Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap hamulców S4 do A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To samo

Opublikowano

numer oem nigdzie nie jest wybity, po numerze jarzma i zacisku

polosie jakiekolwiek oby przegub wewnetrzny ci pasil ale zeby zewnetrzny byl duzy, moze 2.5 tdi manual ? bo diesle mialy "tripoidalne" czy jakos tak przeguby wewnetrzne

Opublikowano

Dla zastanawiających się tak jak ja;

Przegub w quattro, wg katalogów w 1.8t duży był tylko w a6c5 (http://google.plczesc/przegub-napedowy-kompletny-meyle-1004980180,audi,a4-8d2-b5-1994-11-2001-09,1-8-t-quattro-180km,5-253-11348-100071-0-144-1004980180.html w wersjach bez quattro: AEB AWT ARK APU AWL), a4b5 w AJL oczywiscie i Vkach.

przeczytalem cały temat, znalazlem też blogaska OGr'a który to ładnie i konkretnie opisał ale ta kwestia była niejasna, ponieważ było to zapisane:

półosie z przegubami od V6tki lub AJLa – jeżeli posiadamy przednionapędową wersję samochodu z silnikiem R4 (poza AJL’em) to sama przekładka zwrotnicy nic nam nie da ponieważ zwrotnica S4 ma duży wielokli,

Co by sugerowało, że 1.8t (chociażby mój AWT) z quattro ma już duży wieloklin.


teraz pytanie w quattro, 345/300 przód/tył będzie dobry rozkład sił hamowania?

Opublikowano

taki hebel masz w s4 b6 wiec czy bedzie dobry rozklad... tylka nie urwie ale od biedy moze byc ;)

Opublikowano

czyli jaki tył byłoby lepiej sklejać? 330?

Opublikowano

no wiadomo ze im większa tarcza tym lepiej

Opublikowano

ale chodzi mi o to, że w pewnym momencie, z wielu powodów, modyfikacja traci sens. wg. SIDa powyżej 300mm tył wymaga 350mm przodu lub więcej: http://s4sid.pl/TUNING/Hamulce-i-inne/index.php

przy jakim ET felgi 17" wchodzi jaki zacisk? z tego co jest napisane u SIDa wchodzi 330mm z zaciskiem z porshe. są jakieś alternatywy pod 17"?

Opublikowano

z porsche bedziesz mial problem z doborem felg, albo ich ksztalt albo porzadny dystans tylko da mozliwosc montazu takiego zacisku

Opublikowano (edytowane)

Tylko zeliwo z S4 lub Allroada

Dev czyli żeliwo od a6 c5 allroada to to samo co z s4 b5??

chce zrobić swapa hamulcy na 345mm tylko jak zwykle w sieci ile ludzi tyle odpowiedzi.. mam 1,8t ANB w Q

wiadomo zwrotnice najlepiej od s4b5 wszystko p&p ale cena kosmos wiec opcja taka

1.

Zwrotnice z Allroad A6 C5 od 2000 roku:

4Z7407257F lewa,

4Z7407258 prawa,

4Z7407253H lewa,

4Z7407254H prawa

czy wejdą p&p??

kola nie będą bardziej wystawać?

Edytowane przez przemolll
Opublikowano

z a4 b6 z odpowiednim elementem zawiechy kupisz od kolegi krycha duzo taniej i bez problemu. ostatnio miał 3 kpl

Opublikowano

Zwrotnice z B6 zmieniają wysuniecie koła, przy glebie moze być efekt obijania o błotnik górnego mocowania zwrotnicy z racji jej wysuniecia

Opublikowano

Potwierdzone jest ze chcac zostawic ori osadzenie zwrotnicy potrzeba zwrotek z s4b5 lub passeratti w8

Tomek mial chwile i pomierzyl i wyszlo ze z s4 sa takie same jak w w8.

Co do polosi to tak jak pisalem polosie z ajm i zew pdzeguby z audi a6c5 2,5 tdi.

Przegub jest taki sam jak ten z ajm ale ma zewnetrzny wiekszy wieloklin.

Oslony sa nawet takie same w obu przebuhach.

To na bank pewne sam mierzylem:-D

Opublikowano

Potwierdzone jest ze chcac zostawic ori osadzenie zwrotnicy potrzeba zwrotek z s4b5 lub passeratti w8

Tomek mial chwile i pomierzyl i wyszlo ze z s4 sa takie same jak w w8.

Co do polosi to tak jak pisalem polosie z ajm i zew pdzeguby z audi a6c5 2,5 tdi.

Przegub jest taki sam jak ten z ajm ale ma zewnetrzny wiekszy wieloklin.

Oslony sa nawet takie same w obu przebuhach.

To na bank pewne sam mierzylem:-D

mozesz poratowac linkami albo najlepiej mumerami OEM tych przegubów i półosi, to mam rozumieć leci do AFNa wtedy P&P

Opublikowano

Nie

Opublikowano (edytowane)

Tak pod zwrotki z duzym wieloklinem.

U siebie mam takie oski a zmieniłem 3 dni temu osłone to i odrazu przymierzyłem wsio.

Tutaj nr oski prawej:8 D0 407 272 BQ

http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-9-tdi-ajm-polos-prawa-8d0407272bq-i6325909058.html#imglayer

Tutaj lewej:8 D0 407 271 BQ

http://allegro.pl/polos-lewa-audi-a4-1-9-tdi-ajm-8d0407271bq-i6267877586.html#thumb/2

I przeguby zew do ww osiek z audi a6c5 2,5 (tutaj nie jestem pewny nr ale sprawdze i dam znać) :

http://allegro.pl/audi-2-5tdi-polos-lewa-prawa-automat-a6-c5-deq-i6332242283.html

Tomek też coś wspominał o kompletnych oskach z ajl ale to on musi sie wypowiedzieć.

Ty masz Q wiec przód może byc inny ja pisze o osce :)

Edytowane przez wesz82
Opublikowano

Od AJLa idą p&p

Mam jeden luźny kpl

Opublikowano

Dobra Tomek ale dla potomnych wyjaśnij czy przód w q i ośce jest taki sam tj flansze na przeguby w skrzyni???

Opublikowano

Są różne skrzynie oraz flansze, wszystko trzeba mierzyć na aucie

Opublikowano

mylicie przeguby, wielokliny w piastach i te w roznicowkach skrzyni

zasada byla w sumei ogolna, duze przeguby wewnetrzne, a raczej ich flansze byly w oskach, a w odpowiadajacych im autach w quattro byly mniejsze

prosciej mowiac, wieksze flansze i wieksze wielowpusty w roznicowkach mialy ośki, bo tam naped nigdzie indziej sie nie rozkladal, w q bylo 50/50 przod tyl wiec polowa momentu przekladana byla natyl i tam duza flansza nie byla az tak potrzebna, mniejsza byla tez przednia roznicowka

nie wiem jak to w oskach szlo dokladnie, trzeba w ETCE znalezc wymiary przegubow wewnetrznych i wszystko bedzie jasne jak slonce

natomiast jesli chodzi o przeguby ZEWNETRZNE, tam w B5 byla jedna zaleznosc, V6stki, AJLe mialy duzy, reszta maly przegub

a skad to ostatnie wywnioskowac ? bo tylko 2 rozmiary lozysk i piast bylo w b5, pod 82mm czyli duze lozysko, i duzy przegub, oraz 75mm, te mniejsze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...