Sebastiano87 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 U mnie wężyki podciesnienia były po zamieniane i po przekroczeniu 100,110, max do 120 tryb awaryjny.
danielom Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 tak dobrze wyczyszczone nie były jakoś zarabane ale wiertarka ze szczotka druciną i jazda po złozeniu sprawdzałem czy kierowniczki sie ruszaja na zlozonej turbinie wszytsko chodzi lekko potem test z grycha i sprzykawka grucha ładnie ciagnieWężyki ok od n75 czuć jak ssa wężyk Ja jebe Uruchom 011 BS i nagraj czymkolwiek krotki film w jakim zakresie pracuje sztanga. Musi byc dziura w dolocie, bo to jest za duzy spadek, przy slabym podcisnieniu chociaz na wysokich obrotach by cisnienie uroslo a tu jest smieszno liche. Najprosciej przyjedz, ogarniemy ---------- Post dopisany at 22:53 ---------- Poprzedni post napisany at 22:51 ---------- po raz kolejny napisze Sztanga chodzi Płynnie co mi da omieniecie enki ? i jak to zrobić Da ci tyle, ze bedzie widac czy podcisnienie w silniku jest wystarczajace oraz czy nie ma dziury w dolocie, tyle ze musialbys podpiac wezyk od gruchy do krocca przy scianie grodziowej i zrobic krotki log do 2,5 tys obrotow
Danny Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 ooo dzieki za wyłumaczenie:D siwusek Tobie może wydawać się, że chodzi płynnie a ona ma swój zakres w którym ma chodzić i nie jesteś w stanie na oko powiedzieć, że chodzi dobrze. Zrób jak mówi kolega danielom
siwusek Opublikowano 25 Marca 2014 Autor Opublikowano 25 Marca 2014 zgadamy sie kolego pewnie weekend :) ---------- Post dopisany 25-03-2014 at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany 06-03-2014 at 19:05 ---------- no wiec tak zrobilem test z diodą dalem na 1 i 6 pin od przepływki auto dostało kopa czyli przeplywka ta od kolego tez zdechła i na pewno do wymiany kopciiiii strasznie oczywiscie na tym nie smigam szkoda mi auta teraz tylko nieszczelność bo turbo nie dmucha tak jak trzeba
krzysztof31 Opublikowano 19 Maja 2014 Opublikowano 19 Maja 2014 witam ,audi a4 avant 1.9 tdi 2011 rok ,problem polega na tym ,że delikatnie faluja obroty i autko ogólnie zmulone .co jest jak to zlikwidować tę usterkę nie kopci . proszę o pomoc
Skora22 Opublikowano 1 Lipca 2014 Opublikowano 1 Lipca 2014 Witam, mam ten sam problem ze swoim skarbem, 1,2 do odciecia, 3 i 4 po niecalych 3 tys. awaryjny. Niestety nie znam sie za bardzo i nie chce grzebac samemu . Dzis bylem u mechaniora podpiac pod vaga, jedyny blad byl zwiazany z kolektorem ssacym, regulacja cisnienia czy jakos tak. Autko nie kopci, nie pobiera oleju, uzytkowane w rodzinie juz 7 lat ja latam 2 rok, wczesniej auto dzialalo na niskich obrotach, a widzialem ze to rowniez moze byc przyczyna. Znalazlem jeden wyciek, pod turbina idzie taka wygieta rurka i ewidetnie nawet na moje nie ogarniete oko jest tego tam za duzo. I takie pytanko ile moze kosztowac (jak nazwal to fachowiec WWZ) wyciagniecie, wyczyszczenie wszystkich przwodow od turbiny i tego dolotu calego no i zamontowanie. Z gory dzieki za pomoc. Pozdrawiam
danielom Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Blad 550 przeladowanie , regulacja cisnienia przekroczona. Zaden kolektor ssacy.
Bartollo Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Mylisz sie kolego bład 550 jest od poczatku kąta wtrysku czy jakoś tak. Przy przeładowaniu pojawia sie bład 575 i jeśli jest bardzo wysokie po za zakres map sensora to występuje jeszcze blad 519. Ale co do reszty to masz 100% racji Robić logi i wyjdzie co jest grane Wysłane z telefonu stacjonarnego.
danielom Opublikowano 2 Lipca 2014 Opublikowano 2 Lipca 2014 Pomylka, faktycznie 575 a 550 to VP 44;)
haller111 Opublikowano 11 Lipca 2014 Opublikowano 11 Lipca 2014 Drodzy Koledzy Czyli jak mi z rańca kopci na biało a pozniej przestaje, nie ma mocy itp itd to bez logów się nie obejdzie ?:> generalnie to spaliny jakoś tak jeszcze śmierdzą jak w starym autobusie jakieś pomysły ?:> Pozdr
Tommy Gun Opublikowano 14 Lipca 2014 Opublikowano 14 Lipca 2014 Panowie jeszcze jedna kwestia. Jakie mogą być konsekwencje przeładowania turbo oprócz niszczącego wpływu na samą suszarkę ?
siwusek Opublikowano 16 Października 2014 Autor Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) no wiec odswieżam temacik jako iz jestem w pl auto oddałem do mechanika wymieniony został zaworek n75 do tego podcisnienia auto ma kopa ale nie takiego jakie powinno miec. Auto dalej wchodzi w tryb awaryjny tylko dziwna sprawa jade 100-120 wpadne w nierównosci nagle buuuuu i koniec depania ale po trasie 130 bez problemu itd... Przepływka chodzi dobrze tak mi powiedział mechanik podpinajac pod kompa auto kopci przy deptaniu strasznie ale na czerno mechanik pwoiedział ze pełno mam sadzy syfu itd i to musi sie wypalic bo sterowanie turbiny mie nie działało czy to prawda? jakies rady? Ktoś z okolic z vagiem jest dostepny i pomoże? bo jak nie to moge w czwartek auto na hamownie dac i powiedza mi co i jak dzis bylem na hamowni auto wyzygalo 75 kucy turbo pompuje dobrze koles.mi powiedzial ze to przeplywka bo strasznie kopci i nie przepala awszystkiego jest ktos z okolic co ma na podmiake przeplywke by tylko sprawdzix Edytowane 14 Października 2014 przez siwusek
Gilbert1990 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 no wiec odswieżam temacik jako iz jestem w pl auto oddałem do mechanika wymieniony został zaworek n75 do tego podcisnienia auto ma kopa ale nie takiego jakie powinno miec. Auto dalej wchodzi w tryb awaryjny tylko dziwna sprawa jade 100-120 wpadne w nierównosci nagle buuuuu i koniec depania ale po trasie 130 bez problemu itd... Przepływka chodzi dobrze tak mi powiedział mechanik podpinajac pod kompa auto kopci przy deptaniu strasznie ale na czerno mechanik pwoiedział ze pełno mam sadzy syfu itd i to musi sie wypalic bo sterowanie turbiny mie nie działało czy to prawda? jakies rady? Ktoś z okolic z vagiem jest dostepny i pomoże? bo jak nie to moge w czwartek auto na hamownie dac i powiedza mi co i jak dzis bylem na hamowni auto wyzygalo 75 kucy turbo pompuje dobrze koles.mi powiedzial ze to przeplywka bo strasznie kopci i nie przepala awszystkiego jest ktos z okolic co ma na podmiake przeplywke by tylko sprawdzix Tak samo u mnie było, okazało się że jest dolot dziurawy - ale dziura otwierała się po przekroczeniu 80km/h (pojawiał się świst) - efekt - turbo w trybie awaryjnym. Też kopcił na czarno. Dziura była na gumowym łączniku - kolektor dolotowy <-> rura plastikowa - od spodu. A co do przepływki sprawdź sposobem "na diodę"
siwusek Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 wsadzałem diodę nie ma róznicy, podłączony był komp i tak jade 100 wpadne w nierównosci i tryb awaryjny auto jest mułowate ma kopa ale nie takiego jak powinno miec wymieniione podcisnienia n 75 czyli wszystkie gumowe złacza zobaczyć i może ominę icka bo moze on nieszczelny auto dymi na czarno strasznie
Gilbert1990 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Wpada mi do głowy tylko nieszczelność dolotu, możesz jeszcze sprawdzić przewód do przepływki. Intercooler jak nie był jeszcze wymieniany, to może być on.
siwusek Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 dzwoniłem do mechanika co robił mi przy aucie niby szczelność sprawdzana byla ale wiadomo jak to jest czasami najlepszym coś umyka, 2 sprawa przepływke zameniłem od kolegi co auto mu zapierdziela efekt ten sam czyli jedynie zostaje sprawdzic nieszczelność Ps a zaslepienie egru nie przeszkadza w tym bo słyszałem juz ze ludzie zaslepiali i auto sie zmuliło przez to
Bartollo Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Ja mam Egr wyrzucony i nic się nie zmieniło jesli chodzi o osiągi. Jedynie dłużej łapie temperaturę Wysłane przy użyciu telefonu stacjonarnego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się