zrywka Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Witam kolegów, Tak jak przypuszczałem i pisałem o tym w jednym z wątków, po modyfikacji turbinki na AWX i programie, padł mi dwumas i sprzęgło. dalej podtrzymam swoją tezę, że powyżej 350 Nm standardowe sprzęgło od AJM`a nie daje rady ... i wcale nie dostawał w d*pę, jak co niektórzy pewnie będą argumentowali. Fakt, faktem muszę załozyć teraz coś mocniejszego. Zastanawiam się nad dwumasem i kompletem sprzęgła z AVF`a. Czy wszystko przypasuje Plug& Play do mojego AJM`a (5 gang), czy jeszcze muszę coś rezać? Chyba że ktoś ma jeszcze inną opcję sprzęgła - tak cenowo przystępną. Pozdro
Maniusiek28 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Nie pasuje bo AVF ma średnice 240mm a twoje sprzęgło z AJM 228mm (odwrotnie to by weszło).....proponuje obic tarczę kevlarem i wzmocnić docisk+srryjny dwumas lub wsadzić jednomaz z 1Z i tez wzmocnić docisk i obic kevlarem tarczę.
zrywka Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 no dobra ale jak zaloze dwumasa z avf'a to nie podejdzie. slyszalem tez ze trzeba taki dystans na flansze zalozyc. robil ktos takiego swapa?
krzysiek1606 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 no dobra ale jak zaloze dwumasa z avf'a to nie podejdzie. slyszalem tez ze trzeba taki dystans na flansze zalozyc. robil ktos takiego swapa? podejdzie avf ale razem w komplecie ze skrzynia 6 a jak chcesz to zaloz komplet z awx
MAGIC87 Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 dalej podtrzymam swoją tezę, że powyżej 350 Nm standardowe sprzęgło od AJM`a nie daje rady ; daje rade:wink: moze masz za duzo Nm na dole i dlatego pada proponuje obic tarczę kevlarem i wzmocnić docisk+srryjny chyba najlepsze rozwiazanie
Dev Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 gdyby był to ATJ podeszło by bez problemu
Matek Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 zrywka, nie umiem się doszukać na ile miałeś program zrobiony po korekcie z AWXem? Ja mam teraz na 162 kuce i 370 NM i póki co nie ma żadnych problemów, przed korektą i przed AWX było prawie 360 NM i nie widzę póki co żadnych problemów ze sprzęgłem.
MAGIC87 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Juz nie raz pisałem ze jedzie u nas 400++ na seryjnym sprzęgle od 4 lat i ma sie dobrze:decayed: być moze duzo jezdziłeś z kompletem osób na pokładzie i auto dostawało po d*pie. wtedy te 350 Nm moze byc zabójcze
pioteros Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 ale przeciez dwumas z avfa - pierwszych lat produkcji 240mm pasuje bo jest mniejszy i na 6 srub, nie trzeba wtedy zadnych dystansow, zaklada sie calosc sprzegla i wio
zrywka Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 Nie pasuje bo AVF ma średnice 240mm a twoje sprzęgło z AJM 228mm (odwrotnie to by weszło).....proponuje obic tarczę kevlarem i wzmocnić docisk+srryjny dwumas lub wsadzić jednomaz z 1Z i tez wzmocnić docisk i obic kevlarem tarczę. Jednomas odpada, w S4 ce mam i wyraźnie odczuwa się szarpnięcie przy ruszaniu, a mnie zależy tez na komforcie. O kevlarze słyszałem, że jak już raz się go przypali to tarcza do śmieci idzie. w jaki sposób wzmocnić docisk? ---------- Post dopisany at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ---------- no dobra ale jak zaloze dwumasa z avf'a to nie podejdzie. slyszalem tez ze trzeba taki dystans na flansze zalozyc. robil ktos takiego swapa? podejdzie avf ale razem w komplecie ze skrzynia 6 a jak chcesz to zaloz komplet z awx a awx nie jest taki sam jak ajm? ---------- Post dopisany at 21:50 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ---------- zrywka, nie umiem się doszukać na ile miałeś program zrobiony po korekcie z AWXem? Ja mam teraz na 162 kuce i 370 NM i póki co nie ma żadnych problemów, przed korektą i przed AWX było prawie 360 NM i nie widzę póki co żadnych problemów ze sprzęgłem. tutaj mój wykresik, może się trochę różnić aktualnie, bo przy hamowaniu, miałem awarję czujnika temperatury paliwa ---------- Post dopisany at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany at 21:50 ---------- Juz nie raz pisałem ze jedzie u nas 400++ na seryjnym sprzęgle od 4 lat i ma sie dobrze:decayed:być moze duzo jezdziłeś z kompletem osób na pokładzie i auto dostawało po d*pie. wtedy te 350 Nm moze byc zabójcze no właśnie nie ... jak bum cyk dana ... już sam nie wiem, może ze starości tak samo z siebie może jeszcze dojdzie parę Niutków i Kucy, to lepiej żebym teraz coś mocniejszego założył. tak kusi mnie te 240 mm od AVF`a
pioteros Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 wejdz na temat od jednomasie 240mm do 1.8t i zaloz sobie taki sam zestaw
zrywka Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 ale przeciez dwumas z avfa - pierwszych lat produkcji 240mm pasuje bo jest mniejszy i na 6 srub, nie trzeba wtedy zadnych dystansow, zaklada sie calosc sprzegla i wio ale do skrzyni 5 tki podejdzie? masz może numery tej dwumasy i kpl. sprzęgła? pierwsze lata produkcji, tzn. 2001 r.?
pioteros Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 038....266K tak podejdzie do 5 biegow, w dodatku docisk jest duzo lepszy niz ten w AVF i tarcza obita kevlarem
zrywka Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 wejdz na temat od jednomasie 240mm do 1.8t i zaloz sobie taki sam zestaw mówisz o tym temacie z jednomasem z Audi B4 + docisk z S2? a podejdzie to wszystko do 1.9 tdi? tak jak pisałem wyżej, mam takie mieszane uczucia co do jednomasu. w S`ce (Audi 100 C4 ) wymieniłem dwumasę na jednomas z Audi 90 2.3 20V (7a) + docisk z S4 (c4) + tarcza z 7a nabijana (Kraków, ul. Centralna) + kosz z S4 (c4) - i efekt jest taki, że przy ruszaniu było czuć takie szarpnięcie, a po roku normalnego użytkowania, nie upalania, padła mi skrzynia. Dlatego tak się bronię przed tą jednomasą.
pioteros Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 podejsc podejdzie... a w 80/A4 1z seryjnie byl jednomas i jakos skrzynie nie padaly od tego... predzej padnie ci od momentu i od upalania
zrywka Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 038....266Ktak podejdzie do 5 biegow, w dodatku docisk jest duzo lepszy niz ten w AVF i tarcza obita kevlarem czyli to taki zestaw 240 mm?
Kowi87 Opublikowano 5 Marca 2014 Opublikowano 5 Marca 2014 nie pierdziel sie i ładuj sprawdzony zestaw z AWXa:whistling: 155km to Ci seryjne nowe sprzęgło z AFNa pociagnie(ponad 2 lata upalałem(ok 70tys) AWX w B5 spokojnie utarga moce 200km&390nm, kwestia dobrze rozłozonego momentu:whistling:
zrywka Opublikowano 6 Marca 2014 Autor Opublikowano 6 Marca 2014 decyzja jest taka. jak podejdzie to co zaproponowal pioteros czyli dwumasa i kpl sprzegla z Audi ATJ/Passat AJM 240 mm to to zostanie,jsak nie to siadzie AWX. roznica w cenie 100 zl z montazem,to nie ma co sie zastanawiac. a AWX to nie to samo co AJM?
kuba84 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 do skrzyni 5 nie podejdzie to ... jeśli ktoś twierdzi że podejdzie to proszę dokumentację ... AJM ma sprzęgło 228 i dwumas jak AWX AFN itp ATJ ma 240 i dwumas prawie jak AVF, można je spokojnie zamienić. http://www.ccc-motorsport.de/shop/2879/luk-schwungrad-audi-a4-8d2-b5-1-9tdi-quattro-8d5-vw-passat-3b2-4motion-variant-3b5-3b3-3b6-zms-flywheel-dmf-415011410-415-0114-10-detail?tmpl=component&format=pdf poza tym są inne rozruszniki w ATJ i AJM itd Nie mam pojęcia jak chcecie upchać sprzęgło 240mm do skrzyni 5 ? Siedzę w tym nie od dziś i nie znalazłem patentu żeby upchać sprzęgło 240mm wraz z dwumasem do skrzyni 5. W drugą stronę nie ma żadnego problmeu czy 228 do skrzyni 6 oczywiście mowa tylko i wyłącznie o dieslu
Kowi87 Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Awx to nie to samo co ajm, ile to mozna walkowac, dwumas maja wszystkie taki sam, ale sprzegla inne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się