lukaszooo Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 skoro jestes uczulony na wymieniaczy to nikt ci nie pomoze bo nic nie wymieniając nic nie naprawisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopen Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Nie zrozumieliśmy się. Prawie wszyscy mechanicy z którymi się spotykają się moi znajomi to nie mechanicy tylko jak dla mnie wymieniacze całych modułów, którzy zamiast szukac przyczyny, wymieniają, wymieniają, aż trafią i wtedy jest wielki sukces. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Łukasz już Ci pisał żebyś zrobił dynamiczny 03 i 08, to byś się dowiedział co jest nie tak. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopen Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Juz pisałem, ze zadanie mnie przerasta. Moj vag com tez pozostawia wiele do życzenia. Wole komuś zapłacić żeby zrobil to dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 A co w tym trudnego? Nie lepiej samemu zrobić logi i mieć te zaoszczędzone kilkanaście PLN, które można spożytkować w inny sposób? Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopen Opublikowano 11 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2015 Nie mam sprzętu. Moj vag com chodzi mniej więcej jak moje audi. Ja należę do ludzi co nie chwytają sie za cos czego nie potrafią tak do konca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Gugu33 Opublikowano 12 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2015 Faktycznie trzeba zrobić logi, kiedys długo walczyłem z tym u sb i powiem, faktycznie nie miła sytuacja, u mnie na chwile pomogło odmoczenie turbiny w paliwie, było w niej sporo smoły ale po jakims czasie dalej brakowalo mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mantix Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Łukasz jakie powinno być podciśnienie na gruchę w afnie? -0,6 Bara? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Według mojej wiedzy powinno byc -0,64. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mantix Opublikowano 17 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2015 Kurcze to mam chyba coś z n75, bo mam takie dziwne wysterowanie jakby map ciut późno zbijał. Nie mam notlaufa, ale jednak troszkę przeładowuje po depnięciu. Miałem podciśnienie na gruchę ok -0,55, zmieniłem wężyki bo myślałem, że coś gdzieś ucieka i teraz jak loguje 11BS to szczela w -0,6 i zaraz troszkę opada, jakieś 2, 3 kreski. Waku daje ponad -0,85, więc chyba N75 robi zamieszanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen Opublikowano 18 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2015 Bardzo możliwe że n75 ma się ku końcowi (zacina się), ale można samemu zregenerować i pohula jeszcze Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinu1.9tdi Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 witam moje a4b5 1.9 110km i brak mocy wyglada tak... czasem jak odpale zimne auto i troche dynamiczniej jade to obroty spadna na 0 wtedy wbijam bieg jade na biegu bo auto jeszcze jest troche rozpedzone, jakos sie kula gdy wciskam gaz nic to nie daje po 7 sekundach wraca do normy kupa bialego dymu i jedzie dalej. druga sprawa ze czasem wlasnie slysze jakies powietrze jak by gdzies ciagnol sjak samolot trzecia to taka ze jak jade np na 3,4 biegu obroty ok 3000tys to nagle brak mocy i 2s ma moc, 2s nie ma mocy 2s ma i 2s nie ma i tak ciagle pedal gazu mam caly czas w jednej pozycji a czasem jest tak ze przy ok 3000tys obr. nie ma mocy i wiecej jak 120 nie pojedzie zgasze silnik i ma moc i jak powtorze do ok 3000tys to samo pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Logi 011 dynamiczne. I objaw przy kręceniu na zimnym jakby zawory podwieszał. Nie powinienes kręcić go na zimnym i palić z biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinu1.9tdi Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Logi 011 dynamiczne. I objaw przy kręceniu na zimnym jakby zawory podwieszał. Nie powinienes kręcić go na zimnym i palić z biegu. co robic moge cos sam pogrzebac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartollo Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Masz kabel vag ? Jak tak to zrób kpl logów. I mozesz zmierzyć ciśnienie oleju na zimnym. Masz kabel vag ? Jak tak to zrób kpl logów. I mozesz zmierzyć ciśnienie oleju na zimnym.. A tak btw to jaki masz kod silnika ? Na pewno nie 1B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinu1.9tdi Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Masz kabel vag ? Jak tak to zrób kpl logów. I mozesz zmierzyć ciśnienie oleju na zimnym. wlasnie nie mam nic czyli sam tego nie zrobie? dodam ze te ciegno gruszki nie chodzi tak jak na filmiku na you tube tylko minimalnie sie podnosi turbina swista itd ale tak jak pisalem ze przy ok 3tys obr slabnie to nie zawsze czasem ciagnie normalnie Masz kabel vag ? Jak tak to zrób kpl logów. I mozesz zmierzyć ciśnienie oleju na zimnym. wlasnie nie mam nic czyli sam tego nie zrobie? dodam ze te ciegno gruszki nie chodzi tak jak na filmiku na you tube tylko minimalnie sie podnosi turbina swista itd ale tak jak pisalem ze przy ok 3tys obr slabnie to nie zawsze czasem ciagnie normalnie na pw odpisz na tel Masz kabel vag ? Jak tak to zrób kpl logów. I mozesz zmierzyć ciśnienie oleju na zimnym. wlasnie nie mam nic czyli sam tego nie zrobie? dodam ze te ciegno gruszki nie chodzi tak jak na filmiku na you tube tylko minimalnie sie podnosi turbina swista itd ale tak jak pisalem ze przy ok 3tys obr slabnie to nie zawsze czasem ciagnie normalnie Masz kabel vag ? Jak tak to zrób kpl logów. I mozesz zmierzyć ciśnienie oleju na zimnym. wlasnie nie mam nic czyli sam tego nie zrobie? dodam ze te ciegno gruszki nie chodzi tak jak na filmiku na you tube tylko minimalnie sie podnosi turbina swista itd ale tak jak pisalem ze przy ok 3tys obr slabnie to nie zawsze czasem ciagnie normalnie na pw odpisz na tel afn, wyslalem ci nr na skrzynke odbiorcza jak mozesz napisz ja zadzwonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi190183 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Siema! Juz od dawna walcze z moja audiczka a mianowicie wpada w noutlauf i mam szarpanie na kazdym biegu w granicach od 1700 rpm do 2000 rpm jakby mial kaszel i niemam pojecia co to jest filtr paliwa wymieniony czy moze ktos pomoc jakies pomysly jak wspominalem wpada tez auto w tryb awaryjny zrobiłem logi ale narazie statyczne i BS bo dynamiki niemoge narazie bo vag nie dziala mi cos na win 7 64bit czy wiecie czemu a oto logi. statyczne: http://vaglog.pl/log_253496.html http://vaglog.pl/log_253497.html http://vaglog.pl/log_253492.html http://vaglog.pl/log_253493.html http://vaglog.pl/log_253494.html http://vaglog.pl/log_253495.html i basic seting czyli BS: http://vaglog.pl/log_253500.html http://vaglog.pl/log_253499.html http://vaglog.pl/log_253498.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 Na tym co wstawiles wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi190183 Opublikowano 8 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2016 ok to jak wywalcze jakos tego vaga bo na win 7 64bit nie dziala mi cos to zrobie dynamiczne a ile mniej wiecej powinna sie poruszac sztanga 2cm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Tak, zeby sie nie poruszala musi byc strasznie zapieczona wystarczy delikatny opor i wskakuje awaryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się