Cra5her Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 To ok. W poprzednich gwintach miałem taką kontrującą, stąd to zastanowienie. Dzięki
Radeksc Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 (edytowane) Powoli zabieram się za montaż DTSa do siebie, jak myślicie, wywalać helpery z przodu czy je zostawić, nie będzie później problemu że mi braknie regulacji? Edytowane 30 Marca 2016 przez Radeksc
Cra5her Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Spróbuj z helperami. Jak już wszystko będziesz miał poluzowane, to ile to wywalić je ewentualnie. Ja bym póki co zostawił. Chociaż kiedyś w golfie miałem wywalone i do tego zawias był skręcony na 1 cm z przodu, tyłu już nie pamiętam, ale też było dość mocno dociągnięte. Pewnie jest tak, że zawias zawiasowi nierówny, a druga sprawa, to to jak bardzo nisko chcesz zejść..
KoJ@K Opublikowano 30 Marca 2016 Opublikowano 30 Marca 2016 Cra5her - jak w golfie miales wywalone helpery i regulacje skrecona 1cm od dolu to chyba przeswitu miales tez 1cm... Radek - zostaw helpery, a wywal odboje i pozniej sobie dosztukujesz na klipsach.
Cra5her Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 KoJ@k - no było trochę wyżej, ale lekko się nie jeździło po naszych drogach
Trewor87 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Jedno pytanie. Z przodu jest śrubeczka, którą blokuję możliwość kręcenia nakrętką pod sprężyną. Z tyłu takiej blokady nie ma. Nie będzie się to w żaden sposób odkręcało, luzowało? Przednia jest "na zaś". Z tyłu nakrętka sama świetnie da sobie radę, szczególnie że z tyłu nacisk jest mniejszy niż z przodu z racji wiszącego silnika.
Someonik Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 kto montował ta technix do b6 potrzebuję pomocy
Ralph53 Opublikowano 31 Marca 2016 Opublikowano 31 Marca 2016 Znacie jakiś gwint poza KW Street Comfort, który ma zakres regulacji 20-40 mm, tak żeby wracać na zimę do wysokości 1BE ??
barb123 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Panowie czy do gwintu AP trzeba dokupic osłony/odboje na amortyzatory? czy daja w komplecie?
Grz3si3k Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Panowie czy do gwintu AP trzeba dokupic osłony/odboje na amortyzatory? czy daja w komplecie? Są w komplecie - chyba, że potrzeba Ci więcej, to wtedy dokupić sobie możesz
barb123 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Założyłem dziś tył. Jak nakrętkę mam wkręcona to jest maksymalnie nisko, a jak wykręcam to idzie w góre tak?
Grz3si3k Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Założyłem dziś tył. Jak nakrętkę mam wkręcona to jest maksymalnie nisko, a jak wykręcam to idzie w góre tak? Dokładnie tak - jak logika podpowiada.. Nakrętkę masz z góry czy na wahaczu? Jak nisko Ci schodzi? Bo u mnie na 19" w ogóle nie jest nisko Przód to odrębna historia - tam mam zapas jeszcze na -6cm
barb123 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) No właśnie nie jest za nisko. chyba się jeszcze ułoży. ale na razie podobnie jak 1bv Nakrętka jest z góry, na dole guma. Inaczej nie da się tego zamontować. Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez barb123
Grz3si3k Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 No właśnie nie jest za nisko. chyba się jeszcze ułoży. ale na razie podobnie jak 1bv Nakrętka jest z góry, na dole guma. Inaczej nie da się tego zamontować. No tak, racja.. Mam to samo. U mnie po 2tyg usiadł ok 3-5mm. Fotkę wrzucę jutro, bo teraz piszę z telefonu ;-)
Lorence Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 auto zostawiłem u mechanika, montowany jest gwint H&R, teraz jeżdżę na 1BV czyli SLINE, dam znać czy jest lepiej czy gorzej H&R dokładnie taki:
tygrysek83 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Jak możesz wklej zdjęcia przed/po.
Grz3si3k Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Fotka na 1BE, przed montażem gwintu - z połowy marca: ^^ Tu przód był ok 2,5cm wyżej niż tył (wina zmęczonych oryginalnych sprężyn) ^^ Jeszcze gorzej było to widać na zimowym setupie 16" I po - połowa kwietnia: Przód 3cm niżej niż tył
KoJ@K Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 No i git. teraz dupeczke jeszcze troche posadz, kolo na jakis jasny kolor i malinka. a jak wrazenia/odczucia z jazdy itd, duzo twardziej?
Grz3si3k Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Jest mały problem, bo z tyłu już nie zejdę, bez wyciągania regulacji- jest na maxa dół a nie chce narazie jej wyjmować.. Przód wczoraj też podniosłem o ok 6mm - bo tarły opony o blachę błotników przy dociążniu przodu na skręconych kołach :-P Auto używam codziennie i bagażnika też wiec się wszystko wyrównuje ;-) Tak, koła w przyszłości będą w kolorze lusterek :-) Powiem Ci tak: nie jeździłem wcześniej na gwincie, no może u kumpla 2km.. Ale tragedii nie ma, nawet spodziewałem się że będzie twardszy, ale na codzienne jazdy ok 200km jest dla mnie w sam raz - no i to prowadzenie :-D Mój 1BE to już chyba zmęczony życiem był ;-P PS. Nawet żadne plastiki się nie odzywają - coś tam czasem zatrzeszczy na polnych, albo na przejeździe kolejowym, ale wcześniej tak samo było.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się