Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z silnikiem i czerwoną lampką oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zawsze jest tak ze lepsze jest wrogiem dobrego

Z mojej strony polecam Liqui Moly 5W40 synthoil high tech

Olej pierwsza klasa

Opublikowano

a korek z którego roku masz ? :decayed: Noo właśnie.. wtedy to może i dobre oleje robili teraz robią tylko reklamy .. ja nie wlewam nic innego jak liqui moly niestety ale te silniki potrzebują naprawdę zajebistego smarowania i filmu olejowego to nie 1z że jeździ bez wymiany oleju po 5 lat i 0 uszczerbku albo jakiś monowtrysk z 80-tki :wink:

Opublikowano

Kurde koledzy nie klamie Was! Na korku jest wytłoczone castrol, w sumie furacz z poczatku prod. B7 2004( cieply jako pierwszy z fabryki wyjechal) :naughty: . Ale do tematu, jest to potwierdzone z tym olejem, jego negatywne skutki stosowania,czy jezeli tak co 10 tys. Bede wymienial bedzie ok? :wink:

---------- Post dopisany at 21:38 ---------- Poprzedni post napisany at 21:34 ----------

Aha tutaj link, tak wyglada moj korek :naughty:

http://www.autocentrum.pl/technika/castrol-olej-z-rekomendacja-vw/zdjecia/5/

Opublikowano

No tak w audi 80 był już napis Castrol na korku.. widocznie dobre ceny im dają :) No ale wymiana co 10k jest naprawdę zalecana i tak powinno być zawsze :wink: ale niektórzy robią 10k w max 2 tygodnie więc nie wymieniał by oleju co taki okres :decayed: i wymyślili takie to long life oleje ale uważam że silniki niestety już dużo mniej wytrzymalsze ale za to serwis ma co robić.

Opublikowano

Zgadzam sie "duch^" , ale ja jestem super zadowolony z tego silnika, co prawda przebieg ori 84000 tys, ale pomimo to rozrzad juz wymienilem bo w sumie juz 10 lat furka ma... Konczac mam nadzieje ze tym castrolu pochula sobie spokojnie :wink:

Opublikowano

Audi sline tylko... motula absolutnie nie wlewaj............ Są potrwierdzone przypadki awarii silnika latającego na tym oleju. Patrz mój post wyżej..........

Opublikowano

:polew::polew::polew::polew::polew:

Jak leja podroby to nie ma co sie dziwic

Opublikowano

Powiem tak, jakoś mi się nie wydaje czy jeden olej jest lepszy od drugiego( oczywiście porównując castrol-motul,elf itp.) pytanie tylko z jakiegoś z jakiego źrodła pochodzą ... Wiec jak podróby się kupuje to nic nie poradisz :facepalm:

Opublikowano

Hej. Okazało się, że był smok zasyfiony nagarem. Pompa ciągnie dobrze więc 5 tysi zostaje w kieszeni:D Dzięki chłopaki za pomoc:p

Opublikowano

Czyli moja wersja ma potwierdzenie w praktyce

Opublikowano
Czyli moja wersja ma potwierdzenie w praktyce

No właśnie .. wersja o przytkanym smoku natomiast jaka jest przyczyna przytkania - tego nie wiemy a temat bardzo ciekawy. Śledzę opinie na temat tego silnika , bo sam mam taki w swoim aucie i jest to pierwszy taki przypadek opisany na forum.

Ale może kolega Dar0717 napisze o historii auta co wiele by wyjaśniło:

Czy masz to auto od nowości?

Jeśli tak to czy zawsze wlewałeś castrola? Co ile km wymieniałeś olej? I wreszcie gdzie kupowałeś olej?

Jeśli auto posiadasz od niedawna to czy znasz historię samochodu?

Tzn. jaki olej był wlewany i co ile serwisowany?

Kraj pochodzenia. itp.

Jaki przebieg i czy potwierdzony.

Opublikowano

Pierwszy raz spotkałeś sie z zatkanym smokiem na forum ?????

Nie ma dnia aby byl jakis post na ten Temat.

Silniki turbo sa bardzo mocno obciazone termicznie i potrzebuja bardzo dobrego oleju. Zapchany smok to nic innego jak resztki Spalonego oleju.

Opublikowano

Powiem Wam tak. Dowiedziałem się, że przed zakupem auta silnik był zatarty. Auto kupiłem niecały rok temu. Wiem że ten co sprowadzał auto wymieniał pompę ale nie wiedziałem czy paliwa czy oleju, lecz mechanik stwierdził, że pompa "oleju" wygląda na nową w porównaniu do reszty podzespołów samochodu. To był pierwszy raz kiedy wlałem castrola i zrobiłem na nim niecałe 5 tys. Po zdjęciu misy okazało się, że w misce wczesniej ktos nożykiem czyscił nagar. Przebieg nie wiem czy potwierdzony ale mechanik mi powiedział, że ktoś na oleju jezdził ok 30tys albo więcej. Auto sprowadzone z włoch.

Opublikowano

Tryb LL daje o sobie znać.

Opublikowano

Dzieki Dar za wyjaśnienia.

Auto jest po przejściach z niewiadoma historią i przebiegiem. Wiele aut z włoch ma ten sam problem. Jest to spowodowane nie tylko trybem LL ale również stosowaniem olejów mineralnych i braku wymian. Wg mnie auto jeżdziło na oleju mineralnym nieodpowiednim dla tego silnika .

Możemy być pewni tylko tego że nie castrol bezposrednio był powodem awarii.To stałoby się na oleju kazdego producenta.

Olej 5w30 czyści silnik z nagaru który zapycha smoka. Obawiam sie że za kolejne 5 tys km problem powrócić.

Może powinieneś zastosować jakieś płukanki aby wyczyścic silnik?

Opublikowano

Tryb LL zapycha smok. I zaden olej go nie wyczysci.

Wątpię aby ktos lał do tego silnika mineralny olej.

Proponuje zalac silnik plukanka przed następna wymianą oleju.

Opublikowano

Trochę boje się przepłukać silnik aby nie wypłukać mikropęknięć...

Opublikowano
:facepalm:
Opublikowano

Dev co z Twojego uświadamiania że rozbierasz silniki i są całe w spalonym castrolu. Dla niektórych liczy się że w reklamie ładnie edga lał do silnika Cristiano ronaldo i będą go lać:facepalm:

Opublikowano
Dev co z Twojego uświadamiania że rozbierasz silniki i są całe w spalonym castrolu. Dla niektórych liczy się że w reklamie ładnie edga lał do silnika Cristiano ronaldo i będą go lać:facepalm:

Kolego czytałes cały wątek? Chyba nie.... jest udowodnione że na pewno nie castrol który zalał właściciel był przyczyna awarii......a jaki olej był lany wczesniej ... tego nie wiadomo

Tu na forum kolega sprzedaje passata , przelot ponad 300 tyś km od poczatku na....... castrolu , jakoś silnik sie do tej pory nie rozleciał.........

Panowie wiecej obiektywizmu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...