Dev Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Zawsze jest tak ze lepsze jest wrogiem dobrego Z mojej strony polecam Liqui Moly 5W40 synthoil high tech Olej pierwsza klasa
Duch^ Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 a korek z którego roku masz ? Noo właśnie.. wtedy to może i dobre oleje robili teraz robią tylko reklamy .. ja nie wlewam nic innego jak liqui moly niestety ale te silniki potrzebują naprawdę zajebistego smarowania i filmu olejowego to nie 1z że jeździ bez wymiany oleju po 5 lat i 0 uszczerbku albo jakiś monowtrysk z 80-tki
Audi sline Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Kurde koledzy nie klamie Was! Na korku jest wytłoczone castrol, w sumie furacz z poczatku prod. B7 2004( cieply jako pierwszy z fabryki wyjechal) . Ale do tematu, jest to potwierdzone z tym olejem, jego negatywne skutki stosowania,czy jezeli tak co 10 tys. Bede wymienial bedzie ok? ---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ---------- Aha tutaj link, tak wyglada moj korek http://www.autocentrum.pl/technika/castrol-olej-z-rekomendacja-vw/zdjecia/5/
Duch^ Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 No tak w audi 80 był już napis Castrol na korku.. widocznie dobre ceny im dają No ale wymiana co 10k jest naprawdę zalecana i tak powinno być zawsze ale niektórzy robią 10k w max 2 tygodnie więc nie wymieniał by oleju co taki okres i wymyślili takie to long life oleje ale uważam że silniki niestety już dużo mniej wytrzymalsze ale za to serwis ma co robić.
Audi sline Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Zgadzam sie "duch^" , ale ja jestem super zadowolony z tego silnika, co prawda przebieg ori 84000 tys, ale pomimo to rozrzad juz wymienilem bo w sumie juz 10 lat furka ma... Konczac mam nadzieje ze tym castrolu pochula sobie spokojnie
mariuszby Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Audi sline tylko... motula absolutnie nie wlewaj............ Są potrwierdzone przypadki awarii silnika latającego na tym oleju. Patrz mój post wyżej..........
Dev Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 :polew::polew: Jak leja podroby to nie ma co sie dziwic
Audi sline Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Powiem tak, jakoś mi się nie wydaje czy jeden olej jest lepszy od drugiego( oczywiście porównując castrol-motul,elf itp.) pytanie tylko z jakiegoś z jakiego źrodła pochodzą ... Wiec jak podróby się kupuje to nic nie poradisz
Dar0717 Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 Hej. Okazało się, że był smok zasyfiony nagarem. Pompa ciągnie dobrze więc 5 tysi zostaje w kieszeni:D Dzięki chłopaki za pomoc:p
Dev Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Czyli moja wersja ma potwierdzenie w praktyce
mariuszby Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Czyli moja wersja ma potwierdzenie w praktyce No właśnie .. wersja o przytkanym smoku natomiast jaka jest przyczyna przytkania - tego nie wiemy a temat bardzo ciekawy. Śledzę opinie na temat tego silnika , bo sam mam taki w swoim aucie i jest to pierwszy taki przypadek opisany na forum. Ale może kolega Dar0717 napisze o historii auta co wiele by wyjaśniło: Czy masz to auto od nowości? Jeśli tak to czy zawsze wlewałeś castrola? Co ile km wymieniałeś olej? I wreszcie gdzie kupowałeś olej? Jeśli auto posiadasz od niedawna to czy znasz historię samochodu? Tzn. jaki olej był wlewany i co ile serwisowany? Kraj pochodzenia. itp. Jaki przebieg i czy potwierdzony.
Dev Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Pierwszy raz spotkałeś sie z zatkanym smokiem na forum ????? Nie ma dnia aby byl jakis post na ten Temat. Silniki turbo sa bardzo mocno obciazone termicznie i potrzebuja bardzo dobrego oleju. Zapchany smok to nic innego jak resztki Spalonego oleju.
Dar0717 Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Opublikowano 14 Lutego 2014 Powiem Wam tak. Dowiedziałem się, że przed zakupem auta silnik był zatarty. Auto kupiłem niecały rok temu. Wiem że ten co sprowadzał auto wymieniał pompę ale nie wiedziałem czy paliwa czy oleju, lecz mechanik stwierdził, że pompa "oleju" wygląda na nową w porównaniu do reszty podzespołów samochodu. To był pierwszy raz kiedy wlałem castrola i zrobiłem na nim niecałe 5 tys. Po zdjęciu misy okazało się, że w misce wczesniej ktos nożykiem czyscił nagar. Przebieg nie wiem czy potwierdzony ale mechanik mi powiedział, że ktoś na oleju jezdził ok 30tys albo więcej. Auto sprowadzone z włoch.
mariuszby Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Dzieki Dar za wyjaśnienia. Auto jest po przejściach z niewiadoma historią i przebiegiem. Wiele aut z włoch ma ten sam problem. Jest to spowodowane nie tylko trybem LL ale również stosowaniem olejów mineralnych i braku wymian. Wg mnie auto jeżdziło na oleju mineralnym nieodpowiednim dla tego silnika . Możemy być pewni tylko tego że nie castrol bezposrednio był powodem awarii.To stałoby się na oleju kazdego producenta. Olej 5w30 czyści silnik z nagaru który zapycha smoka. Obawiam sie że za kolejne 5 tys km problem powrócić. Może powinieneś zastosować jakieś płukanki aby wyczyścic silnik?
Dev Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Tryb LL zapycha smok. I zaden olej go nie wyczysci. Wątpię aby ktos lał do tego silnika mineralny olej. Proponuje zalac silnik plukanka przed następna wymianą oleju.
Dar0717 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 Trochę boje się przepłukać silnik aby nie wypłukać mikropęknięć...
Wandej Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Dev co z Twojego uświadamiania że rozbierasz silniki i są całe w spalonym castrolu. Dla niektórych liczy się że w reklamie ładnie edga lał do silnika Cristiano ronaldo i będą go lać
mariuszby Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Dev co z Twojego uświadamiania że rozbierasz silniki i są całe w spalonym castrolu. Dla niektórych liczy się że w reklamie ładnie edga lał do silnika Cristiano ronaldo i będą go lać Kolego czytałes cały wątek? Chyba nie.... jest udowodnione że na pewno nie castrol który zalał właściciel był przyczyna awarii......a jaki olej był lany wczesniej ... tego nie wiadomo Tu na forum kolega sprzedaje passata , przelot ponad 300 tyś km od poczatku na....... castrolu , jakoś silnik sie do tej pory nie rozleciał......... Panowie wiecej obiektywizmu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się