnej przyczyny??
hause18 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 W czasie jazdy. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 ---------- Post dopisany at 12:03 ---------- Poprzedni post napisany at 12:02 ---------- Mowisz dwumas do wymiany ? Raczej nie bo niema takich objaw. Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Lukasz_mk2 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 u mnie jak padł dwumas to autem telepało cały czas, aż przyszedł taki moment (na szczęście jak już dojechałem do mechanika), że autem nie byłem w stanie prawie jechać.
hause18 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Dwumas raczej nie. Ja obstawiam pompe vacum lub walek bo byl wsadzony inny wraz z glowica z innego auta moj mam to mu dam ewentualnue na zmiane lub kwestia ustawienia kata wtrysky Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
Fido Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Trzeba było od razu pisać że coś grzebałeś przy silniku.
hause18 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Trzebabylo czytac watek od samego poczatku ! Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2
kubajvc Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Jak w temacie . Ciezko mi paliła audica na aktualnych mrozach . sprawdziłem swiece niestety wszystkie spalone. Ogolnie auto odpalało ale cięzko . wymieniłem swiece na NGK d- power no i pierwsza noc po wymianie swiec wsiadam do auta podgrzewam doapalam a on pali jak na spalonych swiecach . zauwazyłem jeszcze jedna rzecz . i to mnie włąsnie niepokoi . kontrolka od swiec zapala sie po przekreceniu kluczyka i gasnie po sekundzie . tak było i na starych swiecach i na nowych tez . problem mnie strasznie niepokoi . uprzedze pytania czy wymieniłem filtry . tak wszystko robie na bierzaco a filtr paliwa wymieniłem miesiac temu .
sumoss Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 kolego sprawdz sb bezpieczniki lub podmien od kogos jesli masz mozliwosc przekaznik swiec zarowych i sprawdz czy wgl daje napiecie na fajki od swiec to moze zrob jako drugie po sprawdzeniu bezpiecznikow
kubajvc Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 a wiesz moze ktory bezpiecznik jest od swiec ? bym zszedł szybko zobaczyc zeby nie szperac po forum po opisach bezpieczników
sumoss Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 kolego nie mam pojecia ktory to bezpiecznik jaki to nr i czy ten bezpiecznik znajduje sie w puszcze bezpiecznikow czy pod schowkiem kierowcy
kubajvc Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 No własnie . Pytanie do znawców . 1. gdzie znajduje sie bezpiecznik swiec zarowych w a4 b6 2. gdzie znajduje sie przekaznik swiec zarowych 3. czy gdyby był spalony bezpiecznik to palilaby sie kontrolka swiec chociaz przez chwile ? 4. czy to ze kontrolka swiec zapala sie i gaznie od razu moze byc spowodowane czujnikiem g62/g2 ( czujnik temperatury )
sumoss Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 jak ja sie ciesze ze mam 2.5 tdi i jest to tak prosty silnik jak w kosiarce do trawy :D
lukaszooo Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 przekaźnik lub czujnik temp płynu. ECU czyta blednę dane z czujnika temp np. płynu mysli ze jest +30C i nie grzeje swiec. Podpinaj VAGA
Biszczan Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Rozpiska czujników, bezpieczników, przekaźników jest na forum, wystarczy zajrzeć do FAQ. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
team111 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Też Wam tak AWX pali na minus 15 ze nie chce wystartowac od pierwszego strzału tylko dwa razy trzeba swiece zagrzac mam nowy aku swiece dwuletnie i nowy bendix w aku a mimo to ciezko pali co jeszcze moge wymienic (paliwo zimowe filtry swieze)
Lukasz_mk2 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 mi AWX pali od strzała musi się tylko "przekręcić" ze dwa razy. Świece grzeje raz ale nie pale odrazu po zgaszeniu ikonki od świec tylko czekam jeszcze koło 2sek. Bo mimo tego że kontrolka gaśnie to świece się grzeją do puki nie "cyknie" przekaźnik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się