marcin4x4 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 to si, ja bardzo dużo tego widzę na warsztatach. Wtryski (wydajność), pompa, kolektory itd. Kwestia szczęścia i mądrej eksploatacji, tylko dobrze kupić.
bigkaban Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Kupilem 3.0 przez przypadek i widze ze bez sensu- 3 litry wiecej niz 2.0 plus drozsza eksploatacja- wole jezdzic czyms gorszym a na urlopie tydzien dluzej posiedziec Wysłane z sixeSa
marcin4x4 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Opublikowano 7 Sierpnia 2016 Z jednej strony prawda, do tego totalnie nie ma gdzie jeździć, z drugiej strony te 3xx koni przy wyprzedzaniu się przydaje, ze spalaniem nie ma co marudzić... jak dusiłem to 1,9 palił więcej.
bigkaban Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Ja mam ino chyba 240 silnik ccwa Wysłane z sixeSa
Tomeks Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 jezeli plynu nie ubywa,to chlodniczka jest szczelna,wystarczy sam zawor wynienic,w aso 900zl
marcin4x4 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Ja mam ino chyba 240 silnik ccwa 300 ps z tego robisz bez problemu.
bigkaban Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Po co? Skoro jezdze za wolno i sie egr pier**li Wysłane z sixeSa
marcin4x4 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Opublikowano 8 Sierpnia 2016 (edytowane) kwestia czasu i każda pseudo ekologia się pi.... o ad blue nawet nie wspomnę... ~2 lata temu robiliśmy pomiary zadymienia na SKP (bo innych sie nie da), to auto 2010 rok brak EGR, brak DPF, brak kata i jeszcze na koksie miało lepsze wyniki od fury 2k12 z całą ekologią, oba bez problemu spełniały EURO 4 ale ekologiczny był na granicy. W sieci był test, dokładniej analizowali spaliny i wynik wyszedł im taki sam. Najlepsze że policja demonstrując miernik na radiowozie kilkukrotnie przekroczyła normy Edytowane 8 Sierpnia 2016 przez marcin4x4
Tomeks Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 bracki wymienil sam zawor,okazalo sie,ze problem byl w chlodniczce,w ASO mozna kupic sam zawor,ale chlodniczki juz nie,wiec zamowil nowy komplet jakby ktos chcial odkupic zawor z przebiegiem 0km i czasem pracy 5min,kupiony w ASO za960zl,za 700zl,to pisac na PW
bigkaban Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 bracki wymienil sam zawor,okazalo sie,ze problem byl w chlodniczce,w ASO mozna kupic sam zawor,ale chlodniczki juz nie,wiec zamowil nowy komplet jakby ktos chcial odkupic zawor z przebiegiem 0km i czasem pracy 5min,kupiony w ASO za960zl,za 700zl,to pisac na PW A plyn mu ubywal? Wysłane z sixeSa
bigkaban Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 No mi ubywal wiec wymienilem- teraz nie ubywa ale blad dalej jest- olalem to na razie Wysłane z sixeSa
Tomeks Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 wymieniales komplet,razem z zaworem?
bigkaban Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Tak. Jednak jak juz pisalem nie pomoglo a u Ciebie? Wysłane z sixeSa Edytowane 15 Sierpnia 2016 przez bigkaban
st4yKool Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 U mnie wymiana zaworu i chlodnicy zalatwila problem raz na zawsze.... i dostalem stara chlodnice na pamiątke
bigkaban Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 U mnie wymiana zaworu i chlodnicy zalatwila problem raz na zawsze.... i dostalem stara chlodnice na pamiątke brales nowke?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
st4yKool Opublikowano 5 Października 2016 Opublikowano 5 Października 2016 Tak, zawor i chlodnice.. dlatego caly rachunek ~6k..
mlody020 Opublikowano 6 Października 2016 Opublikowano 6 Października 2016 Proponuję w pierwszej kolejności zrobić test EGR oraz wypalanie przy pomocy kompa, jak to nie pomoże (wypalanie można zrobić dwa razy), to dopiero rozbierać i czyścić EGR, a jak i to nie pomoże to dopiero wymiana.
Kodzak33 Opublikowano 7 Października 2016 Opublikowano 7 Października 2016 Nie lepiej wyłączyć u tunera? Po co te spaliny mają iść do kolektora ssącego?
Krystian1711 Opublikowano 10 Lipca 2018 Opublikowano 10 Lipca 2018 W dniu 17.07.2016 o 15:05, ravex napisał: Panowie, Mi także wyskoczył "Insufficient Flow" na 3.0 TDI CCWA. W planach mam jego przeczyszczenie, ale teraz podstawowe pytanie: Gdzie jest EGR i jak się do niego dobrać? Mile widziana jakaś instrukcja i oznaczenie na zdjęciu zaworu. Zdjęcia komory silnika poniżej [EDIT] Dla tych, którzy podobnie jak ja nie mają w tej kwestii doświadczenia - EGR dla silnika CCWA zaznaczony jest czerwoną ramką na obrazku poniżej. Niestety nie udało mi się go wymontować - bardzo mocno siedzi i nie idzie go niczym ruszyć. Czeka mnie zatem wizyta w serwisie. Witam, post stary, ale dla potomnych. Jesteś już zorientowany jak sie to wyciąga? Mechanik mówi, ze trzeba dpf wywalać i turbine by EGR wyjąć do czyszczenia. Faktycznie tak jest? W 2.0 tdi sprawa wygląda na prostą, tutaj niekoniecznie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się