KUBAS2012 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Dziś zauważyłem iż moja A4 coś zaczęła mulić Bardzo wolno rozpędzają się obroty silnika, jak stanę i dam w pędzel to normalnie się wkręca lecz jak ruszam to muli totalnie Mam skrzynię Tiptronic, silnik 1,9 TDI rok 2000. Co to może być? Stawiałem na filtr paliwa ale skoro na postoju normalnie się wkręca to chyba nie to... a może... Miał ktoś coś podobnego?
KUBAS2012 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 Po jakiś 3 godzinach jak auto postało na parkingu znów się przejechałem i wszystko było okej I na zimnym jak przyspieszałem i na ciepłym... więc nie wiem co to sie stało że tak było Możliwe że był jakiś błąd że tak się działo?
Patryk_B Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 proponuje jeszcze sprawdzic weze od turbiny moze sie gdzies przerwala albo poluzowala mialem kiedys podobny problem
KUBAS2012 Opublikowano 3 Marca 2014 Autor Opublikowano 3 Marca 2014 Dziś przelatane 400 kilosów i wsio okej Więc przypuszczam że to był jakiś fałszywy alarm... na szczęście ---------- Post dopisany 03-03-2014 at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany 27-02-2014 at 19:39 ---------- Dziś miałem ciężką nogę... i okazuje się że zamulacz powraca w raz z moją ciężko nogą Przycisnąłem autko i na 3 biegu koło 2700 obr/min zaczął tracić moc, zatrzymałem się i zacząłem gwałtowniej ruszać i niestety cały czas muł, zatrzymałem się zgasiłem auto na 10 s odpaliłem i wszystko było okej... Co to u diabła może być ?
e2rd-85 Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Po jakiś 3 godzinach jak auto postało na parkingu znów się przejechałem i wszystko było okej Ja bym obstawiał że kierownice turba . Przeładowane turbo i wchodzi w tryb awaryjny . Po ponownym uruchomieniu jest OK .
Lolek Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Dokladnie tak jak pisał kolega wyżej, miałem podobny problem. Jadąc normalnie bez obciążenia było znośnie, natomiast przy bucie w podłodze nagle tracił moc. Też szukałem przyczyny - podciśnienie, węże itd, aż na końcu wyciągnąłem turbo i przyczyną była zapieczona zmienna. Wyczyszczone, złożone i auto śmiga, dobrze by było żebyś podpiął vaga i zrobił logi,
KUBAS2012 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Opublikowano 4 Marca 2014 Dzięki za informację. Będę musiał znaleźć jakiś kompetentnych fachowców w swoim rejonie Gadałem z mechanikiem i w sumie powiedział że lepiej podłączyć go pod kompa najpierw i po sprawdzać co dokładnie dolega Mówi że to nie musi być koniecznie turbo...
solpeusz Opublikowano 6 Marca 2014 Opublikowano 6 Marca 2014 Sprawdź też przewody elektryczne, nie wiem jaka wersja TDi, u mnie w 1z było podobnie, vag zero błedów. Okazało się, że przewody z przepływomierza do n75 były naderwane i raz łączyły, a raz nie. Szybki serwis, lutownica i wszystko hula już kilka miesięcy.
johnnythebest Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 Obstawiam turbine, miałem tak u siebie w swojej, kilka razy ja przegoniłem na wyzszych obrotach na 2 i 3 biegu i do teraz spokoj, od czasu do czasu przegonie auto zeby sie nic w turbinie nie zapiekło i hula do teraz
Sebastiano87 Opublikowano 7 Marca 2014 Opublikowano 7 Marca 2014 U mnie podobne objawy wskazywały na problemy z turbino, wiec zacząłem od sprawdzianie wężyków podciśnienia turbiny, po prostu odwrotnie jej podłączyłem po tym zabiegu znowu rakieta.
KUBAS2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) Wszystkie wężyki posprawdzane i niby wsio okej oprócz dwóch detali Jeden to wężyk który wchodzi w ściankę grodziową, lekko ruszając go w bok coś syczy jakby jakieś powietrze z niego uciekało I załączam też drugie foto nie wiem co dokładnie to jest ale chyba nie zbyt profesjonalnie ktoś przy tym kiedyś grzebał skoro pospinane jest opaskami Foto : http://zapodaj.net/fa2c4546cfe7a.jpg.html http://zapodaj.net/f4eb6e67b357a.jpg.html <a href=http://zapodaj.net/fa2c4546cfe7a.jpg.html>Zdjęcie-0056.jpg</a> <a href=http://zapodaj.net/f4eb6e67b357a.jpg.html>Zdjęcie-0057.jpg</a> Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez KUBAS2012
Bartollo Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 (edytowane) Pierwsze foto to przewód podciśnienia do serwa jak pedał hamulca nie jest twardy to jest ok. Drugie to EGR z klapą gaszącą,ładną rzeźbę ktoś zrobił,urwany wężyk przy klpie nie rzuca silnikiem jak gasisz ?? ale nie ma to wpływu na twój problem, przede wszystkim Edytowane 31 Sierpnia 2014 przez Bartollo
KUBAS2012 Opublikowano 1 Września 2014 Autor Opublikowano 1 Września 2014 Tak myślałem... Czasami zatrzepie budą, ale głowy nie urywa.
Bartollo Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 To przez nie działającą klape gaszącą zapal auto otwórz mache i pociąg reką klape aż silnik zgaśnie a zobaczysz ze zgaśnie dużo bardziej łagodnie warto naprawić podciśnienie do tejże klapy
KUBAS2012 Opublikowano 10 Września 2014 Autor Opublikowano 10 Września 2014 Dzięki Nie mam teraz kiedy sprawdzić go podpiętego, ale dziś go przeorałem porządnie na każdym biegu noi cisza, normalnie jechał żadnego zamulania... Ale i tak coś jest nie tak, bo zdeka za dużo sączy ropy ok 8 litrów przy średniej prędkości 100km/h Pany mam od takie logi .. Jest tego bardzo duzo więc wrzucę tylko część Proszę o weryfikację jak można GPS Time, Device Time, Longitude, Latitude,GPS Speed (Meters/second),Horizontal Dilution of Precision, Altitude, Bearing, G(x), G(y), G(z),G(calibrated),Tue Sep 09 18:48:15 CEST 2014,09-wrz-201418:48:17.070,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,30.0,23.0,0.0,2.06859016,9.27034855,-2.87304211,0.03055412,Tue Sep 09 18:48:16 CEST 2014,09-wrz-201418:48:18.035,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,30.0,23.0,0.0,2.06859016,9.23204136,-2.87304211,0.02690715,Tue Sep 09 18:48:17 CEST 2014,09-wrz-201418:48:19.073,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,30.0,23.0,0.0,1.9153614,9.42357826,-2.87304211,0.04409226,Tue Sep 09 18:48:18 CEST 2014,09-wrz-201418:48:20.057,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,30.0,23.0,0.0,1.9153614,9.42357826,-2.87304211,0.04206568,Tue Sep 09 18:48:19 CEST 2014,09-wrz-201418:48:21.048,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,30.0,23.0,0.0,1.9153614,9.23204136,-3.10288548,0.03083295,Tue Sep 09 18:48:20 CEST 2014,09-wrz-201418:48:22.032,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,30.0,23.0,0.0,2.10689759,9.19373417,-3.33272886,0.03872901,Tue Sep 09 18:48:21 CEST 2014,09-wrz-201418:48:23.048,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,10.0,23.0,0.0,1.99197578,8.81066227,-3.60087943,0.01026428,Tue Sep 09 18:48:22 CEST 2014,09-wrz-201418:48:24.048,14.679964794042059,53.39943189328724,0.0,10.0,23.0,0.0,3.52426481,9.11711979,-4.09887314,0.09944862,Tue Sep 09 18:48:23 CEST 2014,09-wrz-201418:48:25.048,14.680039410274784,53.39951931186346,2.1277287,10.0,27.0,350.70926,1.18752408,8.96389103,-4.59686708,0.05300671,Tue Sep 09 18:48:24 CEST 2014,09-wrz-201418:48:26.029,14.680037188646633,53.399557963973955,3.0979605,10.0,30.0,349.04776,2.14520478,8.35097599,-5.97592735,0.08837682,Tue Sep 09 18:48:25 CEST 2014,09-wrz-201418:48:27.046,14.6800153950897,53.39961665759792,4.9911733,10.0,34.0,335.5053,1.99197578,9.19373417,-3.90733719,0.05735523,Tue Sep 09 18:48:26 CEST 2014,09-wrz-201418:48:28.056,14.679974505829657,53.39968623577079,7.0393004,5.0,37.0,331.24023,2.37504816,8.6957407,-5.43962622,0.09222692,Tue Sep 09 18:48:27 CEST 2014,09-wrz-201418:48:29.029,14.67992031782117,53.39975947310175,8.310112,5.0,38.0,329.92618,2.56658411,8.81066227,-5.20978308,0.09469622, GPS Time, Device Time, Longitude, Latitude,GPS Speed (Meters/second),Horizontal Dilution of Precision, Altitude, Bearing, G(x), G(y), G(z),G(calibrated),Tue Sep 09 18:18:13 CEST 2014,09-wrz-201418:18:13.128,14.680500388385775,53.397861503227375,7.950799,100.0,57.0,182.11465,-0.22984336,5.66946983,7.20175886,-0.04639441,Tue Sep 09 18:18:14 CEST 2014,09-wrz-201418:18:14.128,14.680495960951697,53.39779000921817,7.950799,100.0,57.0,182.11465,-0.22984336,4.75009632,7.46990919,-0.07832229,Tue Sep 09 18:18:15 CEST 2014,09-wrz-201418:18:15.113,14.680191858338082,53.40021826174917,0.0,30.0,58.0,182.11465,-0.80445176,5.40131903,8.54251194,0.05251998,Tue Sep 09 18:18:16 CEST 2014,09-wrz-201418:18:16.140,14.68013788482208,53.40040388629615,0.0,30.0,58.0,182.11465,0.61291564,5.63116217,8.58081913,0.06709725,Tue Sep 09 18:18:17 CEST 2014,09-wrz-201418:18:17.148,14.68013788482208,53.40040388629615,0.0,30.0,58.0,182.11465,0.38307226,5.82269859,8.88727665,0.10276717,Tue Sep 09 18:18:18 CEST 2014,09-wrz-201418:18:18.113,14.68013788482208,53.40040388629615,0.0,30.0,58.0,182.11465,0.03830723,5.43962622,8.61912632,0.05795723,Tue Sep 09 18:18:19 CEST 2014,09-wrz-201418:18:19.113,14.68013788482208,53.40040388629615,0.0,30.0,58.0,182.11465,-0.30645782,5.66946983,9.11711979,0.11385375,Tue Sep 09 18:18:20 CEST 2014,09-wrz-201418:18:20.153,14.68013788482208,53.40040388629615,0.0,30.0,58.0,182.11465,-1.34075296,4.90332508,8.42759037,0.02225953,Tue Sep 09 18:18:21 CEST 2014,09-wrz-201418:18:21.137,14.68013788482208,53.40040388629615,0.0,30.0,58.0,182.11465,0.30645782,5.7843914,8.00621033,0.02633208,Tue Sep 09 18:18:22 CEST 2014,09-wrz-201418:18:22.112,14.679978154238631,53.40043890723448,0.0,30.0,58.0,182.11465,0.65122288,5.01824665,8.54251194,0.03111178,Tue Sep 09 18:18:23 CEST 2014,09-wrz-201418:18:23.112,14.679978154238631,53.40043890723448,0.0,30.0,58.0,182.11465,0.19153613,5.5162406,8.61912632,0.0623216,Tue Sep 09 18:18:24 CEST 2014,09-wrz-201418:18:24.112,14.679978154238631,53.40043890723448,0.0,30.0,58.0,182.11465,-0.11492168,5.32470465,7.69975281,-0.02664143,Tue Sep 09 18:18:25 CEST 2014,09-wrz-201418:18:25.113,14.679850279561924,53.400402289665294,2.3584447,30.0,58.0,227.8947,0.07661445,6.01423454,7.96790314,0.03665584,Tue Sep 09 18:18:26 CEST 2014,09-wrz-201418:18:26.112,14.679805565141688,53.400375903077155,2.6716943,30.0,58.0,224.77405,0.19153613,6.20577097,9.19373417,0.14986926,Tue Sep 09 18:18:27 CEST 2014,09-wrz-201418:18:27.113,14.67975781190837,53.400348623591626,2.9406555,30.0,58.0,225.87968,-0.19153613,5.24809027,7.27837324,-0.06609893,
wesz82 Opublikowano 10 Września 2014 Opublikowano 10 Września 2014 Logi wrzuć na Vag log bo te to totalnie nie do czytania
KUBAS2012 Opublikowano 14 Września 2014 Autor Opublikowano 14 Września 2014 (edytowane) Dzięki za podpowiedz Wrzuciłem to na Vaglog Co powychodziło to sam już nie wiem bo jestem zielony Wrzucę kody i proszę o pomoc, jeśli coś nie teges to proszę i info ... 000 http://vaglog.rtnet.pl/log_185777.html 000, 001, 003 http://vaglog.rtnet.pl/log_185778.html 000, 003, 004 http://vaglog.rtnet.pl/log_185774.html 014, 018, 023 http://vaglog.rtnet.pl/log_185775.html 004, 007, 013 http://vaglog.rtnet.pl/log_185776.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/log_185691.html 004, 013, 018 http://vaglog.rtnet.pl/log_185690.html Jakieś pomysły? ... Komp pokazuje średnie spalanie 8,6 L trasa 100 km/h bardzo spokojna i równa jazda Spalanie chwilowe nie licząc paru podjazdów, ruszania itp 5,5 - 6,8 L dystans przejechany około 600 km Średnia prędkość ... - 33 km/h ... ? według kompa ... Na tą chwilę mam 1/4 zbiornika i komp pokazuje paliwa na ok 240 km ... Nie wiem co mam myśleć i za co się łapać ale coś jest jednak chyba nie tak... Poradzi ktoś coś ? Edytowane 11 Września 2014 przez KUBAS2012
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się