Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd EGR w Audi A4 B8 3.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktos juz wymieniał ? czyscił ?

Opublikowano

Ja robiłem i to i to ;)

W sensie najpierw wyczyściłem, ale błąd nie minął, więc musiałem na koniec i tak wymienić.

Ja mam CCWA i tam też jest procedura czyszczenia EGR, ale to też nie pomogło (w połowie przerywało procedurę).

Jaki błąd masz? Insufficient flow ?

Opublikowano

u kumpla podpinałem i miał blad EGR, numeru nie pamietam .

Wiem ze go wymienił :wink:

Opublikowano

Średnio w capa raz na 100-150 tys wymienia sie EGR

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

czy tylko w CAPA ta dolegliwość występuje?

Opublikowano

W CCWA błąd insufficient flow pojawiał się przez ok 3 miesiące co kilka dni, po czym samo się naprawiło :)

Opublikowano

To lepiej tam kolego zajżyj, dostęp bezproblemowy.

EGR sam od siebie jako tako nie, najbardziej daje się w znaki jeśli mamy mocno zaolejony układ ssący. A w ogóle jeśli nadmierne ilości oleju wydala nam turbina, idzie kanałem EGR i wszystko zatyka.

Opublikowano (edytowane)

Zajrzałem. EGR suchy, wygląda ok.

Daje się podważyć śrubokrętem i rusza dość swobodnie (oczywiście nie licząc oporu sprężyny)

Edytowane przez LoboV
Opublikowano

Hej tez mam CCWA w Q5 ale to to samo co b8 i mam blad insufficient flow... 4807 jakos tak.. ktos pisal, ze jest procedura wypalania w silniku ccwa egr ale jak to zrobic? vcds mam 14.10. Pozdro i z gory dzieki

Opublikowano

Egr się chyba nie wpala? Wypala się dpf (filtr w wydechu)

Opublikowano (edytowane)

No wlasnie na forum a5 angielskim ewidentnie pisza o egr ale musi byc silnik CCWA a taki wlasnie posiadam. Ponoc jest to w 01 engine i potem 04 basic settings.

Wysłane z sixeSa

Edytowane przez bigkaban
Opublikowano

jest procedura wypalania EGR

brat ostatnio czyscil i po kilkudziesieciu km blad wrocil,po wypaleniu zrobil kilkaset i jak na razie jest dobrze

Opublikowano

jest procedura wypalania EGR

brat ostatnio czyscil i po kilkudziesieciu km blad wrocil,po wypaleniu zrobil kilkaset i jak na razie jest dobrze

A mozesz podac dokladnie jak to wyglda w vcds bo nie widze nic w 01 engine i 04 basic settings..

Opublikowano

w warsztacie u kumpla robil

Opublikowano

w warsztacie u kumpla robil

Można zapytać kumpla?

Opublikowano

on zarabia tak na zycie...

Opublikowano

on zarabia tak na zycie...

To niech poda koszt wypalenia

Opublikowano

brachol placil za wszystko 150,najpierw czyszczenie i pozniej procedura

Opublikowano (edytowane)

brachol placil za wszystko 150,najpierw czyszczenie i pozniej procedura

Dzieki- wymienilem EGR i chlodnice EGR.

Jednak nie pomoglo- blad niewystarczajacy przeplyw powraca. Co teraz? Przeplywka?

Po diagnostyce wychodzi, ze blad wyskakuje jak wlacze tempomat. Wtedy zamyka sie egr i mam niewystarczajacy przeplywm

Wysłane z sixeSa

Edytowane przez bigkaban
Opublikowano (edytowane)

Średnio w capa raz na 100-150 tys wymienia sie EGR

Ile taka przyjemnosc moze kosztowac?

Mam to samo, dzis pierwszy raz:

4807 - EGR System

P0401 00 [236] - Insufficient Flow

MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

Dodam, ze nie zamulalem dzis i po usunieciu bledy i przejechaniu ~60km, blad nie powrocil... jeszcze.

Edytowane przez st4yKool

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...