Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Muł i turbina w trybie awaryjnym


siwusek

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zrozumieliśmy się. Prawie wszyscy mechanicy z którymi się spotykają się moi znajomi to nie mechanicy tylko jak dla mnie wymieniacze całych modułów, którzy zamiast szukac przyczyny, wymieniają, wymieniają, aż trafią i wtedy jest wielki sukces.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz już Ci pisał żebyś zrobił dynamiczny 03 i 08, to byś się dowiedział co jest nie tak.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz pisałem, ze zadanie mnie przerasta. Moj vag com tez pozostawia wiele do życzenia. Wole komuś zapłacić żeby zrobil to dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co w tym trudnego? Nie lepiej samemu zrobić logi i mieć te zaoszczędzone kilkanaście PLN, które można spożytkować w inny sposób? :D

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam sprzętu. Moj vag com chodzi mniej więcej jak moje audi. Ja należę do ludzi co nie chwytają sie za cos czego nie potrafią tak do konca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie trzeba zrobić logi, kiedys długo walczyłem z tym u sb i powiem, faktycznie nie miła sytuacja, u mnie na chwile pomogło odmoczenie turbiny w paliwie, było w niej sporo smoły ale po jakims czasie dalej brakowalo mocy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze to mam chyba coś z n75, bo mam takie dziwne wysterowanie jakby map ciut późno zbijał. Nie mam notlaufa, ale jednak troszkę przeładowuje po depnięciu. Miałem podciśnienie na gruchę ok -0,55, zmieniłem wężyki bo myślałem, że coś gdzieś ucieka i teraz jak loguje 11BS to szczela w -0,6 i zaraz troszkę opada, jakieś 2, 3 kreski. Waku daje ponad -0,85, więc chyba N75 robi zamieszanie :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe że n75 ma się ku końcowi (zacina się), ale można samemu zregenerować i pohula jeszcze :D

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam moje a4b5 1.9 110km i brak mocy wyglada tak... czasem jak odpale zimne auto i troche dynamiczniej jade to obroty spadna na 0 wtedy wbijam bieg jade na biegu bo auto jeszcze jest troche rozpedzone, jakos sie kula gdy wciskam gaz nic to nie daje po 7 sekundach wraca do normy kupa bialego dymu i jedzie dalej. druga sprawa ze czasem wlasnie slysze jakies powietrze jak by gdzies ciagnol sjak samolot trzecia to taka ze jak jade np na 3,4 biegu obroty ok 3000tys to nagle brak mocy i 2s ma moc, 2s nie ma mocy 2s ma i 2s nie ma i tak ciagle pedal gazu mam caly czas w jednej pozycji a czasem jest tak ze przy ok 3000tys obr. nie ma mocy i wiecej jak 120 nie pojedzie zgasze silnik i ma moc i jak powtorze do ok 3000tys to samo pomocy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi 011 dynamiczne. I objaw przy kręceniu na zimnym jakby zawory podwieszał. Nie powinienes kręcić go na zimnym i palić z biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi 011 dynamiczne. I objaw przy kręceniu na zimnym jakby zawory podwieszał. Nie powinienes kręcić go na zimnym i palić z biegu.

co robic moge cos sam pogrzebac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz kabel vag ? Jak tak to zrób kpl logów. I mozesz zmierzyć ciśnienie oleju na zimnym.

Masz kabel vag ? Jak tak to zrób kpl logów. I mozesz zmierzyć ciśnienie oleju na zimnym.

. A tak btw to jaki masz kod silnika ? Na pewno nie 1B ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz kabel vag ? Jak tak to zrób kpl logów. I mozesz zmierzyć ciśnienie oleju na zimnym.

wlasnie nie mam nic czyli sam tego nie zrobie? dodam ze te ciegno gruszki nie chodzi tak jak na filmiku na you tube tylko minimalnie sie podnosi turbina swista itd ale tak jak pisalem ze przy ok 3tys obr slabnie to nie zawsze czasem ciagnie normalnie

Masz kabel vag ? Jak tak to zrób kpl logów. I mozesz zmierzyć ciśnienie oleju na zimnym.

wlasnie nie mam nic czyli sam tego nie zrobie? dodam ze te ciegno gruszki nie chodzi tak jak na filmiku na you tube tylko minimalnie sie podnosi turbina swista itd ale tak jak pisalem ze przy ok 3tys obr slabnie to nie zawsze czasem ciagnie normalnie

na pw odpisz na tel

Masz kabel vag ? Jak tak to zrób kpl logów. I mozesz zmierzyć ciśnienie oleju na zimnym.

wlasnie nie mam nic czyli sam tego nie zrobie? dodam ze te ciegno gruszki nie chodzi tak jak na filmiku na you tube tylko minimalnie sie podnosi turbina swista itd ale tak jak pisalem ze przy ok 3tys obr slabnie to nie zawsze czasem ciagnie normalnie

Masz kabel vag ? Jak tak to zrób kpl logów. I mozesz zmierzyć ciśnienie oleju na zimnym.

wlasnie nie mam nic czyli sam tego nie zrobie? dodam ze te ciegno gruszki nie chodzi tak jak na filmiku na you tube tylko minimalnie sie podnosi turbina swista itd ale tak jak pisalem ze przy ok 3tys obr slabnie to nie zawsze czasem ciagnie normalnie

na pw odpisz na tel

afn, wyslalem ci nr na skrzynke odbiorcza jak mozesz napisz ja zadzwonie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema! Juz od dawna walcze z moja audiczka a mianowicie wpada w noutlauf i mam szarpanie na kazdym biegu w granicach od 1700 rpm do 2000 rpm jakby mial kaszel i niemam pojecia co to jest filtr paliwa wymieniony czy moze ktos pomoc jakies pomysly jak wspominalem wpada tez auto w tryb awaryjny zrobiłem logi ale narazie statyczne i BS bo dynamiki niemoge narazie bo vag nie dziala mi cos na win 7 64bit czy wiecie czemu a oto logi.

statyczne:

http://vaglog.pl/log_253496.html

http://vaglog.pl/log_253497.html

http://vaglog.pl/log_253492.html

http://vaglog.pl/log_253493.html

http://vaglog.pl/log_253494.html

http://vaglog.pl/log_253495.html

i basic seting czyli BS:

http://vaglog.pl/log_253500.html

http://vaglog.pl/log_253499.html

http://vaglog.pl/log_253498.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to jak wywalcze jakos tego vaga bo na win 7 64bit nie dziala mi cos to zrobie dynamiczne

a ile mniej wiecej powinna sie poruszac sztanga 2cm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...