kujawaPGN Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 hmm, mam podobnie, tylko dodatkowo jak mam około ćwiartki baku to po nocy ciężko pali, ktoś chyba o tym wyżej wspomniał. Zaworek na filtrze paliwa??
Tommy Gun Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 hmm, mam podobnie, tylko dodatkowo jak mam około ćwiartki baku to po nocy ciężko pali, ktoś chyba o tym wyżej wspomniał. Zaworek na filtrze paliwa?? Zatankowałem dzisiaj pełny bak pod sam korek i kilka razy nacisnąłem odpowietrznik. Zobaczymy
kujawaPGN Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zatankowałem dzisiaj pełny bak pod sam korek i kilka razy nacisnąłem odpowietrznik. Zobaczymy To jest coś nieoryginalnego, co sobie dołożyłeś tak?
vp-tdi Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 kurna a ja cały czas jezdze na oparach, to chyba temu autu pomnik postawie
Tommy Gun Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zatankowałem dzisiaj pełny bak pod sam korek i kilka razy nacisnąłem odpowietrznik. Zobaczymy To jest coś nieoryginalnego, co sobie dołożyłeś tak? Przy samym wlewie, po lewej masz taki cycek montowany fabrycznie. W zimie można go używać, w lecie raczej nie wskazane. Update Dzisiaj zapalił bardzo ładnie, temperatura -7,5 stopnia. Zobaczymy jak to będzie wyglądało w kolejnych dniach.
Aron21 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 Czujnik wymieniony i bez zmian , chyba sprawdzę teraz zaworek zwrotny na filtrze paliwa
tarq Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 mowilem ze to nic nie da przerabialem juz wszystko mozliwe
Aron21 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 heheh a dobra gdzie się mieści ten oto zaworek zwrotny ?? NR 8 Cały układ :
tarq Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 to nie jego wina, wtedy w kazdej temp bo dluzszym postoju dzialo by sie to samo a nie tylko w ujemnych ja mam nowy i filtr i zaworek
Aron21 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 No to już nie wiem o co kaman , pojade do pompiarza za tydzień u którego robiłem auto 1.5h temu i niech on na to rzuci okiem . Może faktycznie kąt wtrysku albo dawka startowa za mała
tarq Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 nie ma szans mam : - wzorowa dawke i kąt, ustawiane nawet powtórnie specjalnie dla sprawdzenia - 4 nowe swiece ngk - filtr paliwa, zaworek - sprawny akumulator 74ah - dobry rozrusznik - zawsze leje TDA nie mam juz pomysłu na to... jak go rano odpale i strzeli, zgasze za 10sekund, to wtedy kolejne odpalenia sa z pol obrotu
goldi Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Ja dziś odbieram zaworek bo wczoraj mi nie taki sprowadzili dam znać wysłane z audi goldiego
vp-tdi Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 tarq a kompa wymieniales na probe? dawka startowa nic nie da jak wtryski leja to gorzej nawet.pompa jak zlom to lepiej kat ustawic na 65 . ja bym ci to w pare godzin ogarnal zeby od pol obrotu odpalal .
tarq Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 nie kompa nie podmienialem a czy mi wtryski leja albo pompa złom tego nie wiem, poza wywzej wymienionym porannym odpaleniem nie mamw iecej objawow, mam wrazenie ze jak przytrzymam auto na postoju na rownych obrotach rzedu np 1600rpm to nieco przerywa i wtedy dymi na niebiesko-biało (oleju nie ubywa), jak osiagnie ponad 80 stopni to te drgania przy przenosza sie na okolice 2200rpm jak wtedy rowno trzymam gaz tez nieco przerywa i dymi... ale tak mam od poczatku w jezdzie to nie przeszkadza, aczkolwiek w poprzednim afn tak nie mialem
vp-tdi Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 kolektor dolotowy zawalony syfem pewnie z egr
tarq Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 na dniach bedzie wypalany a egr zaslepiany
kujawaPGN Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Przy okazji zakupu 4 świec żarowych BERU, ponieważ wszystkie miałem spalone zapytałem się o zaworek zwrotny w korpusie do którego wkręca się filtr paliwa (motor AVG), gość mi sprawdzal w ETCE po numerze VIN i tylko serwis: 75 zł... Panowie Wy też takie piniendze za to płaciliście??
tarq Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 w inter cars hans pries 15zl HP102 730
kujawaPGN Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 ale to będzie na pewno to?? bo wcześniej miałem AFNa i tam filtr był niewkręcany, z wypuszczonymi rurkami do których podpinało się wężyki... w AVG mam teraz inaczej..
vp-tdi Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 na dniach bedzie wypalany a egr zaslepiany wyczysc tylko dolot ,egr i założ z spowrotem egr ( cieplej w zime szybciej ) ---------- Post dopisany at 16:34 ---------- Poprzedni post napisany at 16:32 ---------- w inter cars hans pries 15zl HP102 730 nie polecam takiego taniego ,lepiej ori albo sprawny używany ( tam praktycznie nie ma sie co zepsuć ,jedynie sprezynka jest i kulka )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się