Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd EGR w Audi A4 B8 3.0 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to si, ja bardzo dużo tego widzę na warsztatach. Wtryski (wydajność), pompa, kolektory itd. Kwestia szczęścia i mądrej eksploatacji, tylko dobrze kupić.

Opublikowano

Kupilem 3.0 przez przypadek i widze ze bez sensu- 3 litry wiecej niz 2.0 plus drozsza eksploatacja- wole jezdzic czyms gorszym a na urlopie tydzien dluzej posiedziec

Wysłane z sixeSa

Opublikowano

Z jednej strony prawda, do tego totalnie nie ma gdzie jeździć, z drugiej strony te 3xx koni przy wyprzedzaniu się przydaje, ze spalaniem nie ma co marudzić... jak dusiłem to 1,9 palił więcej.

Opublikowano

Ja mam ino chyba 240 silnik ccwa

Wysłane z sixeSa

Opublikowano

jezeli plynu nie ubywa,to chlodniczka jest szczelna,wystarczy sam zawor wynienic,w aso 900zl

Opublikowano

Ja mam ino chyba 240 silnik ccwa
300 ps z tego robisz bez problemu.
Opublikowano

Po co? Skoro jezdze za wolno i sie egr pier**li

Wysłane z sixeSa

Opublikowano (edytowane)

kwestia czasu i każda pseudo ekologia się pi.... o ad blue nawet nie wspomnę...

~2 lata temu robiliśmy pomiary zadymienia na SKP (bo innych sie nie da), to auto 2010 rok brak EGR, brak DPF, brak kata i jeszcze na koksie miało lepsze wyniki od fury 2k12 z całą ekologią, oba bez problemu spełniały EURO 4 ale ekologiczny był na granicy. W sieci był test, dokładniej analizowali spaliny i wynik wyszedł im taki sam.

Najlepsze że policja demonstrując miernik na radiowozie kilkukrotnie przekroczyła normy :P

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

bracki wymienil sam zawor,okazalo sie,ze problem byl w chlodniczce,w ASO mozna kupic sam zawor,ale chlodniczki juz nie,wiec zamowil nowy komplet

jakby ktos chcial odkupic zawor z przebiegiem 0km i czasem pracy 5min,kupiony w ASO za960zl,za 700zl,to pisac na PW

Opublikowano

bracki wymienil sam zawor,okazalo sie,ze problem byl w chlodniczce,w ASO mozna kupic sam zawor,ale chlodniczki juz nie,wiec zamowil nowy komplet

jakby ktos chcial odkupic zawor z przebiegiem 0km i czasem pracy 5min,kupiony w ASO za960zl,za 700zl,to pisac na PW

A plyn mu ubywal?

Wysłane z sixeSa

Opublikowano

nie

Opublikowano

No mi ubywal wiec wymienilem- teraz nie ubywa ale blad dalej jest- olalem to na razie

Wysłane z sixeSa

Opublikowano

wymieniales komplet,razem z zaworem?

Opublikowano (edytowane)

Tak. Jednak jak juz pisalem nie pomoglo a u Ciebie?

Wysłane z sixeSa

Edytowane przez bigkaban
Opublikowano

U mnie wymiana zaworu i chlodnicy zalatwila problem raz na zawsze.... i dostalem stara chlodnice na pamiątke :)

Opublikowano

U mnie wymiana zaworu i chlodnicy zalatwila problem raz na zawsze.... i dostalem stara chlodnice na pamiątke :)

brales nowke?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Tak, zawor i chlodnice.. dlatego caly rachunek ~6k..

Opublikowano

Proponuję w pierwszej kolejności zrobić test EGR oraz wypalanie przy pomocy kompa, jak to nie pomoże (wypalanie można zrobić dwa razy), to dopiero rozbierać i czyścić EGR, a jak i to nie pomoże to dopiero wymiana.

Opublikowano

Nie lepiej wyłączyć u tunera? Po co te spaliny mają iść do kolektora ssącego?

Opublikowano
W dniu 17.07.2016 o 15:05, ravex napisał:

Panowie,

Mi także wyskoczył "Insufficient Flow" na 3.0 TDI CCWA.

W planach mam jego przeczyszczenie, ale teraz podstawowe pytanie:

Gdzie jest EGR i jak się do niego dobrać?

Mile widziana jakaś instrukcja i oznaczenie na zdjęciu zaworu.

Zdjęcia komory silnika poniżej

34et6b4.jpg

2zibmnk.jpg

6ss95d.jpg

[EDIT]

Dla tych, którzy podobnie jak ja nie mają w tej kwestii doświadczenia - EGR dla silnika CCWA zaznaczony jest czerwoną ramką na obrazku poniżej.

Niestety nie udało mi się go wymontować - bardzo mocno siedzi i nie idzie go niczym ruszyć. Czeka mnie zatem wizyta w serwisie.

2w6f2w7.jpg

Witam, post stary, ale dla potomnych. Jesteś już zorientowany jak sie to wyciąga? Mechanik mówi, ze trzeba dpf wywalać i turbine by EGR wyjąć do czyszczenia. Faktycznie tak jest? W 2.0 tdi sprawa wygląda na prostą, tutaj niekoniecznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...