pioteros Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 mozna olac piasty pamietajac tylko zeby montowac glebsze pare mm tarcze, (ok52mm) np z a4 b8 320 lub 345mm, lub z c6 polifta
cooljakub Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 mozna olac piasty pamietajac tylko zeby montowac glebsze pare mm tarcze, (ok52mm) np z a4 b8 320 lub 345mm, lub z c6 polifta A MOJE MAJA OKOLO 59mm (z C6) I SIE OPIERAJA JUZ
pioteros Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 bo zwrotnice masz seryjna, w c6 piasta bardziej wystawala na zewnatrz stad inna glebokosc tarczy
cooljakub Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 bo zwrotnice masz seryjna, w c6 piasta bardziej wystawala na zewnatrz stad inna glebokosc tarczy to ja wiem teraz tylko czy moge ciac kawalek zwrotnicy kolo miejsca gdzie przechodzi przewod od abs bo i tak jest tam pusto od srodka jak palec wkladalem. jeszcze raz zapodam zdjecie lepiej zaznaczone bo dolem sie nie przejmuje . ewentyalnie poszukam innych tarcz z s4 lub s3
pioteros Opublikowano 7 Lutego 2016 Opublikowano 7 Lutego 2016 ja szlifowalem ale pod tarcze 6mm glebsze, ale nie az o 14, to jest troche roznica w sumie, kolejne pytanie, montujac zacisk musisz wcisnac go do srodka o te 14mm zeby wycentrowac go na tarczy, troche sporo, niepotrzebne kombinowanie
cooljakub Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) Mam pytanie czy pod zaciski nr 973/974 podejda tarcze 345mm? Edytowane 11 Lutego 2016 przez cooljakub
Dev Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 Zaciski tak ale jarzma.musza byc 663 a w zaciskach 973/974 sa 716
cooljakub Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Zaciski tak ale jarzma.musza byc 663 a w zaciskach 973/974 sa 716 Wielkie dzieki za pomoc
BOSSS Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Najlepsza koncepcja bez zbenego przrabiania jest chyba 321 z S4.Lub z s4 b6
nitro20 Opublikowano 20 Lutego 2016 Opublikowano 20 Lutego 2016 Panowie, czy w s4 b5 były różnice w hamulcach między liftami ? Mam przed lifta (1998) zrobiłem swap na 6 tłok i chcę sprzedać swój dotychczasowy zestaw. Ktoś się mnie zapytał czy przed lift czy polift te zaciski, czymś się różniły ?
cooljakub Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) Witamudalo sie mi przeszczepic zestawik z a6c6 tarcze 347mm i zaciski od 320mm bez wymiany zwrotnichttps://zapodaj.net/826c0acd37f22.jpg.html Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez cooljakub
cooljakub Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 tak dokladnie adapter i musialem dac dystans pod tarcze zeby nie ocierala o zwrotnice
pioteros Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 na tym samym adapterze i dystansie teraz mozesz smialo montowac 360x34 z d3, tarcze maja ta sama glebokosc 59.7mm
booster70 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 tak dokladnie adapter i musialem dac dystans pod tarcze zeby nie ocierala o zwrotnice daj wiecej fotek jak to wyglada itp
Kowi87 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Cześć, pare osób zrobiło juz ten swap przodu na rózne sposoby, a moze ktos napisać wprost co trzeba kupić, co przerobić pod daną tarcze? Ja wam sie podziele takim spisem dla tylnych hebli w quattro po swapie z 245 na 269 1. Zaciski 4B0 615 423/423 + jarzma2. Tarcze 269 92098400 (98200 098401)3. Klocki FDB10834. Przewody hamulcowe z A4 B5 oski FT62255. Linka hamulcowa seryjna z quattro6. Tulejki(podkładki) 1,65mm do odsuniecia zacisku od jarzma)
Dev Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Tarcze klocki zaciski jarzma zwrotnica S4 B5 oraz wlasciwe połośie
Kowi87 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) Wykaz gratów na przejescie z 288 na 321: Półosie, ma ktoś jasno sprecyzowane jakie półosie pod konkretne silniki? Trzeba to w końcu jakoś posegregować, tyle osób to przerobiło, a odpowiedzi brzmią bez zadnego konkretu, jak kupowaliscie to jakieś numery wam sie przewijały przecież. Ja staram sie jak cos robie spisac dokładnie by nie było problemów w przyszłosci jak przyjdzie coś wymienić. S4 jak i W8(334mm) są to drogie i drogo hamujace zestawy, tak wiec co z tym swapem na heble z S4 B6 i A4 B7? Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez Kowi87
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się