Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Opublikowano

Pozwolę sobie przyłączyć się do pytania bo też rozważam zakup gwintu i celuje w podobną półkę cenową. Więc który będzie lepszy?

Opublikowano

AP będzie lepszy bardziej komfortowy Vogtland jest bardziej twardszy i zawsze vogtland kojarzy mi się z niskobudżetówką .

Jest jeszcze kawał czasu do wiosny więc w tych pieniądzach znajdziecie używany naprawdę dobry gwint , dobrej firmy w bardzo dobrym stanie .

Opublikowano

AP będzie lepszy bardziej komfortowy Vogtland jest bardziej twardszy i zawsze vogtland kojarzy mi się z niskobudżetówką .

Jest jeszcze kawał czasu do wiosny więc w tych pieniądzach znajdziecie używany naprawdę dobry gwint , dobrej firmy w bardzo dobrym stanie .

jak czytalem na poczatku temat to koledzy mowili ze wlasnie votgland jest bardziej komfortowy od 1BV

Opublikowano

Ja bym wybrał Vogtland, lepsze amortyzatory i na moje oko lepsze wykonanie.

Opublikowano

Ja bym wybrał Vogtland, lepsze amortyzatory i na moje oko lepsze wykonanie.

za miekki nie bedzie co Tomasz?bo wiesz czasem mam zawalony tyl jak wracam z Pl :decayed:

Opublikowano

AP wg mnie jest zbliżony komfortowo do ori zawieszenia w b7 - zawieszenia 'sportowego', wcześniej jeździłem na gwintach ta, mts, jom, ap to całkiem inna jazda.

Opublikowano

Ja bym wybrał Vogtland, lepsze amortyzatory i na moje oko lepsze wykonanie.

za miekki nie bedzie co Tomasz?bo wiesz czasem mam zawalony tyl jak wracam z Pl :decayed:

No na pewno nie będzie to TaTx lub FK który pływa jak 1BA, znacznie lepiej powinien wybierać nierówności. Jak wrzucisz 8 worków cementu to raczej siądzie :decayed:

Opublikowano

Ja bym wybrał Vogtland, lepsze amortyzatory i na moje oko lepsze wykonanie.

za miekki nie bedzie co Tomasz?bo wiesz czasem mam zawalony tyl jak wracam z Pl :decayed:

No na pewno nie będzie to TaTx lub FK który pływa jak 1BA, znacznie lepiej powinien wybierać nierówności. Jak wrzucisz 8 worków cementu to raczej siądzie :decayed:

Nie ma to jak rzeczowa odpowiedź :decayed:

Opublikowano

A jak chcesz usztywnić auto w łukach to polecam stabilizatory z RS4

Opublikowano

A jak chcesz usztywnić auto w łukach to polecam stabilizatory z RS4

az tak nie bede zasowal :decayed:

Opublikowano

Panowie jak byście porównali twardość KW V1 i WEITEC'a bez regulacji twardosci?

Opublikowano

V1 z podwójną sprężyną z przodu chyba lepiej tłumi małe nierówności, ale to się czuje na bardzo niskim profilu opony.

Opublikowano

Nie wiem czy chcesz kupić nowy czy używane bo teraz weitec wypościł nową serie ST X i niczym się nie różni w komforcie od KW ponieważ wychodzą z tej samej fabryki z jednej grupy KW . Przednie halpery występują i weitecu jak i KW i niezależnie od roku produkcji . Natomiast starsze model weitaca Hicon GT jest twardszy od KW fakt faktem porównywałem je w vw borze ale myślę ze w audi byłoby tak samo .

Opublikowano

lepszy gwint z helperami czy bez ?? Głownie chodzi o komfort ??

Opublikowano

Komfort to szerokopojęte określenie, na pewno lepiej tłumi drobne nierówności. A na komfort wpływa opona i jej profil.

Opublikowano

Komfort to szerokopojęte określenie, na pewno lepiej tłumi drobne nierówności. A na komfort wpływa opona i jej profil.

No koło na lato 18"

Opublikowano

Jezdzi ktos moze na gwincie AP w B6? Lub ma jakies porownanie do gwintu TA ? Bo w tym przedziale cenowym raczej sie nic innego nowego nie kupi?

Opublikowano

AP zdecydowanie lepszy od TA, lepsze wykonanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...