rybus85 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Witam. Jak w temacie.Miałem problem z checkiem-zbyt uboga mieszanka rząd pierwszy cylindrów.Wyczyszczona przepustnica i komunikat zgasł,samochód jakby odżył.Po 3 tyg znów check i w czwartek jak zmieniałem olej wyszło długoterminowy skład mieszanki.Błąd wykasowany,olej zmieniony i filtr powietrza(wymiana i tak co 15tyś a zbliżał się termin).No i na drugi dzień trasa 30km w jedną stronę gitara,wracam i stojąc na światłach patrzę a tu obroty około 1300...Brak checka i innych dziwnych objawów.Dziś przetestowałem na benzynie i tak samo co na LPG...Dojeżdżając do skrzyżowania/świateł i wrzucę na luz to mam falujące delikatnie obroty(ale to od dłuższego czasu-w przedziale 900-1100),a gdy się zatrzymam chwilę jest dobrze i za chwilę pomału rośnie do ~1300.Czyżbym coś źle złożył przy wymianie filtra powietrza(ogólnie za konstrukcję i przez to wymianę to bym kogoś zastrzelił...)?
benyA4 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 a czy robiles adaptacje przepustnicy po jej czyszczeniu ?
jacek70 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Zrób adaptację przepustnicy i zobaczysz co będzie. Może tu jest problem.
rybus85 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Po czyszczeniu przepustnicy jeździłem 3 tyg i było super.Adaptację zrobię sam?Odpalić i zostawić na chwilę(zimny czy ciepły silnik)?
hary2 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Wystarczy poszukać: Zapłon włączony, silnik nie pracuje! [Wybór] [01 - Silnik] [Nastawy podst. - 04] Wybierz grupę "060". [idź!] Na górze ekranu powinna pojawić się informacja: Nastawy podstawowe: OFF. Kliknij przycisk: [ON/OFF/Dalej] Powinien pojawić się komunikat: Nastawy podstawowe: ON. Po przełączeniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu pojawi się informacja: "Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości wyświetlane przez program VAG-COM. System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie kliknąć: [ON/OFF/Dalej] wyłączając w ten sposób Nastawy podstawowe. Na górze ekranu powinna pojawić się informacja: Nastawy podstawowe: OFF [Gotowe, powrót] PODCZAS WYKONYWANIA POWYŻSZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKAĆ PEDAŁU GAZU I SILNIK NIE MOŻE BYĆ URUCHOMIONY.
Łukasz13 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Odepnij na chwile aku, a potem podłacz i przekręc na zapłon na ok 20 sek. zanim odpalisz, wyjdzie na to samo.
rybus85 Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Muszę sprawdzić.Dzieki. ---------- Post dopisany at 19:07 ---------- Poprzedni post napisany at 18:30 ---------- No to zrobiłem jak pisał Łukasz.Po odpaleniu obroty 1100(czyli norma na zimnym)a po chwili 900 i telepie całą budą jakby miał zgasnąć.Przejechałem się aż złapał temperaturę i całą trasę było ok.Jutro sprawdzę na trochę dłuższej trasie i zobaczymy co będzie dalej...
Łukasz13 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Sprawdz czy dolot szczelny jest i nie łapie nigdzie lewego powietrza bo to najczęściej jest przyczyna podwyższonych i falujących obrotów.
rybus85 Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Opublikowano 18 Lutego 2014 Przy odpalonym samochodzie słychać cichy syk powietrza z okolic zbiornika płynu chłodzącego.Na razie tak na szybko poruszałem wszystkimi wężami w zasięgu ręki i nie mogłem zlokalizować miejsca gdzie syczy to powietrze...Jak wstanę po nocce i będę miał czas to będę szukał dalej. Możliwe że dziś będę miał pożyczonego VAG-a,czy jest możliwość sprawdzenia gdzieś po parametrach itp, abym mógł zawęzić trochę poszukiwania,jaki czujnik wyłapuje to powietrze..?
benyA4 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 to syczenie co slyszysz to pewie kierownica powietza , jak przegazujesz zasyczy jeszcze bardziej. Nieeszczelnosci nie sprawdzisz zadnym czujnikiem , musisz pomacac kazdy wezyk i wzrokowo go sprawdzic.
Magicbattle Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 ewentualnie spryskac delikatnie plakiem jak zaciagnie go to powinny obroty w gore pojsc, moze byc wd40. zobacz czy Ci czasem trojniczek co idzie od odmy do przepustnicy i serva hamulcow nie pekł. bardzo czesto to sie zdarza. ja mam teraz metalowy wlasnej konstrukcji bo 300zł było mi szkoda na to gówno ktorego w aso i tak nie poprawili
Łukasz13 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Nieszczelnosc idzie sprawdzic vagiem trzeba obserwowac jak pracuje sonda na kan. 033 i jakie sa korekty na kanale 032 duza plusowa korekta w pierwszym okienku moze oznaczac nieszczelnosc Wysłane za pomoca sputnika.
rybus85 Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 No więc sprawdziłem na ile mogłem(nie wiem dlaczego ale zrywa mi połączenie jak podepne się pod samochód) i mam dwa błędy: 17544 Mieszanka za bogata strona 1-regulacja długoterminowa-wolne obroty magistrala CAN brak sygnału-BŁĄD SPORADYCZNY 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia-BŁĄD SPORADYCZNY ...
Łukasz13 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 17544 to blad system to lean czyli za ubogo na obrotach jalowych, to z duzym prawdopodobenstwem lewe powietrze w dolocie. Wysłane za pomoca sputnika.
rybus85 Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 Ouki.No to w sobotę jak będzie ładna pogoda to zabieram się z sąsiadem za rozbieranie całego dolotu...Może faktycznie gdzieś jakaś wredna dziurwa jest ;p A bardziej prawdopodobne za przepływką?W razie czego przepustnicę czym wyczyścić(wcześniej robił mi to "niby" mechanik) i na co zwrócić uwagę w trakcie roboty(na popękane przewody itp to na pewno ;p )?
enrike2 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 U mnie akurat była przeplywka nieszczelność i kierownica powietrza he
rybus85 Opublikowano 26 Lutego 2014 Autor Opublikowano 26 Lutego 2014 Jestem umówiony z asiorem w takich sprawach na środę...zobaczymy co będzie.Dziś byłem i niestety dopiero wtedy ma wolne miejsce. ---------- Post dopisany 26-02-2014 at 20:11 ---------- Poprzedni post napisany 21-02-2014 at 16:40 ---------- No to autko zrobione Od razu inny samochód ;p Zero błędów,przyspieszenie ładne i co najważniejsze żadnego falowania obrotów i przytrzymywania ich przy zmianie biegów.A winnym była opaska na kolektorze(numer na tym 2303839101).Po wymianie i wyczyszczenie dolotu gdzie się dało,przejrzeniu i wyczyszczeniu i adaptacji przepustnicy jest spokój
Dajmon Opublikowano 27 Lutego 2014 Opublikowano 27 Lutego 2014 A winnym była opaska na kolektorze(numer na tym 2303839101).Po wymianie i wyczyszczenie dolotu gdzie się dało,przejrzeniu i wyczyszczeniu i adaptacji przepustnicy jest spokój Które to miejsce z tą opaską ? Da się zobaczyć z góry gołym okiem? Może jakaś fota w którym miejscu?
rybus85 Opublikowano 27 Lutego 2014 Autor Opublikowano 27 Lutego 2014 Jak będzie coś widać to zrobię zdjęcie,ale to dopiero w sobotę.W bagażniku nawet mam tego winowajcę(gdyby coś się znów stało mam numer i do serwisu).Niestety u mnie było dorabiane bo dostania tylko w serwisie ;/ ---------- Post dopisany at 12:06 ---------- Poprzedni post napisany at 11:12 ---------- Na życzenie zdjęcia winowajcy(pod plastikową osłoną z napisem 2.0): jak widać są 4 sztuki a tu winowajca na niebiesko-dorabiane z grubego zbrojonego węża odpornego na temperaturę ;p https://imageshack.com/i/5jtasuj https://imageshack.com/i/n8tbjdj a tu pęknięta guma: https://imageshack.com/i/nrwqcbj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się