tomcrack27 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 pany zastanawiam sie nad gwintem do mojej padliny i mam na mysli http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-vogtland-audi-a4-typ-8e-b-i5025290730.html i jeszcze te http://allegro.pl/gwintowane-gwint-ap-audi-a4-b6-b7-quattro-lub-fwd-i4801045993.html ktore lepsze waszym zdaniem
Animal Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Pozwolę sobie przyłączyć się do pytania bo też rozważam zakup gwintu i celuje w podobną półkę cenową. Więc który będzie lepszy?
vwbartus Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 AP będzie lepszy bardziej komfortowy Vogtland jest bardziej twardszy i zawsze vogtland kojarzy mi się z niskobudżetówką . Jest jeszcze kawał czasu do wiosny więc w tych pieniądzach znajdziecie używany naprawdę dobry gwint , dobrej firmy w bardzo dobrym stanie .
tomcrack27 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 AP będzie lepszy bardziej komfortowy Vogtland jest bardziej twardszy i zawsze vogtland kojarzy mi się z niskobudżetówką . Jest jeszcze kawał czasu do wiosny więc w tych pieniądzach znajdziecie używany naprawdę dobry gwint , dobrej firmy w bardzo dobrym stanie . jak czytalem na poczatku temat to koledzy mowili ze wlasnie votgland jest bardziej komfortowy od 1BV
H4mm3R Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ja bym wybrał Vogtland, lepsze amortyzatory i na moje oko lepsze wykonanie.
tomcrack27 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ja bym wybrał Vogtland, lepsze amortyzatory i na moje oko lepsze wykonanie. za miekki nie bedzie co Tomasz?bo wiesz czasem mam zawalony tyl jak wracam z Pl
adrian92 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 AP wg mnie jest zbliżony komfortowo do ori zawieszenia w b7 - zawieszenia 'sportowego', wcześniej jeździłem na gwintach ta, mts, jom, ap to całkiem inna jazda.
H4mm3R Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ja bym wybrał Vogtland, lepsze amortyzatory i na moje oko lepsze wykonanie. za miekki nie bedzie co Tomasz?bo wiesz czasem mam zawalony tyl jak wracam z Pl No na pewno nie będzie to TaTx lub FK który pływa jak 1BA, znacznie lepiej powinien wybierać nierówności. Jak wrzucisz 8 worków cementu to raczej siądzie
Animal Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Ja bym wybrał Vogtland, lepsze amortyzatory i na moje oko lepsze wykonanie. za miekki nie bedzie co Tomasz?bo wiesz czasem mam zawalony tyl jak wracam z Pl No na pewno nie będzie to TaTx lub FK który pływa jak 1BA, znacznie lepiej powinien wybierać nierówności. Jak wrzucisz 8 worków cementu to raczej siądzie Nie ma to jak rzeczowa odpowiedź
H4mm3R Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 A jak chcesz usztywnić auto w łukach to polecam stabilizatory z RS4
tomcrack27 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 A jak chcesz usztywnić auto w łukach to polecam stabilizatory z RS4 az tak nie bede zasowal
misiek95 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Panowie jak byście porównali twardość KW V1 i WEITEC'a bez regulacji twardosci?
H4mm3R Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 V1 z podwójną sprężyną z przodu chyba lepiej tłumi małe nierówności, ale to się czuje na bardzo niskim profilu opony.
vwbartus Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Nie wiem czy chcesz kupić nowy czy używane bo teraz weitec wypościł nową serie ST X i niczym się nie różni w komforcie od KW ponieważ wychodzą z tej samej fabryki z jednej grupy KW . Przednie halpery występują i weitecu jak i KW i niezależnie od roku produkcji . Natomiast starsze model weitaca Hicon GT jest twardszy od KW fakt faktem porównywałem je w vw borze ale myślę ze w audi byłoby tak samo .
Mario82A4 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 lepszy gwint z helperami czy bez ?? Głownie chodzi o komfort ??
H4mm3R Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Komfort to szerokopojęte określenie, na pewno lepiej tłumi drobne nierówności. A na komfort wpływa opona i jej profil.
Mario82A4 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Komfort to szerokopojęte określenie, na pewno lepiej tłumi drobne nierówności. A na komfort wpływa opona i jej profil. No koło na lato 18"
KoJ@K Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Jezdzi ktos moze na gwincie AP w B6? Lub ma jakies porownanie do gwintu TA ? Bo w tym przedziale cenowym raczej sie nic innego nowego nie kupi?
H4mm3R Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 AP zdecydowanie lepszy od TA, lepsze wykonanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się