miferA4B5 Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Siemanko z racji tego, że moja turbinka jest już na wykończeniu, będę musiał kupić drugą i teraz pytanie do was... Czy kupić turbo od AWX czy takie samo jak mam od AJM ? Znajomy ma i tą i tą. Obie w tej samej cenie. do AWX dochodzi jeszcze przejściówka ale to już inna bajka . Programu narazie nie planuję, kiedyś owszem, ale kiedy to nikt nie wie więć nie wiem czy jest sens pakować się w większe turbo ? Bo czytałem, że mogą być jakieś problemy typu szybkie zachodzenie sadzą turbiny (w dodatku zdaża się, że często jeżdże na niedogrzanym silniku ;/), słyszałem, że mogą wystąpic przeładownia.. Jak to w końcu jest ? Czy mogę montować AWX i nic nie będzie sie działo ? czy lepiej odpuścić ? Jeżeli mogę montować AWX to czy będzię jakaś róznica w charakterystyce przyspieszenia etc. ? Czy będzie to samo ? Pozdrawiam
Matek Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 Montuj AWX + program lub jeśli masz więcej kasy i chęć na więcej mocy zainteresuj się BRD. Jak są w tej samej cenie to się nie zastanawiaj:whistling:
miferA4B5 Opublikowano 15 Lutego 2014 Autor Opublikowano 15 Lutego 2014 Nie bedzie zadnych problemow ? Nie wiem kiedy bede mial kase i czas na program, wiec moze to dlugo potrwac
Matek Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Nie będzie problemów, ja mam taki zabieg u siebie zrobiony i nie narzekam Pozdrawiam
Piotrek98igo Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 ja na twoim miejscu bym nie zakladal bo masz za duze braki wiedzy.
s27 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 AJM to bardzo dobry silnik i oszczędny, zamontuj taką jak masz i po problemie a program zawsze można zrobić tylko licz się ze wzrostem spalania
miferA4B5 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 ja na twoim miejscu bym nie zakladal bo masz za duze braki wiedzy. No i chyba właśnie dla tego jest to forum tak ? Zakładam temat po to, żeby dowiedzieć się o czymś jaknajwięcej, żeby uzupełnić te braki . Lepiej rozwiać wszelkie wątpliwości, zapytać o wszystko co nam przyjdzie do głowy niż potem żałować. A wiem, że jest tutaj dużo ludzi świetnie znających się na takowych przeróbkach. Nikt chyba nie urodził się specem od aut ? To jest moje pierwsze auto. Sam dopiero zaczynam przygode z motoryzacją i nie wiem za wiele, ale jak coś robie sam to staram się to zrobić jaknalepiej dlatego pytam ludzi co, jak i do czego. A, że czytałem, słyszałem kilka ciekawostek które są przeciw montowaniu AWX do AJM bez korekty programu to założyłem wątek aby się dowiedzieć jak to jest naprawde. Więc taka prośba do Ciebie jeśli byś mógł dać mi kilka tych cennych informacji to byłbym bardzo wdzięczny, ale nie pisz mi, że mam duże braki wiedzy bo przecież jakbym wiedział to wszystko to nie byłoby tego tematu Pozdrawiam !
Piotrek98igo Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 no to jak jestes glodny wiedzy to poszukaj ,poczytaj i twoje wszelkie watpliwosci zostana rozwiazane pod warunkiem ze jestes bystry. takich tematow jak twoj jest jak kotów.
zrywka Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 zakladaj awx.ja tak zrobilem i nawet bez programu mialem subiektywne wrazenie ze lepiej sie zbiera. program zrobilem miesiac pozniej. po programie,przy takiej samej jezdzie pali tak samo a nawet mniej. aktualnie jak jest slisko mi pali po miescie ponizej 7l,bo musze delikatnie jezdzic zeby nie zrywac przyczepnosci,czyli nawet mniej niz przy serii. a ile z ciekawosci,chce od ciebie znajomy za awx'a?
miferA4B5 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 zakladaj awx.ja tak zrobilem i nawet bez programu mialem subiektywne wrazenie ze lepiej sie zbiera. Program zrobilem miesiac pozniej. Po programie,przy takiej samej jezdzie pali tak samo a nawet mniej. Aktualnie jak jest slisko mi pali po miescie ponizej 7l,bo musze delikatnie jezdzic zeby nie zrywac przyczepnosci,czyli nawet mniej niz przy serii. A ile z ciekawosci,chce od ciebie znajomy za awx'a? 600
zrywka Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 ja dalem 500 z przejsciowka i czyszczonymi kierownicami.
miferA4B5 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 No to fajnie trafiles sa tansze na allegro ale tu mam ten +, ze jade, biore ja do reki i widze co kupuje z allegro nie wiadomo co Ci przysla
zrywka Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 utarguj cos przynajmniejna przejsciowke.
miferA4B5 Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 No jak sie zdecyduje to cos tam moze sie wyrwie
michu10 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Pakuj od awxa , jak doby sprawdzony towar to cena ok jak dla mnie Mam taka flansze redukcyjna,jakby co to pw
miferA4B5 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Pakuj od awxa , jak doby sprawdzony towar to cena ok jak dla mnie Mam taka flansze redukcyjna,jakby co to pw Poszło PW Chyba wybór padnie jednak na tego awx ;DD
jajcosz Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 o ja się podepnę pod temat, żeby w AJM wstawić turbo z AWX, to oprócz przejściówki na rurę gumową od turbiny coś jeszcze się zmienia?
jajcosz Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 soft to wiadomo a ja myślałem, że dojście od kolektora do turbiny będzie inne. Druga sprawa turbo od AWX się różnią jakoś numerkami, czy taką pierwszą z brzegu od silnika AWX można wstawić?
zrywka Opublikowano 22 Czerwca 2014 Opublikowano 22 Czerwca 2014 soft to wiadomo a ja myślałem, że dojście od kolektora do turbiny będzie inne. Druga sprawa turbo od AWX się różnią jakoś numerkami, czy taką pierwszą z brzegu od silnika AWX można wstawić? do kolektora masz takie samo podejscie. Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się