chudy30 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) nie zakładaj od s4 bo to już każdy robi załóż dokładkę od cupry i będzie sztos na tym kole i spasie posłuchaj się szafy zobacz jak on z przodu polift zrobiony ma a jeśli już masz zamiar zakładać zderzak od s4 to zrób go jak kolega slavko Edytowane 26 Stycznia 2015 przez chudy30
jacek00 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2015 W takim razie szukam dokładki cupry w dobrej kasie. Ona ma taką samą wysokość ?
chudy30 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 nie pamiętam ale zacnie leży na auci
jacek00 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2015 Czas na mały aktual, jako, że plany były związane z 2.7, a ja nie jestem gołosłowny to został zakupiony swap z A6 AJK 250 km przebieg 70 tyś mil. Już w pierwszy dzień dokupiny został duży fmic i pas od S4 B5, heble ( na początek ) od A6 czyli 312 i zaciski 2 tłoki i zwrotnice, czeka mnie jeszcze uszczelnienie całego motoru, rozrząd itd. no i oczywiście napęd, skrzynia 6 DSY dwumas, sprzęgło, wał półosie i dyfer jeśli nie podejdzie odemnie To dopiero początek ...
Shiftback Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 dobry agresor, mozna się bryknąć we 2 po RM 26600, tez siedzi ajl umnie, tylko cięższy bo w avant'cie
jacek00 Opublikowano 7 Lipca 2015 Autor Opublikowano 7 Lipca 2015 Raczej już w AJL nie da rady, bo powoli ruszam z projektem Ale jak skończę to chętnie, jeszcze zależy gdzie na spoty jeździsz ? :)
j4s2c2vr Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 (edytowane) Dokładka od Cupry fajna, nie wiem czy nie zdecyduje się na zderzak od S4 bo nie wiem czy się IC zmieści U mnie się zmieścił Jak się "popieści", to wlezie Edytowane 10 Lipca 2015 przez j4s2c2vr
Shiftback Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Raczej już w AJL nie da rady, bo powoli ruszam z projektem Ale jak skończę to chętnie, jeszcze zależy gdzie na spoty jeździsz ? :) to może ja już soft założę, a chętnie bym się wybrał na spot, choć rzadko bywam u nas...
jacek00 Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 Silnik jest... ale jak wiadomo to nie koniec :/ w ostatnim czasie zakupilem kilka haha czesci: Tarcza sprzegla kewla docisk Rs4 Dwumas 2.7 biT skrzynia DSY po remoncie jeszcze nie zalana olejem ktory zreszta tez kupilem dyfer S4 wal S4 Polosie S4 Pas przedni S4 Duzy FMIC kierownice powietrza rozrząd kpl uszczelki silnika kpl sanki silnika Itd. Sa tez na początek hamulce 320 ze zwrotami. Czeka mnie pewnie masa innych drobnych rzeczy do kupienia,takze to nie ostatni up zwiozany z częściami.
Savo Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 widze auto cos tam podobne do mojego P.S Fajnie wyglada bez zbednych tiuningowych pomyslow , jesli wkladasz silnik z a6 , pewnie zaraz go pomodzisz ... to nie rob z tego auta choinki tylko wkladaj cale ori body s4 i tyle w temacie. Pozdrawiam
jacek00 Opublikowano 9 Października 2015 Autor Opublikowano 9 Października 2015 Z body S zdecydowałbym się tylko na progi i tylny zderzak, nie będzie choinki bo jeśli miałaby być to już by była Na przód auta mam własną koncepcje i nie bd to na 100% zderzak S4 Sory za PP Z braku zajęcia przy aucie, a dokładnie w oczekiwaniu na wolny garaż w celu zrobienia swapa musiałem coś pomodzić, bo cholera człowieka bierze. -Wpadły BBS RS II 710 8.5J 18' do przebujania się, bo moje docelowe koło to 19 " -dokładka od cupry R - ogarnięcie wnętrza, wyczyszczenie wypranie wszystkiego i konserwacja skór Z racji tego, że dziś przyszła ostatnia paczka od SID'a jutro zaczynam składć wszystkie puzzle, na początek poleci silnik, ale to już będę opisywał na bieżąco z fotorelacją Niestety zdjęć lepszych nie mam, robione na szybko :/
chudy30 Opublikowano 11 Października 2015 Opublikowano 11 Października 2015 koło całkiem całkiem nieźle wygląda
jacek00 Opublikowano 27 Października 2015 Autor Opublikowano 27 Października 2015 Mały aktual, prace ruszyły jak na ten moment jest porobione: - nowy rozrząd - wszystkie napinacze i paski rolki - nowy termostat - nowe wężyki podciśnień - wymyte wszystkie rury od IC - założony dwumas z 2.7 sprzęgło kevlar i docisk z RS4 - wymienione świece - wymienione uszczelki pod deklem - uszczelnienie miski - most zalany nowym olejem (S4) - skrzynia zalana nowym olejem (skrzynia po regeneracji S4) - wytarganie 1.8 T z komory oraz jej umycie Niedługo puzzli ciąg dalszy, założenie hebli wsadzenie motoru, podłączenie wiązki, budowa wydechu i odpalenie Wszystkie postępy będę starał się opisywać. Pzdr
Dev Opublikowano 27 Października 2015 Opublikowano 27 Października 2015 działaj dzialaj mnie czeka to samo
jacek00 Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 Silnik już siedzi na łapach, przymocowany. Założone wodziki skrzyni, zmodyfikowany przewód wspomagania, złożone większość podciśnień, podłączony układ paliwowy. Zostaje elektryka, zdjęcie Immo i zamontowanie pedału gazu i tu jest jeden problem, nie orientuje się ktoś za co odpowiada biała kostka z instalacji 2.7 która idzie w podszybie, strzelam, że jest ona związana właśnie z pedałem gazu. Jeśli ktoś posiada schematy do 2.7 BiT ARE to chętnie bym przygarnął, możemy sie dogadać na PW. Fotki silnika w komorze
peacenotwar Opublikowano 4 Listopada 2015 Opublikowano 4 Listopada 2015 Silnik jest... ale jak wiadomo to nie koniec :/ w ostatnim czasie zakupilem kilka haha czesci: . . . Duzy FMIC kierownice powietrza . . Do czego te kierownice powietrza?
jacek00 Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Opublikowano 4 Listopada 2015 Źle nazwałem, plastikowa obudowa od pasa do filtra
peacenotwar Opublikowano 7 Listopada 2015 Opublikowano 7 Listopada 2015 Zmienia postać rzeczy Pierwsza myśl to kierownice powietrza do smic'ów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się