Kowi87 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 To są te sławne zaciski? http://allegro.pl/zaciski-przod-audi-a6-c5-c6-a4-b5-b6-b7-320mm-i6145899832.html#thumb/1 jakiś numer OEM?
pioteros Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 numer oem nigdzie nie jest wybity, po numerze jarzma i zaciskupolosie jakiekolwiek oby przegub wewnetrzny ci pasil ale zeby zewnetrzny byl duzy, moze 2.5 tdi manual ? bo diesle mialy "tripoidalne" czy jakos tak przeguby wewnetrzne
mophk Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 Dla zastanawiających się tak jak ja; Przegub w quattro, wg katalogów w 1.8t duży był tylko w a6c5 (http://google.plczesc/przegub-napedowy-kompletny-meyle-1004980180,audi,a4-8d2-b5-1994-11-2001-09,1-8-t-quattro-180km,5-253-11348-100071-0-144-1004980180.html w wersjach bez quattro: AEB AWT ARK APU AWL), a4b5 w AJL oczywiscie i Vkach. przeczytalem cały temat, znalazlem też blogaska OGr'a który to ładnie i konkretnie opisał ale ta kwestia była niejasna, ponieważ było to zapisane: półosie z przegubami od V6tki lub AJLa – jeżeli posiadamy przednionapędową wersję samochodu z silnikiem R4 (poza AJL’em) to sama przekładka zwrotnicy nic nam nie da ponieważ zwrotnica S4 ma duży wielokli, Co by sugerowało, że 1.8t (chociażby mój AWT) z quattro ma już duży wieloklin.teraz pytanie w quattro, 345/300 przód/tył będzie dobry rozkład sił hamowania?
pioteros Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 taki hebel masz w s4 b6 wiec czy bedzie dobry rozklad... tylka nie urwie ale od biedy moze byc
pioteros Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 no wiadomo ze im większa tarcza tym lepiej
mophk Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 ale chodzi mi o to, że w pewnym momencie, z wielu powodów, modyfikacja traci sens. wg. SIDa powyżej 300mm tył wymaga 350mm przodu lub więcej: http://s4sid.pl/TUNING/Hamulce-i-inne/index.php przy jakim ET felgi 17" wchodzi jaki zacisk? z tego co jest napisane u SIDa wchodzi 330mm z zaciskiem z porshe. są jakieś alternatywy pod 17"?
pioteros Opublikowano 16 Maja 2016 Opublikowano 16 Maja 2016 z porsche bedziesz mial problem z doborem felg, albo ich ksztalt albo porzadny dystans tylko da mozliwosc montazu takiego zacisku
przemolll Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 (edytowane) Tylko zeliwo z S4 lub Allroada Dev czyli żeliwo od a6 c5 allroada to to samo co z s4 b5?? chce zrobić swapa hamulcy na 345mm tylko jak zwykle w sieci ile ludzi tyle odpowiedzi.. mam 1,8t ANB w Q wiadomo zwrotnice najlepiej od s4b5 wszystko p&p ale cena kosmos wiec opcja taka 1. Zwrotnice z Allroad A6 C5 od 2000 roku: 4Z7407257F lewa, 4Z7407258 prawa, 4Z7407253H lewa, 4Z7407254H prawa czy wejdą p&p?? kola nie będą bardziej wystawać? Edytowane 17 Lipca 2016 przez przemolll
mophk Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 z a4 b6 z odpowiednim elementem zawiechy kupisz od kolegi krycha duzo taniej i bez problemu. ostatnio miał 3 kpl
Kowi87 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Zwrotnice z B6 zmieniają wysuniecie koła, przy glebie moze być efekt obijania o błotnik górnego mocowania zwrotnicy z racji jej wysuniecia
wesz82 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Potwierdzone jest ze chcac zostawic ori osadzenie zwrotnicy potrzeba zwrotek z s4b5 lub passeratti w8 Tomek mial chwile i pomierzyl i wyszlo ze z s4 sa takie same jak w w8. Co do polosi to tak jak pisalem polosie z ajm i zew pdzeguby z audi a6c5 2,5 tdi. Przegub jest taki sam jak ten z ajm ale ma zewnetrzny wiekszy wieloklin. Oslony sa nawet takie same w obu przebuhach. To na bank pewne sam mierzylem:-D
Kowi87 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Potwierdzone jest ze chcac zostawic ori osadzenie zwrotnicy potrzeba zwrotek z s4b5 lub passeratti w8 Tomek mial chwile i pomierzyl i wyszlo ze z s4 sa takie same jak w w8. Co do polosi to tak jak pisalem polosie z ajm i zew pdzeguby z audi a6c5 2,5 tdi. Przegub jest taki sam jak ten z ajm ale ma zewnetrzny wiekszy wieloklin. Oslony sa nawet takie same w obu przebuhach. To na bank pewne sam mierzylem:-D mozesz poratowac linkami albo najlepiej mumerami OEM tych przegubów i półosi, to mam rozumieć leci do AFNa wtedy P&P
wesz82 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 (edytowane) Tak pod zwrotki z duzym wieloklinem. U siebie mam takie oski a zmieniłem 3 dni temu osłone to i odrazu przymierzyłem wsio. Tutaj nr oski prawej:8 D0 407 272 BQ http://allegro.pl/vw-passat-b5-1-9-tdi-ajm-polos-prawa-8d0407272bq-i6325909058.html#imglayer Tutaj lewej:8 D0 407 271 BQ http://allegro.pl/polos-lewa-audi-a4-1-9-tdi-ajm-8d0407271bq-i6267877586.html#thumb/2 I przeguby zew do ww osiek z audi a6c5 2,5 (tutaj nie jestem pewny nr ale sprawdze i dam znać) : http://allegro.pl/audi-2-5tdi-polos-lewa-prawa-automat-a6-c5-deq-i6332242283.html Tomek też coś wspominał o kompletnych oskach z ajl ale to on musi sie wypowiedzieć. Ty masz Q wiec przód może byc inny ja pisze o osce Edytowane 17 Lipca 2016 przez wesz82
wesz82 Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Dobra Tomek ale dla potomnych wyjaśnij czy przód w q i ośce jest taki sam tj flansze na przeguby w skrzyni???
Dev Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 Są różne skrzynie oraz flansze, wszystko trzeba mierzyć na aucie
pioteros Opublikowano 17 Lipca 2016 Opublikowano 17 Lipca 2016 mylicie przeguby, wielokliny w piastach i te w roznicowkach skrzynizasada byla w sumei ogolna, duze przeguby wewnetrzne, a raczej ich flansze byly w oskach, a w odpowiadajacych im autach w quattro byly mniejszeprosciej mowiac, wieksze flansze i wieksze wielowpusty w roznicowkach mialy ośki, bo tam naped nigdzie indziej sie nie rozkladal, w q bylo 50/50 przod tyl wiec polowa momentu przekladana byla natyl i tam duza flansza nie byla az tak potrzebna, mniejsza byla tez przednia roznicowkanie wiem jak to w oskach szlo dokladnie, trzeba w ETCE znalezc wymiary przegubow wewnetrznych i wszystko bedzie jasne jak sloncenatomiast jesli chodzi o przeguby ZEWNETRZNE, tam w B5 byla jedna zaleznosc, V6stki, AJLe mialy duzy, reszta maly przeguba skad to ostatnie wywnioskowac ? bo tylko 2 rozmiary lozysk i piast bylo w b5, pod 82mm czyli duze lozysko, i duzy przegub, oraz 75mm, te mniejsze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się